Arkadaşlar öncelikle geçen bölüm bir okuyucumun adı geçti diye çok tepki aldım.Sizi üzdüysem ya da kırdıysam özür dilerim.Öyle bir niyetim yoktu gerçekten.Hepinizi ayrı ayrı çok seviyorum. Tekrar tekrar özür dilerim.
İyi okumalar:)
Rüzgar
Elena bana benimsin demişti.Böyle bir şeyin beni bu kadar heyecanlandıracağını hiç düşünmezdim doğrusu.Şuan o tiki erkekler gibi hissettim kendimi.Kalbimin sesini müziğin sesine rağmen rahatlıkla duyabiliyordum.Beni kıskanıyordu.Beni seviyordu.Beni sahipleniyordu.Ahh Elena beni nasıl bir duruma düşürüyorsun öyle.Hayatım boyunca hiç yaşamadığım şeyleri senle yaşıyorum.Her geçen gün her geçen saat biraz daha kapılıyorum sana.Biraz daha kayboluyorum okyanus mavisi gözlerinde.İlk defa korkuyorum.Seni kırmaktan,kaybetmekten. Ölüme kafa atan Rüzgar Başaran.Korkuyor.Hem de çok.
Hala dans ediyorduk.Başını yavaşça göğsüme yasladı.Bense hala anın etkisindeydim.Bu andan kurtulmak zor olacak gibi.
Elena
Onun göğsüne başımı koyduğumda bilmem kaç kez yaptığım şeyi yine yaptım huzurumu kokladım.Bana huzur veren bir kokusu vardı.Ve gerçekten bunu kaybetmek istemiyordum. Onu kaybetmeye katlanamazdım.Onu kaybetmek? Onsuz uyumak? Kokusundan uzak olmak belki de bir daha koklayamamak? Kafamı salladım.Bu düşünceleri bir şekilde yok etmem gerekliydi.Elini çeneme koyup başımı kaldırdı.Gözlerine baktım.Dipsiz bir kuyu gibiydi.Belki karanlıktı ama ona bakmaktan kendimi anlamıyordum.O benim karanlığımdı.
Gözlerimin en derinine bakarak "Senin seviyorum"dedi.Seni seviyorum.Beni.Rüzgar.Anın şokuyla gözlerine boş boş baktım.Kendimi toparlayıp cevap vermem gerekliydi.Yavaşça ağzımı açtım ve "Seni seviyorum"Sesim tahmin ettiğimden de ürkek çıkıyordu.Evet Rüzgarı seviyordum.Ama bunu kendime kabul ettirmem zordu.Ve ben kabul ettirme yolunda adım adım ilerliyordum.Seni seviyorum mu demiştim ben az önce? Ah evet az önce tamda böyle demiştim.Hayatımda her güvendiğim insan bırakıp gitmişti beni.Annem bile.Peki ya Rüzgar o da bırakacak mıydı beni? Bunları düşünmek istemiyordum.Onun beni bıraktığını düşünmek içimde bir yerleri kırıyor,döküyor ve o kırılan her bir parça tek tek bana batıyordu.Bu tahmin edilmez bir acıydı.Anlatması imkansız.
Artık dans etmekten sıkıldığımızda yavaşça masaya doğru yürüdük.Ne sandınız yani? Orada bütün gece dans edeceğimi falan mı? Tabiki de hayır. Bu dansı bile ne zorluklarla ettim ben haberiniz var mı? Yok yani böyle dans etmek falan benim işim değil bir kez daha anladım.Ben böyle köşede bez bebek gibi oturmalıyim.Zaten babam da neden yaptıysa bu partiyi.Ben dedim ona yapma etme kıyma bana baba ama yok hiç dinler mi? Diğer şirket sahipleri neler düşür hakkımızda.Babam benim ölümüme bile dayanır buna dayanamaz küt diye gider mazallah.
Parti hep aynı devam ediyordu ve ben artık gerçekten sıkılmıştım.Bu insanlar nasıl zevk alıyor bu partilerden anlamış değilim.Tek yaptıkları ortalıkta tepinmek.Gerçekten dans benim için tepinmekten ibaret.
Karşıdan bir çocuk bana doğru geliyordu.Üstelik bana gülerek.Yakış Yakışlı çocuktu eyvallahta kimdi ki bu şimdi.Çocuk yanıma yaklaştı ve bana sarıldı inanabiliyor musunu? Rüzgar ın yanında bana sarıldı.Ben çocuğa bakarken "Seni çok özlemişim Elena" Ha? Bu da kim ya? Ne özlemesi?"Ben çıkaramadım sizi".Bir kahkaha patlattı.Ne yapıyor bu ya? Rüzgar da orada bana dik dik bakıyor.Sanki ben dedim çocuğa gel sarıl.Ama yok hep Elena suçlu."Ben Gökay hatırlamadın mı"Gökay mı demişti o.Hani bildiğimiz Gökay.Oha ya.Bu sefer yapışma sırası bendeydi.Bir atlamışım çocuğun boynuna anlatamam.Bu benim en best kuzenim Gökay dı."Ne eşşek herifisin sen ya insan bi arar."."Haklısın kuzen.Ayıp ettim ne yapayım biliyorsun"."Tamam tamam affedildin"Rüzgar hala donuk ve sinirli bir şekilde bizi izliyordu.Gökay Gökhan gibi değildi.İyi anlaşacaklarına emindim.Gökay sadece beni üzeni üzerdi.O kadar.Gökay bana dönüp"Bizi tanıştırmayacak mısın Elena"."Ayy ben seni görünce heyecandan unuttum onu.Rüzgar bu Gökay benim en best kuzenim"."Yağcı seni"."Ama öyle.Gökay bu da Rüzgar sevgilim"Gökay sevgilim lafını duyunca donup kalmıştı.Garibim şuan çok büyük bir şok yaşıyordu."Sen az önce sevgilim mi dedin yoksa ben mi yalnış duydum"."Hayır yalnız duymadııın.Rüzgar benim sevgilim"."Bunu duyduğunda yüzüne kocaman bir gülümseme yerleşti Rüzgara dönüp"Memnun oldum kardeşim.Elena nın kalbine çaldığına göre artık benim kardeşim sayılırsın ama eğer Elena yı üzersen kelleni koparır eline veririm bilmiş ol".Rüzgar bu sözleri duyduğunda rahatladı.Adama kelleni koparırım diyor adam daki rahata bak."Bemde memnun oldum Gökay.Emin ol onu bu dünyada üzmeyecek tek kişiyim"."Bak buna sevindim işte".dedi ve yanımıza oturdu.Gerçekten onu özlemistim.Çok kafa dengidir.Az yaramazlıklar yapmazdık küçükken.
Bir saatte öyle boş boş oturduktan sonra Gökay" Yakında bildiğim bi bar var oraya gidelim mi hem biraz kafa dağıtmış oluruz".Ben sevinçle ellerimi çırptım.Çünkü artık bu ortamdan ve bu insanlardan sıkıldim.Ee Rüzgar da benim sevincimi görünce hayır diyemedi.
Bara geldiğimizde gerçekten leş gibi sigara kokuyordu.Bu kokudan nefret etmişimdir hep.Tamam bazı sigaralar çok güzel kokuyor eyvallahta yani bunların hepsi birleşince iğrenç bir koku oluşuyor.İstemeden de olsa yüzümü buruşturdum.Nerde burada oksijen?
En sondaki deri koltuklara oturduk.Neden mi? Çünkü burası Gökay ın bir arkadaşının mekanıymıs.Tabi kendisini göremedik daha ama neyse.
Normalde içkileri bizim almamız gerekiyor ama barmenin yanındaki adam gelip siparişimizi aldı.Vay be.
Bende ayıp olmasın diye bir bira söyelmiştim.Kokusundan nefret etsemde yapacak birşey yoktu. Bira istememe Rüzgar ne kadar itiraz etsede onu dinlemedim.Sarhoş falan olacağımı düşünüyor.Ama atladığı birşey var evet çok sık içki içmem.Ama içki bana kolay kolay çarpmaz yani.Öyle sarhoş falan olmam hemen.
Hatta bir keresinde Gökay la 8 bira içtik banamısın demedi.Gerisini siz düşünün artık.
Az önce siparişleri almaya gelen çocuk içkilerimizi getirip masaya koydu.Tabiki bende hemen bardağımı aldım ve içmeye başladım.İlk defa yani iddia dışında canım bu kadar içki içmek istiyordu.Koca bira bardağını bir dikişte içmiştim resmen.Rüzgar bu halime şaşırmış olacak ki sanki bir varil içmişim gibi bakıyor.Ama tabikide umrumda değil.Az önceki çocuktan bir bira daha istediğimde Rüzgar"Yeter Elena.Tadını kaçırma bu bir bira bile sana fazla.İkinciye gerek yok".Büyük hata Rüzgar Başaran.Ben seni bu masadan sarhoş edip kalkarım ama ben sarhoş olmam.Gökay beni çok iyi tanıdığından sırıtıyordu."Saçmalama Rüzgar bu bira bana ağır falan gelmez"."Gelir.Elena neden gelmesin Her gün içki içen biri değilsin"."Ben bu masadan seni kör kütük sarhoş edip kalkarım ama yinede ben sarhoş olmam"."Niyeymiş o"."Var mısın iddiasına"Gökay iddia kelimesini duyunca yine sırıtmaya başladı.Biliyor tabi beni."Tamam varım.5 bira koyalım masaya bakalım kim sarhoş olacak"."Tamam anlaştık.Peki ben kazanırsam"."Ne istersen"."Buna iddia sonunda karar vereceğim"."Tamam"
10 dakika sonra önümüze beşer bira gelmişti.Sadece beş tanecik.Bunlarla asla sarhoş olmazdım ben.Gökay da bizi video ya alacaktı ki kaybeden itiraz etmesin.Tabi kaybeden şimdiden belliydi orası kesin.
Rüzgar
Elena nın gözlerine bakarak ikinci şişeyi bir kerette içtim.Benim ardından o da aynısını tekrarladı.Aklınca beni yenecek.Rüzgar Başaranı.
Elena
Dördüncü şiseyi gözlerinin içine baka baka ek seferde içtim. Hala sarhoşluk belirtileri yoktu.Rüzgar hafıf mayışmış gibi duruyordu.Ama yüzündeki o şaşkın ifade ilk şişedeki gibi devam ediyordu.Sen ne sandın oğlum beni?Tek kadehte falan yıkılacağımı mı?
Rüzgar
Şuan şaşkınlıkla Elena ya bakıyorum.Evet şuan beşinci şiseyi eline aldı ve hala sarhoş olmadı.Altını çiziyorum bir kız olarak beş şişe bira içti ve sarhoş olmadı.Nasıl bir bünyesi var anlamış değilim.Şimdiye sızmış olmalıydı.Ama yok.Kız bildiğin ayık.Ben buda sarhoş olmaya başladım ama o.Bende beşinci şişeyi kafama diktim ve galiba sarhoş oluyorum.Lanet olsun.Yenilemem ben gende içki konusunda.
Elena
Rüzgar şimdiden gitmişti.Kafa üç yüz beş yüz bildiğiniz.Hahaha bide bana sarhoş olacaksın diyordu.Ne kadar saklasa da sarhoş olmuştu işte.Kulağına eğilip"Bak Rüzgar Başaran bir mağlubiyet daha aldın"
Arkadaşlar geç geldi kusura bakmayın.Yazdığım gibi yayınladım.
Arkadaşlar vote ve yorum vermeden geçmeyin.Ne kadar çok vote ve yorum olursa ben o kadar çok heyecanlanıp daha çabuk yazıyorum
Sizi seviyorum :***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçersen Kaybedersin
Novela JuvenilKim aldatılmak ister ki? Kim intikam almak ister sevdiğinden? Her zaman aldatılan mı çeker acıyı?Her zaman erkek mi alır intikamı? Rüzgar ile tanışıp hayatının aşkını yaşadığını sanan saf kalpli Elena... Ve tam bir yıl sonra Rüzgar ın Elena yı aldat...