Episod 7: Aksi Terdesak Akma

12.6K 172 6
                                    

Hari it seperti biasa, Akma Dan Izzah pulang dari sekolah bersama-sama. Mereka berdua hanya berjalan kaki, sengaja ingin berborak dan bergosip.

" Izzah, ko ada duit lebih tak? Kalau ada bagi la aku pinjam." Soal Akma memecah kesunyian.

" Aik? Tiba-tiba mintak nak pinjam duit aku ni? Ko nak beli apa?" Soal Izzah kembali, pelik dengan permintaan mengejut rakannya itu.

"Aku nak beli barang online. Ade satu barang tu tinggal satu je, tu yang aku nak beli sebelum habis." Jelas Akma.

" Kau ni sejak dah pandai main shopee, asyik boros je. Berapa ko nak pakai?"

" Dalam tiga ratus lebih je."

" Mak ai sampai tiga ratus? Mana la aku ade."

" Aduh..camana ni ek? Aku betul-betul nak barang tu."

"Pinjam la duit mak kau ke bapak kau ke. Barang apa yang sampai tiga ratus tu?" Soal Izzah.

" Ada la. Sibuk je nak tau. Kalau mintak kat mak bapak aku, memang tak la. Aku kene marah lagi ada la." Keluh Akma.

" Kalau camtu, kau kangkang je la kat mana-mana jantan. Mintak dia duit. Hahaha" Usik Izzah.

" Amboi kau. Ingat aku ape?" Akma menampar keras bahu Izzah.

" Aduh. Aku gurau je la. Nanti la aku try tanya sepupu aku. Kalau ada nanti aku bagitau kau."

" Yeke? Ni yang buat aku lagi sayang ko ni. Huhu" Akma mencubit manja pipi Izzah.

Sampai di penghujung jalan, mereka berdua berpisah. Izzah menggunakan jalan lain untuk ke rumahnya. Akma pula meneruskan perjalanannya menuju ke Pangsapuri Impiana yang terletak hanya beberapa puluh meter dihadapan. Dalam pada itu, sempat juga dia memikirkan kata-kata Izzah sebentar tadi.

" Ish takkan la aku nak gadai body aku sebab duit kot?" Gumam hatinya.

*****

Ketika berjalan menuju ke lif, Akma terserempak dengan Aidil. Mereka berdua telahpun kenal sejak hari pertama Akma berpindah disitu. Aidil yang sememangnya 'fuck boy' dan bermulut manis pasti akan menegur dan mengorat gadis-gadis remaja disitu. Bagi Akma pula, dia hanya rapat dengan Aidil di situ. Kerana Aidil seorang yang ramah dan rajin menegurnya.

" Eh Akma..baru balik sekolah ke? Jom la lepak minum dulu kat kedai Abang Razak depan tu." Tegur Aidil.

" Takpe lah. Petang-petang sikit la. Penat la. Kau nak pergi mana? Tak keje ke?" Akma hanya berbahasakan diri aku-kau sahaja kerana mereka agak rapat.

"Aku cuti la. Hari ni gaji, boleh la enjoy sikit. Hahaha. Jom la keluar lepak. Aku belanja. Kau duduk rumah pun bukan buat apa." Aidil masih mencuba.

" Hari ni tak boleh la. Aku ada hal. Tunggu sabtu ni la. Aku cuti. Baru best." Akma menolak sopan.

" Ok la kalau camtu. Aku gerak dulu la. Pape roger." Kata Aidil yang sudah mahu berlalu pergi.

"Eh..Aidil...kejap..." Akma memanggil. Aidil yang baru beberapa langkah berjalan, terhenti.

"Kenapa?" Soalnya.

"Err..kau da gaji ke? Hmm, aku nak pinjam duit sikit boleh? Minggu depan aku bayar balik." Akma berkata.

Dia sendiri tidak tahu kenapa dia berani untuk meminjam begitu.

"Berapa?" Soal Aidil.

"Err..Rm300?" Akma teragak-agak.

" Rm300? Banyak tu. Kau nak buat apa?" Soal Aidil sedikit terkejut. Kiranya Akma ingin meminjam puluh-puluh sahaja.

"Aku nak beli barang. Boleh tak?" Akma berharap.

" Hmmm..boleh tu memang boleh. Tapi sure ke minggu depan kau boleh bayar?" Soal Aidil lagi.

"Err.." Akma mati kata-kata. Dia sendiri tidak tahu. Manalah dia mahu cari duit sebanyak tu.

Aidil yang melihat tergelak. Fikirannya mula ligat. Dia kemudiannya mengeluarkan dompetnya dari poket belakang. Enam keping duit RM50 dikeluarkan.

" Aku boleh bagi pinjam. Tapi ade syarat la. Hehehe." Kata Aidil. Sengaja dia mengumpan dengan duitnya itu.

" Syarat apa?" Soal Akma.

" Kau boleh pinjam and bayar bila kau ade duit. Tak payah la minggu depan. Tapi, aku nak kau ' nyanyi' aku." Kata Aidil sambil tersengih.

" Nyanyi kau? Ape kau ni?" Akma tidak mengerti.

"Alaa..'nyanyi'... Blowjob aku la." Aidil berbisik.

" Hahaha..kau ni. Siyes laa?" Akma hanya tergelak.

Sangkaannya Aidil hanya bergurau. Namun riak wajah Aidil tetap serius.

" Ingat aku main-main ke? Nak tak?" Pancing Aidil lagi.

"Tak nak aku. Nanti kau tipu" Akma masih tidak percaya.

" Laa. Tak caye pulak. Nah ambik ni rm150. Lagi separuh, lepas kau blowjob baru aku bagi." Aidil meletakkan duit itu ditangan Akma.

Akhirnya Akma bersetuju. Mereka berdua berjalan menuju ke arah tangga ditingkat dua. Aidil dan Akma duduk bersebelahan diatas tangga. Aidil cuba membetulkan kedudukannya sebaik mungkin memandangkan batangnya sudah mula menegang didalam seluar. Tangannya mula menyentuh paha Akma.

"Eh apa pegang-pegang aku pulak ni?kau suruh blowjob je kan tadi?" Akma menepis.

" La. Takkanla terus-terus hisap je. Ringan-ringan la dulu." Kata Aidil.

Akma hanya mengalah. Dia tahu yang dia tidak boleh berpatah balik. Aidil pula tidak menunggu lama. Dia menarik wajah Akma dan mula mengucup bibirnya. Akma tidak lagi membantah. Mereka berkucupan. Lidah Aidil bermain ligat menarik lidah Akma. Air liur mula meleleh keluar dari aksi ciuman mereka.

Aksi ciuman mereka sedikit sebanyak mula menaikkan nafsu Akma. Tangan Akma mula menjalar mengusap-ngusap batang Aidil dari luar. Aidil pula mula memasukkan tangannya kedalam baju sekolah Akma. Baju kurung putih itu terangkat hingga menampakkan tetek kanan Akma yang masih berbungkus bra .

"Boleh aku hisap?" Tanya Aidil, sekadar memancing nafsu Akma.

Akma tidak menjawab. Dia sendiri menyelak baju kurung putih serta branya keatas sehingga kedua teteknya terdedah. Aidil merangkul tubuh Akma dan mula menghisap puting tetek Akma bersilih ganti.

Mereka berdua hanyut dibuai nafsu tanpa menyedari aksi mereka turut diperhatikan dari jauh.

****

Akma mengelap mulutnya dengan tisu. Bau air mani Aidil yang memenuhi mulutnya sebentar tadi masih lagi tersisa. Dia merenung wajah Aidil yang tersandar kepuasan ditangga.

" Weh. Pakai la balik seluar kau. Karang ade orang lalu, tak pasal-pasal pulak." Kata Akma sambil membetulkan kembali tudung putihnya yang berserabut akibat diasak oleh Aidil tadi.

" Sedap gila kau hisap. Power jugak ye? Macam biasa je.. hehehe" Aidil mengusik.

"Dah. Mana duit aku?" Soal Akma sambil menggalas begnya.

" Amboi. Tak menyempatnya. Nah. Ingat aku jenis mungkir janji ke." Aidil menyerahkan baki wang kepada Akma.

"Tapi kalau kau bagi main, aku boleh bagi ko pinjam lagi. Hehehe" kata Aidil lagi.

" Eh kau ni. Bagi betis nak paha pulak." Marah Akma.

" Ala aku gurau je la. Aku bukan nak paha je. Nak pepek sekali. Hehehe"

"Melebih pulak kau ni. Dah la. Aku nak balik ni. Bising pulak mak aku nanti. Thanks tau. Nanti aku ada duit aku bayar balik." Kata Akma sebelum meninggalkan Aidil.

"Yelah...jangan lupa sabtu ni lepak." Laung Aidil.

"Ye. Nanti aku roger".

Aidil tersenyum puas. Tidak menyangka hari itu hari betuah buatnya.

Seri ImpianaWhere stories live. Discover now