Episod 5: Terperangkap

14.3K 198 3
                                    

Zarina merupakan teman rapat kepada Baizura. Berumur 20 tahun dan berkerja disebuah kilang berhampiran. Dia mula mengenali Baizura sewaktu bersama-sama menghabiskan masa dengan mat-mat motor. Zarina yang berasal dari Melaka telah menetap disitu sejak dia habis sekolah. Dia tinggal bersama-sama beberapa lagi pekerja kilang tempat dia bekerja. Kilang itu telah menyediakan hostel untuk pekerjanya di Pangsapuri Seri Impiana.

Zarina memiliki tubuh badan yang kecil molek dan berkulit cerah. Walaupun dia bertubuh kecil, tetapi memilik sepasang buah dada yang bulat dan montok. Tidak terlalu besar namun dengan saiz tubuhnya, pasti tidak lepas dari jelingan para lelaki, mahupun perempuan.

Zarina sememangnya seorang yang suka bersosial dan sudah biasa bergaul bebas. Setakat berpelukan dengan lelaki itu sudah menjadi perkara biasa dalam hidupnya. Pakaiannya juga agak menjolok mata. Dia suka mengenakan skirt ketat paras peha dengan tube atau baju bertali, asalkan boleh menampakkan lurah teteknya yang mantap apabila melepak dengan rakan-rakannya.

Walaupun Zarina kelihatan agak terbuka, tapi dia tidak pernah untuk mengikut lelaki kebilik tidur. Bukan dia tidak mahu, tetapi dia rasakan masih belum kearah itu. Walaupun dia bukan lagi dara, namun dia lebih memilih untuk aksi ringan-ringan sahaja. Pernah juga dia untuk mencuba. Lebih-lebih lagi apabila sering mendengar cerita dari Baizura dan juga rakan-rakan perempuannya yang lain. Selama ini dia hanya bercinta dengan lelaki hanya untuk seronok-seronok. Tiada komitmen lain selain keseronokan melepak dan berparti.

 Tiada komitmen lain selain keseronokan melepak dan berparti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zarina- 20 tahun
(foto sekadar gambaran. Bukan individu sebenar)

Malam itu setelah puas melepak diluar, Zarina dihantar pulang oleh teman lelakinya. Jam sudah agak lewat. Kebiasaannya, Zarina akan berborak seketika dengan teman lelakinya dibawah, tetapi kali ini akibat kepenatan, Zarina terus naik keatas.

Setelah pintu lif terbuka, Zarina bersama seorang lagi lelaki masuk kedalam.

"Hai. Awak ni kawan Zura kan?" lelaki itu menegur.

Zarina hanya mengangguk dan senyum.

" Saya Azril. Kawan Zura." Azril memperkenalkan diri dan menghulurkan tangan untuk bersalaman.

" Zarina." Zarina menyambut salam Azril.

"Ouh. Cantik nama. Macam orang dia. Hehe. Dari mana tadi?" Azril bertanya ramah.

" Keluar dengan kawan tadi. Lepak-lepak." jawab Zarina.

Klaggggg!

Tiba-tiba, lif tidak bergerak. Lampu menjadi malap dan kipas turut terhenti. Zarina dan Azril berpandangan sesama sendiri.

" Aduh rosak lagi ke lif ni?" Azril mengeluh.

Seri ImpianaWhere stories live. Discover now