Hanif bersiap sedia untuk ke sekolah tengah hari itu. Dia yang masih di tingkatan satu, bersekolah pada sesi petang. Kakaknya, Hidayu yang di tingkatan lima juga satu sekolah dengannya, berada di sesi pagi.
"Aduh. Pancit pulak." Hanif membelek tayar basikalnya yang kempis.
Terpaksalah dia menyorong basikalnya ke bengkel Pak Tam untuk mengepam tayar basikalnya. Namun sebaik saja dia sampai ke bengkel Pak Tam, dia melihat bengkel itu tertutup rapat. Sunyi tanpa pelanggan.
"Alamak. Takkan tutup kot." Keluh Hanif.
Dia berjalan mendekati. Terdengar bunyi radio di dalam. Itu bermakana ada orang didalam. Hanif kemudiannya pergi ke belakang kedai. Manalah tahu Pak Tam ada di belakang. Namun dia berasa kecewa kerana pintu belakang bengkel itu juga tertutup rapat.
"La takkan tutup kot. Tapi dengar macam ada orang je dekat dalam." Bisik Hanif.
Hanif tidak berpuas hati. Dia cuba mengintai disebalik pintu kayu yang tertutup itu. Jantungnya berdegup kencang apabila mendengar suara seseorang seperti sedang ketawa didalam. Dia cuba mencari kelibat suara itu. Dari satu lubang, beralih ke lubang yang lain. Sampailah dia nampak dua susuk tubuh didalam.
Berderau darahnya apabila melihat Pak Tam sedang merangkul tubuh genit kakaknya, Hidayu di dalam. Apa yang lebih mengejutkan, kakaknya itu turut membalas pelukan orang tua itu.
"Apa Kak Ayu buat kat sini? Bukan sepatutnya dia ada kat sekolah ke?" Soal Hanif didalam hati.
Pelik juga kerana waktu sekarang baru pukul 12.30 tengah hari. Hidayu sepatutnya habis waktu persekolahan sesi pagi pada pukul dua petang.
Dia mengintip lagi. Pak Tam dengan rakus meramas-ramas punggung kakaknya yang dibaluti kain biru uniformnya. Sambil itu mereka berdua dilihat sedang berkucupan penuh nafsu. Lidah mereka bertemu saling berkuluman. Selepas puas melumat bibir kakaknya, Pak Tam beralih pula pada pipi dan leher Hidayu disebalik tudung putihnya yang singkat.
Jantung Hanif berdegup pantas melihat peristiwa yang tidak diduga itu. Apatah lagi melihat yang lelaki sudah tua dan boleh dipanggil datuk manakala yang perempuan pula adalah kakaknya sendiri yang masih muda remaja berumur 17 tahun.
Hanif melihat kakaknya, Hidayu menggeliat menahan geli Pak Tam terus menerus mencium Dan menjilat batang lehernya. Bukan itu sahaja, Hidayu juga dilihat sudah mula melondehkan seluar orang tua itu lalu menarik batangnya keluar. Hanif berasa teruja. Terkejut dia melihat batang Pak Tam yang besar dan panjang dilingkari urat-urat yang timbul itu. Pak Tam hanya membiarkan kakaknya mengocok batang pelir tuanya itu.
Pak Tam kemudiannya menyingkap baju kurung putih bersama-sama bra Hidayu keatas lalu tangan kasar Pak Tam mula meramas dan mengusap tetek Hidayu. Tidak puas dengan itu, Pak Tam terus menjilat dan menghisap puting Hidayu kiri dan kanan silih berganti. Hidayu mengeluh kecil sambil memaut kepala Pak Tam rapat ke dadanya seolah-olah mahu menyuruh orang tua itu menelan seluruh teteknya yang kenyal dan mangkal. Genggaman tangannya pada batang Pak Tam juga semakin erat dan semakin laju lancapannya.
Selepas puas mengerjakan tetek Hidayu, Pak Tam memusing kan tubuh gadis itu membelakanginya. Dia memeluk pinggang Hidayu sambil mencium leher Hidayu dari belakang sambil batangnya digeselkan ke belahan punggung Hidayu yang masih dibaluti kain biru sekolahnya. Hidayu menggeliat kenikmatan sambil punggungnya seganja ditonggekkan kebelakang menekan batang Pak Tam lebih rapat sambil membiarkan tangan orang tua itu melingkari tubuh dan meramas-ramas teteknya.
Pak Tam dilihat semakin bernafsu. Dia kemudiannya melutut sambil menarik kasar tubuh Hidayu kehadapan menghadapnya semula. Kain biru Hidayu diselak keatas keparas pinggang lalu melurutkan seluar dalamnya. Pak Tam merangkul kedua belah paha Hidayu dan menariknya rapat ke wajahnya. Dengan penuh nafsu, Pak Tam membenamkan hidungnya ke tompokan bulu halus yang menghiasi tundun cipap Hidayu. Tundun cipap gadis belasan tahun dicium ghairah oleh lelaki lebih separuh abad itu.
YOU ARE READING
Seri Impiana
FantasyMengambil inspirasi dari idea penulis cerita 'Budak Flat' yang telah hilang tanpa jejak, kali ini OpenLegGirl cuba mengolah jalan cerita mengikut ideanya sendiri. Karya terbaru dari OpenLegGirl ini diberi judul Seri Impiana, mengisahkan tentang kehi...