"Rüzgar kalk biri geliyor"dediğimde beni daha çok kendine çekti ve sımsıkı sarıldı."Boşver"Ve kapı açıldı.Ohhhh Işıl mış sevinsem mi üzülsem mi bilemedim.Işıl ın da diline düştük iyi mi.
"Ovvvb çok pardon siz müsait değilsiniz galiba"dediğinde Rüzgar gülümsedi ve Işıl a "Evet müsait değiliz çıkarmasın"dedi.Işıl kıkırdayarak çıkarken bana senle görüşücez bakışı atmayı da ihmal etmemişti.Rüzgar gülmeye başladı."Of Rüzgar ya senin yüzünden Işıl ın diline düştüm yalnış anladı"."Neyi yalnış anladı"."Bizi"."Ne varmış bizde"."Bizi sevgili zannetti galiba"."Ahahahah benim gibi bir yakışıklnın senin gibi bir çirkinle sevgili olmayacağını tahmin eder herhalde"."Çirkin he" dediğim gibi zaten zor sığdığımız yataktan aşağı Rüzgar ı yuvarladım.Ahahahahahaha uyku sersemi ne olduğunu anlamamıştı yazık.Ama düşüşü çok komikti hahahahhaha.Galiba en sonunda gülmekten öleceğim.Ben Rüzgar a gülerken telefonum çaldı.Zorda olsa telefonuma ulaşabilmiştim.Arayana baktıktan sonra Rüzgar a bir bakış attım.O da bana tip tip bakıyordu.Bana"Kim arıyor Elena"."Hım şey"dediğim de hışımla yerden kalktı.Bu çocuk sinirlendiğinde nasıl bu kadar hızlı davranabiliyordu hala anlamış değilim.Telefonu eline aldı.Ve ekrandaki ismi gördü.Bingo.Berk in telefonuma ne ara numarasını kaydettiğini bile anlamamıştım."Bu piçin numarası sende ne arıyor"Off ya bu çocuğun gözleri yine cayır cayır yanıyor.İtfaiye görevlisi görse yani bu yangını söndürmek için elinden geleni yapardı."Cevap ver lan cevap ver"."Ne bağırıyorsun bana ya ne bileyim ben mi kaydettim sanki"."Numara telefonuna vahiy olarak geldi herhalde"."Bilmediğimi söylüyorum yalan atacak değilim"."Ahh senin yanına yaklaşan bütün erkeklerden nefret ediyorum.Sana dokunan o itten.Hatta aynı yolda yürüdüğün erkeklerden bile.Ben Rüzgar Başaran ım Elena Yılmaz benim olanı kimseyle paylaşmam.Benimsin"
Arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu ama kusura bakmayın.Bugün bir bölüm daha yazmayı planlıyorum.Vote ve yorum bekliyorum.Sizleri çooook seviyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçersen Kaybedersin
Teen FictionKim aldatılmak ister ki? Kim intikam almak ister sevdiğinden? Her zaman aldatılan mı çeker acıyı?Her zaman erkek mi alır intikamı? Rüzgar ile tanışıp hayatının aşkını yaşadığını sanan saf kalpli Elena... Ve tam bir yıl sonra Rüzgar ın Elena yı aldat...