Rüzgar&Gökhan

431 101 8
                                    

Gökhan
Offf çıldırıcam.Elena orada öylece ameliyata giriyor benim elimden bir bok gelmiyor.Neden? Allah ın bir öküzünün yumruğu yüzünden.Bütün gücümle duvara yumruğu geçirdim.Işıl beni sakinleştirmeye çalışıyordu.Sanki mümkünmüş gibi. Nasıl olur lan nasıl olur.Keşke onun yerinde ben olsaydım.offff.O Rüzgar denen itte gelmiş hala burda bekliyor.Allah ım sen bana mukayet ol yoksa birazdan onun o kafasını koparacağım.Yavaşça yere çöktüm sinirimi bir türlü yatıştıramıyordum.Ne olurdu beni kendinden uzak tutmasaydı. Ben yine onun yanında olurdum beni sevmesine gerek yoktu.Bundan sonra ölüme bile onunla gideceğim onun isteyip istememesinin bi önemi yok.Onu asla bırakmam.
Rüzgar
Herşey benim yüzümden.Nasıl geçirdim ben o yumruğu.Ulan berk ulan yatacak yerin yok.Öldüreceğim seni.Sana öyle bir yumruk atacağım ki beynin ağzından çıkacak.Off ne zaman bitecek bu lanet ameoooliyat.Şu Gökhan denen itin de Gelip kıza yapıştı bildiğin sarılmalar falan.Elena da hiç itiraz etmedi nedense.Gözümün içine baka baka sarıldı lan o ite.Sakin ol Rüzgar sakin ol.Ne cacık olduğunu da anlamadım zaten. Gökhan ın "herşey senin yüzünden it" demesiyle başımı yerden kaldırdım."Ne dedin sen"."Herşey senin yüzünden İT dedim"."Öldürürüm ulan ben seni"deyip Gökhan ın üstüne atladım.Hazırlıklı olacak ki yüzüme sağlam bir yumruk geçirdi.Ondan bu kadarını beklemezdim.Aptal kime bulaştığının farkında bile değil.Şimdi göstericem ben sana deyip yumruğunu sıktım tam yüzüne geçiriyordum ki adnan amca"Ne yapıyorsunuz siz he ne yapıyorsunuz elena orada hayat savaşı yapıyor siz burada kavga ediyorsunuz.Ayrılın birbwirimizden"demesiyle elimi o sana göstereceğim hele bi Elena çıksın şu lanet ameliyattan göreceksin sen o zaman.Sırtımı buz gibi duvara dayadım ve elimden geldiğince sakinleşmeye çalıştım.Şu Gökhan ve Berk meselesini halletmek üzere aklımın bir yerine kaydettim.
Elena
Gözlerimi yavaşça araladım.Başım çok fena zonkluyordu.Başımı kaldırıp baktığımda cama yapışmış Rüzgar ve Gökhan ı görmem gülümsememe neden olmuştu. Benim gülümsediğimi gören Gökhan da bana en sıcak gülsemesini bana göndermişti.Rüzgar sinirli gibiydi.Acaba birşey ki olmuştu?
Doktor odaya girdi.Ve bana"Elena kızım ameliyatın çok iyi geçti herhangi bir sorun yok başın biraz ağrıyabilir bunun için sana birazdan ağrı kesici yapacaklar.Tamamen kendine geldiğinde seni normal odaya alacağız.Benden istediğin birşey var mı"dediğinde zorla "Gökhan "diyebilmiştim.Bana gülümseyerek odadan çıktı.Doktor bizimkilerde konuşurken Rüzgar bir anda sinirle bana bakmaya çalıştı.Beni bakışlarıyla öldürmeye çalışıyordu herhalde.Onun aksine Gökhan gülümsüyordu.Herhalde Gökhan ı çağırmama kızmıştı.
Gökhan yeşil kıyafetlerle içeri girdi.Çok komik görünüyordu.Şuan bu halde olmasam kahkaha atabilirdim.Ama durumum buna izin vermiyordu.Yavaşca gelip yatağın kenarına oturdu ve elimi tuttu.Cama döndüğümde Rüzgar ın gözleri alev alıyordu.Gökhan nedense hiç konuşmuyordu.Sadece bana bakıyordu.Herhalde doktor yormamasını söylemişti.Bir kaç dakika bana baktıktan sonra "iyi misin" diyebilmişti.Bende ona başımı evet anlamında salladım.Zorda olsa ona " özür dilerim" diyebilmiştim.Neden özür dilediğimi anlamış olacak ki "önemli değil" deyip alnımı öptü.Bende gülümsedim ama gülümsemem içeri hiddetle giren Rüzgar yüzünde solmuştu.
Bir günde 2 bölüm.Hatamı telafi etmeye çalışıyorum arkadaşlar.Bu gün raporluyum ve yarın 2 tane performans ödevi var ve ben hikaye yazmaya çalışıyorum neyse sizi çooook seviyorum vote ve yorumlarını bekliyorum :)))

Vazgeçersen KaybedersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin