Episod 24: Penantian Razak

2K 49 9
                                    

*untuk lebih memahami, baca dahulu episod 13: tips

Petang itu, Razak sudah bersiap-siap untuk menutup warung. Sengaja dia menutup awal hari itu memandangkan tidak ramai pelanggan. Ditambah pula keadaan langit yang gelap walaupun jam baru menunjukkan pukul lima.

"Macam lebat je hujan kejap lagi ni. Gelap betul." Bisik Razak.

Sebaik sahaja dia siap mengemas, Razak ternampak Akma sedang pulang ke rumah. Laju sahaja langkahnya. Akma mengenakan pakaian sukan pada hari itu.

"Eh Akma. Lambat balik hari ni? " Sapa Razak.

"Ada latihan sukan tadi kat sekolah. Hari nak hujan tu yang kelam kabut sikit ni." Akma menjawab ramah.

"Patutlah. Meh la minum dulu. Mesti penat. Takpe abang Razak belanja." Razak mempelawa. Kali ini ikhkas.

"Ha kalau belanja takpa. Hehehe." Akma mengusik.

"Akma nak minum apa?" Soal Razak sambil berlalu ke dapur.

"Macam biasa lah . Awal abang Razak tutup kedai hari ni?" Soal Akma yang sudahpun duduk di kerusi.

"Haah. Nak hujan. Lagipun takda orang." Jawab Razak.

Matanya tertumpu kepada Akma. Soalan gadis itu memberi satu bisikan didalam kepalanya. Matanya asyik memandang tubuh Akma dari belakang. Dengan pinggangnya yang ramping ditambah pula punggungnya yang bulat disebalik seluar track suit itu. Tubuh gadis remaja yang sedang membesar memang indah dimata Razak.

Kejadian dia terpancut awal dilancapkan oleh Akma dahulu segera bermain difikiran. Sebenarnya selepas dari kejadian itu, Razak berasa takut dan malu untuk berjumpa dengan Akma. Takut kalau perbuatannya itu diceritakan oleh Akma kepada sesiapa. Tetapi, sebaliknya yang berlaku. Akma hanya berkelakuan seperti biasa. Seperti tidak ingat dengan apa yang berlaku.

Setelah berperang dengan perasaan sendiri, Razak nekad. Niatnya yang ikhlas untuk belanja Akma, kini bertukar. Dia tiba-tiba bernafsu. Razak mengeluarkan Dua biji pil perangsang yang sentiasa dibawa didalam dompetnya. Pil itu dimasukkan kedalam minuman Akma.

"Nah minumlah. Abang Razak nak sambung mengemas sikit lagi." Razak meletakkan minuman diatas meja.

"Terima kasih." Ucap Akma sambil tersenyum.

Kini, Razak hanya perlu menunggu. Dia tersenyum sendiri apabila Akma mula menyedut minuman itu tanpa curiga. Sesekali ekor matanya merenung ke arah Akma yang sibuk dengan telefonnya.

Tidak sampai lima minit, Akma sudah tidak senang duduh. Kepalanya mula pening. Tubuhnya tiba-tiba terasa panas sedangkan hujan sudah mula turun. Perasaanya seakan resah.  Kelangkangnya terasa berlendir. Akma berasa pelik entah kenapa dia berasa bernafsu. Dia duduk menyilangkan kaki cuba untuk menahan gelora nafsunya.

Razak tersenyum melihat telatah Akma. Pil perangsang yang diletakkanya itu sudah mula memberi kesan. Apabila melihat Akma mula mencapai beg sekolahnya dan ingin berdiri, Razak dengan pantas mendapatkan Akma. Ini adalah peluangnya.

"Eh Akma nak pergi mana? Kan hujan ni. Duduk lah dulu." Razak menarik tubuh Akma masuk semula kedalam warung.

Razak memberanikan diri memeluk tubuh Akma. Akma cuba untuk melepaskan diri tetapi tidak berdaya. Tangannya menolak tubuh Razak sambil tangannya sebelah lagi memegang kepalanya yang pening. Akma hanya dapat merasakan tubuhnya dipeluk penuh nafsu. Dapat dia rasakan tangan kasar Razak sudah mula menjalar ke bahagian buah dadanya.

Melihat tiada bantahan, Razak mengangkat wajah Akma lalu mula mencumbuinya. Bibir munggil Akma disedut sambil lidahnya mula meneroka masuk kedalam mulut Akma. Lidah mereka mula bergesel.

Seri ImpianaWhere stories live. Discover now