Yaya menarik kembali seluarnya yang terlucut. Seluar dalamnya basah menutupi sisa air mani Pak Hamid yang membasahi cipapnya. Dengan lemah dia melangkah keluar dari bilik sampah itu. Kangkangnya terasa kebas membuatkan dia tidak boleh berjalan dengan betul. Air mata yang membasahi pipinya dilap dengan lengan baju. Risau jika ada yang ternampak dia menangis. Tambahan pula dia berasa takut dengan ugutan Pak Hamid tadi. Beg pakaian yang sentiasa disandang sebelum ini hanya diheret. Seluruh tubuhnya berasa lemah. Dengan sisa tenaga yang ada, Yaya mula menaiki tangga untuk pulang kerumahnya ditingkat sembilan.
Baru sahaja sampai ditingkat lima, Yaya terdengar suara riuh ditingkat enam. Dia yang sudah keletihan, ditambah pula dengan kepedihan dicelah kangkangnya, sedaya upaya meneruskan langkah.
Syukri, Arip, Ravin dan Ganesh yang sedang melepak ditingkat enam melihat Yaya sedang menaiki tangga kearah mereka.
"Hai awak... Dari mana ni? Kesiannya naik tangga. Mesti letih. Jom lah lepak dulu dengan kitorang." Syukri mengusik nakal.
Yaya tidak mempedulikan Syukri. Dia berasa tidak selesa dengan kehadiran budak-budak lelaki yang melepak disitu. Sempat dia melihat beberapa tin minuman keras diatas lantai. Malas mahu melayan, Yaya hanya melintasi Syukri.
"Amboi sombongnya." Kata Syukri.
Ravin dan Arip mula berdiri diatas tangga, menghalang laluan Yaya.
"Tepi la. Orang nak balik la." Kata Yaya rimas.
"Lepak la dulu." Kata Syukri sambil merangkul pinggang Yaya dari belakang.
Yaya yang tersentak cuba menjerit namun dihalang oleh Ganesh. Yaya meronta-ronta disambut hilai tawa mereka berempat. Hari yang semakin gelap ditambah pula dengan tiada lampu disitu membuatkan mereka tersorok dari pandangan orang.
"Ravin, Arip. Cover line. Kalau ada orang, bagi signal." Arah Syukri.
"Jangan la sombong. Lepak la dulu dengan kitorang." Kata Syukri sambil menarik tangan Yaya untuk duduk diatas tangga.
"Lepas lah..saya nak balik.." rayu Yaya dengan suara yang hampir menangis.
"Laa..nak balik ke? Okey..okey..kalau nak balik, bagi abang pegang dulu. Boleh?" Soal Syukri nakal sambil mengerling kearah Ganesh.
Yaya yang faham dengan maksud lelaki itu, laju menggelengkan kepalanya. Tidak sanggup lagi dia untuk membiarkan tubuhnya diperlakukan seperti tadi.
"Jangan la jual mahal. Sikit je. Kalau adik bagi, kitorang bagi adik jalan." Kata Syukri lagi.
Kali ini, tanpa menunggu reaksi Yaya, tangannya sudah mula melingkar ditubuh Yaya. Segera dia menekup tangannya kebahagian dada gadis itu. Yaya hanya menepis-nepis lemah tangan gatal itu walaupun dia tahu dia tidak mampu menghalang.
"Keciknya. Hahaha" Syukri ketawa.
Yaya berasa malu apabila diperlakukan sebegitu. Sungguh dia berasa hina apabila tubuhnya diperlakukan sesuka hati.
Syukri kini semakin galak meraba kesegenap tubuh Yaya. Setelah puas meramas tetek gadis itu, tangannya merayap pula kebahagian bawah. Kaki Yaya yang mengepit dikuak kasar. Tangannya segera memegang dan mengusap celah kangkang Yaya dari luar seluar track. Yaya yang berasa geli mengepit semula kakinya membuatkan Syukri semakin galak mengusap.
"Adik..hisap ni." Kata Ganesh yang sudah menyuakan batangnya. Entah bila dia mengeluarkan batangnya pun tidak tahu.
Yaya yang melihat batang Ganesh yang tidak bersunat itu segera memalingkan wajah.
"Hisap." Arah Syukri serius.
Malas mahu menunggu Yaya yang teragak-agak itu, Ganesh mencengkam wajah Yaya lalu menyuakan batangnya. Yaya sedaya upaya melawan, namun cengkaman kuat Ganesh pada bahagian pipi membuatkan mulut Yaya sedikit terbuka. Ganesh terus menjolok batangnya kedalam mulut gadis itu. Mulut Yaya yang kecil itu terasa penuh.
YOU ARE READING
Seri Impiana
FantasíaMengambil inspirasi dari idea penulis cerita 'Budak Flat' yang telah hilang tanpa jejak, kali ini OpenLegGirl cuba mengolah jalan cerita mengikut ideanya sendiri. Karya terbaru dari OpenLegGirl ini diberi judul Seri Impiana, mengisahkan tentang kehi...