Parti :D

436 58 28
                                    

Elena
Bi an duraksadım.O benim elimi böyle güzel tutarken yürümem imkansızdı sanki.Bi ellerimize bi de Rüzgar a bakıyordum.Hala anın etkisindeydim.İlk defa el ele tutuşmuştuk.İlk defa.Öpüşmüştük evet ama bu çok farklı birşeydi.Sanki ellerinden güç alıyordum.Yaşam kaynağım gibiydi.Ben Rüzgar ın yüzüne saf saf bakarken o da bana ayni şekilde bakıyordu.Neden böyle davrandığımı anlayamamıştı muhtemelen.Gözüm tekrardan ellerimize kaydı.Başımı kaldırdığımda Rüzgar da ellerimize bakıyordu.Ellerimize baktığımı görmüştü anlaşılan.Biriyle ilk defa el ele tutuşuyor değildim ama bu çok farklıydı.Hayır hayır insanın sevdiği insanla el ele tutuşması muhteşemdi.O güzel gözlerini gözlerimi dikti ve beni iyice kendine yapıştırdı.Tabi haliyle benim yanaklar yine kıpkırmızı.Ellerini yavaşça yanağıma getirip okşadı.Elleri kocamandı.Ve bir hayliyle yumuşak.Ben onun gözlerinin derinliklerinde kaybolmuşken bana"Sen benimsin Elena.Sadece benim.Ve şu el ele meselesine alışsan iyi olur ne de olsa partiye bir çift olarak gideceğiz".Bir şey söylemek için ağzımı açtım sonrada vazgeçip kapattım.Ne diyebilirdim ki? O da yüzüme dikkatle baktı.Bir şey söylemek isteyip söylemediğimi anlamıştı."Ne söyleyecektin Elena"."Hiiiç hiç birşey"."Ne söyleyecektin!"."Ben şey yani babam bilmiyor ya şey işte"."Ah Elenam ah bu saf çocuksu hallerin beni bir gün öldürecek.Hadi sen düşünme bunları yarın parti var biliyorsun dinlenmemiz gerek".Başımı evet anlamında salladım.Ve yatağıma oturdum.Yarın parti vardı ve herkes bizim sevgili olduğumuzu öğrenecekti.Ne utanç verici.Ben kara kara düşünürken Rüzgar gelip yanıma oturdu."Benim sevgilim böyle kara kara ne düşünüyor acaba"Yüzüne bakıp gülümsedim ve yatağa uzandım Evet açıklama yapmamak için çok uykum geldi numarası yapacağım."Çok uykum var numarası.Hadi bakalım bu seferlik böyle olsun"deyip yanıma uzandı.Başımı göğsüne koydum.Ve huzurumu kokladım.Annemden sen tek huzurumu.
Rüzgar
Uyandığımda Elena daha uyanmamıştı.Bu da demek oluyor ki onu uyurken izleyebilecektim.Akşam yapacaklarıma çok kızacaktı.Ama ona bir ceza vermeliydim.Bunu haketmiştim.Gözlerim kusursuz yüzüne kaydı.Ay parçası gibiydi.Eşsiz.Elimi yanağına getirip okşadım.Yavaşça gözlerini açtı.O masmavi gözlerini.İçinde kaybolduğum bir okyanustu gözleri.Sadece benim okyanusum.Sadece benim."Günaydın"diye fısıldadım."Günaydın" dedi.Sesi o kadar tatlıydı ki.Aynı bir çocuk gibi.Ama kesinlikle şımarık bir çocuk değil.İkimizinde gözleri birbirine kilitlendi.Kimseye karşı böyle hissetmemiştim.Kimse bu kadar etkilememişti beni.O ilk günkü ukalalığı,duygularını gizlemesi.Herşeyiyle mükemmeldi."Hadi sevgilim kalkalım artık malum akşama bir parti var ve senin hazırlanman gerek"."Off ya ben parti istemiyorum"."Mızmızlanma sevgilim hem ben Emre nin yanına uğrayacağım"."Offfff" Yavaşça yataktan kalktım"Boşuna mızmızlanma güzelim"."Ben mi mızmızlanıyorum? Öyle olsun Rüzgar tamam"."Evet mızmızlanıyorsun.Şimdi kalk ve partiye hazırlan.Akşama partiye hem bi arakadaşım da gelecek"."Kimmiş o arkadaş"."Akşama görürsün sevgilim.Hadi ben kaçtım"."Sen hep kaç zaten" deyip dil çıkardı.Ahahah bana dil çıkradı.Bu çocuksu hareketlerine aşıktım.Benim çocuğumdu.Benim aşkım.Benim sevgilim.Yavaşça odadan çıktım.Biraz daha oyalansam dayanamayıp onla kalacaktım yoksa.
Elena
Offf ya Rüzgar da gitti.Bide akşama parti var.Ben istemiyorum parti marti.Hep babamın işleri bunlar.Mazallah bana parti yapmazsa klası sarsılır dayanamaz.Neyse ne ya.Kalkıp hazırlanmaya başlasam çok iyi olacak.Yatakta yavaşça doğruldum ve dolabımın önüne geçtim.Normalde olsa yani Rüzgar dan önce elime ilk geçen elbiseyi giyerdim ama o varken bu pek mümkün olmuyor.Bi de akşama ilişkimizi duyuracağız sade ve şık bir şeyler bulmam lazım kesinlikle.Renk olarak siyah olmalıYa da kırmızı falan mı olsa? Aman yok yok kırmızı olmaz ne o öyle?En iyiyisi lacivert ya da siyah.Hımmm hangisi daha iyi olur acaba? Siyah giyersem gözlerimin rengi ortaya çıkar.Eğer lacivert giyersemde göz Rengim değişir.Amaaan en iyisi alışverişe çıkmak belkide gözüme bi elbise takılır.Aslında zor beğenen,mızmız,bütün alışveriş yapan kızlardan değilimdir.Zaten o kadar uzun zaman alışveriş yapamam daral gelir bana.Neyse bir an önce hazırlanıp çıksam iyi olacak yoksa akşama pijamayla partiye gideceğim.
Üzerimi giydikten sonra aynada kendime baktım.Alışveriş için iyiydi.Bi an önce çıksam iyi olacak.
Hemen aşağıya indim.Hasan amca aşağıda beni bekliyordu.Canım ya.

Vazgeçersen KaybedersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin