RÜZGAR

2.3K 198 60
                                    

İki hafta sonra okullar açılıyor ve benim okulda giyecek hiç bir şeyim yok. Alışveriş yapmam gerekiyor. Hemen ışıl'a mesaj attım "canım bugün alışverişe çıkmaya ne dersin?" "olur benimde kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı zaten " " o zaman saat 2 de bize gel birlikte gideriz " " tamam canım" "öpüldün" Seviyorum bu kızı ya.

Işıl'la bilmem kaç saattir alışveriş yapıyoruz.

Biraz dinlenmek için AVM nin en şık kafelerinden birine girdik. İkimizde serinlemek için limonata siparişi verdik. Buranın limonatası da ayrı bir güzel. Garson limonataları getirdiğinde teşekkür edip aldık. Ben hemen içmeye başladım, karşımda oturan ışıl'a baktığımda bardağı öylece tutmuş düşünüyordu.

Elimle sesler çıkararak dikkatini bana vermesini sağladım. Cihan'dan ayrıldığından beri böyleydi Cihan kötü biri değildi aslında onunla birçok kez ışıl barışması için konuştum nedense hep benim bu teklifimi geri çevirdi aslında birbirlerini çok seviyorlardı ama neden ayrılmışlardı ki neyse şimdi bunu düşünmenin bir anlamı yok tam ışıl'a artık cihanı unutmasını söyleyecektim ki telefonum çaldı bununda sesi amma açıkmış kafedeki herkes bize baktı beni arayarak dikkatlerin üzerime toplanmasını sağlayan cani arayanıma baktım.

Neden arıyor ki bu şimdi bizim ışıl'la olduğumuzu biliyor neyse açsam iyi olacak

"Alo baba"

"Alo kızım nerdesin"

"Kafede ışılla birlikte oturuyoruz baba niye ki"

"Bir iki dakikalığına şirkete uğrayabilir misiniz"

"Biz mi niye"

"Gelince anlatırım hadi acele edin"

Benim birşey söylememe izin vermeden telefonu kapattı. Işıl ne oldu der gibi yüzüme bakıyordu .

"Işıl babam çağırdı şirkete gitmemiz gerekiyor"

"Niye ki"

"Ne bileyim ben ya acele dedi ne olduysa artık"

"Tamam hesabı ödeyip kalkalım"

Hesabı ödedikten sonra ışıl'la dışarı çıktık ve kapıda bizi bekleyen arabaya bindik babam bizim için göndermiş olmalı. Arabaya bindiğimde Hasan amcaya babamın bizi neden çağırdığı hakkında bilgisi olup olmadığını sordum o da bir şey bilmediğini söyledi ve arabayı çalıştırdı.Yol pek kalabalık değildi zaten 15 dakika içinde şirkete gelebilmiştik.
Burayı oldum olası sevmem zaten ne bileyim pek ilgi çekici gelmiyor bana. Kapıdan adım attıgım an herkes bana selam vermeye başladı hic sevmem böyle benden büyük insanların önümde eğilmelerini, bana selam vermelerini. Selamlaşma merasimi bittiğinde henüz babamın odasına gelebilmiştim.
Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Babam Allah tan yalnızmış bir selamlaşmaya daha katlanamazdım doğrusu. İçeri geçtik ve babama sarılıp karşısındaki sandalyelere geçtik. Babama beni buraya neden çağırdığını endişeli bir şekilde sordum. Babam böyle endişeli görünmeme güldü .Benim sıkıldığımı anlayınca konuşmaya başladı

"Kızım bu şirketin bizm için ne kadar önemli olduğunu biliyorsun "

"Evet baba" aile yadigarı bir şirket nasıl olsa

"Ama artık bu şirketi büyütmenin vakti geldi.Bugün yeni bir ortaklık teklifi aldım gerçekten çok iyi insanlar ve onlarla işi büyütebileceğimize inanıyorum"

"Eee yani bundan banane"." Senin yaşlarında bir oğlu var adı da Rüzgar tanışmanızı ve kaynaşmanızı istiyorum birazdan burada olur"
Hah bir kerede beni düşün be adam.Tanımak istiyor musun diye sor.Ama yok olur mu ne gerek var bana sormasına.

"Baba sen babasıyla ortaklık yapıyorsun oğlundan banane"

"Bence çok iyi anlaşacaksınız"

Ben babama öküzün trene baktığı gibi bakarken kapı tıklatıldi ve içeri herşeyiyle marka kokan bir zengin züppe girdi. Tamam bende zenginim ama bu kadar belli etmeye gerek yok. Çocukta havaya bak ya nasıl sırıtıyor küçük dağları ben yarattım der gibi. Herkeste göz gezdirdi ve gözleri bende takılı kaldı bende ona en sinir bozucu bakışlarımdan gönderdim. Babam aramızdaki gerginliği anlamış olacak ki konuşmaya başladı

"Bak oğlum bu benim kızım Elena bu da en yakın arkadaşı ışıl" ilk önce ışıl'la tokalaştı sıra bana geldiğinde bana elini uzattı ben ise yüzüne ifadesizce bakmaya devam ettim.Tabi ki de onunla tokalaşmayacağım ilk defa birini gördüğümde bu kadar sinir olmuştun gerçemten çok iticiydi ben asla bununla toklaşmazdım.Babam ne kadar tokalaşmam için kaş göz oynatsa da onu takmadım ve o zengin züppe nin eli havada kaldı.

Multimedya da Rüzgar var iyi okumalar
İlk hikayem arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum <3

Vazgeçersen KaybedersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin