Keesokan harinya, dengan perasaan ingin tahu, Hanif yang sudah siap untuk kesekolah kembali menuju ke bengkel Pak Tam. Namun dari jauh, dia melihat bengkel itu sedang beroperasi seperti biasa. Kelihatan beberapa orang pekerja Pak Tam sedang sibuk membaiki motorsikal. Pak Tam juga dilihat sedang memberi arahan kepada pekerjanya. Hanif terjenguk- jenguk kedalam bengkel yang agak suram itu. Tidak pula kelihatan kelibat kakaknya, Hidayu. Mungkin kakaknya itu masih di sekolah. Hari ini hari Khamis, sepatutnya pelajar sesi pagi pulang lebih awal dari hari biasa. Dan kakaknya itu biasanya akan pulang jam 1 petang hari ini. Hanif mengambil keputusan untuk menunggu di blok berhampiran.
Hampir empat puluh minit menunggu, Hanif melihat kakaknya Hidayu yang baru pulang dari sekolah berjalan menuju ke bengkel Pak Tam. Kelam kabut dia mengekori dari jauh. Melihat kakaknya itu sudah masuk ke dalam bengkel, Hanif perlahan-lahan menyelinap ke bahagian belakang kawasan kedai itu. Seperti semalam, pintu belakang bengkel itu ditutup tetapi Kali ini ada satu pintu yang sedikit terbuka. Hanif tersenyum. Dapatlah dia melihat apa yang berlaku didalam dengan lebih jelas.
Tiga orang pekerja Pak Tam, iaitu Lim, lelaki cina berusia 45 tahun, Maniam, berusia 35 tahun dan Fadil, yang baru berusia 21 tahun melihat kehairanan dengan kehadiran gadis remaja yang berpakaian sekolah itu ke bengkel. Masing-masing berpandangan sesama sendiri.
"Ha Fadil, kemas dulu bahagian depan tu kemudian tutup pintu. Lepas tu kamu semua masuk kedalam." Arah Pak Tam.
Para pekerja Pak Tam hanya menurut walaupun masing-masing tertanya-tanya. Hanif yang sedang mengintip di belakang juga turut tertanya-tanya apakah yang akan dilakukan oleh orang tua itu kepada kakaknya.
"Pak Tam, ada apa ni? " Soal Hidayu yang dari semalam tertanya-tanya tujuan Pal Tam menyuruhnya kemari.
Tanpa menjawab, Pak Tam terus merangkul tubuh genit Hidayu.
"Ini la budak yang aku cakap kan tu." Kata Pak Tam kepada pekerjanya.
Hanif tergamam. Dia melihat dengan penuh debar. Apakah kakaknya itu akan dikerjakan oleh pekerja-pekerja Pak Tam itu serentak? Dia menantikan setiap Detik dengan penuh teruja.
"Wah ini dikira bonus ni Pak Tam. Kalau macam ni, setiap bulan pun boleh." Kata Maniam sambil menggosokan tapak tangannya.
"Ini sudah bagus Pak Tam. Wa pun talak pernah dapat main sama amoi muda ini macam oh. Sudah lama wa telingin lei." Lim pula berkata.
"Boleh main ke ni Pak Tam?" Soal Fadil pula.
" Boleh. Kamu semua boleh buat apa je. Anggap je la ni hadiah. Soal gaji tu harap korang bersabar sikit ya untuk bulan ni. Pak Tam akan usahakan untuk bayar secepat mungkin." Pak Tam bersuara.
Hidayu sudah kelihatan sedikit cuak. Tidak sangka Pak Tam memperdayakan dirinya. Mahu sahaja dia melarikan diri tetapi terhalang dek pelukan kemas Pak Tam di tubuhnya.
"Ayu. Ayu budak baik kan? Ayu layan diorang ya? Nanti bulan depan Ayu dah tak perlu bayar dah." Pukul Pak Tam.
Belum sempat Hidayu menjawab, ketiga-tiga pekerja Pak Tam telah mengerumuninya. Maniam telahpun memeluk tubuh Hidayu. Dia mencium seluruh tubuh Hidayu semahunya. Sambil tangannya menjulang kedua belah tangan Hidayu, dia mencium di bahagian leher dan ketiak Hidayu yang masih bertutut dengan uniform sekolahnya. Aroma tubuh gadis belasan tahun yang baru pulang dari sekolah itu amat membuatkan dia bernafsu. Dalam masa yang sama, Fadil sudahpun mencium mulut Hidayu sementara tangannya meramas ramas kedua belah tetek Hidayu. Sementara dibawah, Lim sudahpun menyelak kain biru Hidayu keatas. Diciumnya seluruh kawasan dari betis, paha dan celah kangkang Hidayu. Aroma yang begitu mengasyikkan menerjah sehingga ke paru-paru.
Hanif sudah tidak bergerak. Dia juga seakan bernafsu apabila melihat tubuh kakaknya dikerjakan serentak oleh tiga lelaki dewasa itu. Niatnya untuk ke sekolah selepas ini, terus sahaja dibatalkan. Peluang ini mungkin tidak akan dapat disaksikan lagi selepas ini. Batangnya yang semakin mengeras didalam seluar, dikeluarkan lalu dilancap. Dia melihat kakaknya itu langsung tidak bergerak. Tidak langsung membantah perlakuan lelaki-lelaki itu.
YOU ARE READING
Seri Impiana
FantasyMengambil inspirasi dari idea penulis cerita 'Budak Flat' yang telah hilang tanpa jejak, kali ini OpenLegGirl cuba mengolah jalan cerita mengikut ideanya sendiri. Karya terbaru dari OpenLegGirl ini diberi judul Seri Impiana, mengisahkan tentang kehi...