Masal gibi Yumruk

627 115 17
                                    

Rüzgar'ın Berk'e yapacağı şeyleri tahmin ettiğimden elimi hemen Berk'in elinden çektim. Berk Rüzgar'a "Aa ne oldu Rüzgar kızdın mı yoksa? " "Ben şimdi senin belanı si" Sözünü keserek  "Aaa yeter çocuk musunuz siz ya?"  dedim. Ama ne çare Rüzgar Berk'in suratına yumruğu indirmişti bile. Araya girip ayırmaya çalıştığım sırada yüzüme yediğim yumrukla hızla düştüm ve kafamı  yere çarptım. Rüzgar yanağıma hafif tokatlar atarak uyandırmaya çalıştı. Sesler uğultulu bir biçimde geliyordu. Bir anda havalandığımı hissettim gözlerimi hafifçe aralayıp baktım beni taşıyan kişi Rüzgardı. Sarsılmamdan anladım ki beni hızlı bir şekilde taşıyordu. Beni arabanın arka koltuğuna yatırdıktan sonra gözlerim kapandı. Gözlerimi tekrar açtığımda hastanedeydim. Rüzgar ellerini göğsünde birleştirmiş dışarıya bakıyordu daha doğrusu dalmıştı. Ben onu izlerken o da gözlerini camdan ayırıp bana baktı. Uyandığımı görünce yüzünde gülümseme oluşmuştu. Adeta gözlerinin içi parlıyordu.

Hemen yanıma geldi ve yatağımın kenarına oturdu sonrada sol elimi avuçlarının içine aldı ve konuştu "Sana  bişey olacak diye çok korktum" "Çok mu?" "Evet" Dudağımın kenarı hafifçe kıvrılınca Rüzgar bir an somurttu ama sonra o da gülümsedi.

"O yumruğu  sana nasıl attım bilmiyorum ama hatamı telafi edeceğim."

Bide etme istersen.Resmen öküz gibi yapıştırdın yumruğu insan bi düşünür yani vurduğum insan beyin kanaması geçirir mi diye? Ama yok.Hayvan gibi geçir yumruğu sen.Ama hata bende banane ya bırak gebertsinler birbirlerini.Sizin çocukluğunuz yüzünden ölüyordum resmen

-Bu kadar abartmasan bir yumrukla ölmezsin herhalde.

-Ne abartması ya ne abartması avrupa da markette böyle adama yumruk atıyorlar adam anında eşek cennetinin boyluyor.

-O kadar hızlı vurmadım elena

-Sen gel bide onu bana sor istersen.Off gözüme bak ya mosmor resmen.Hahaahha ağlayacağım şimdi.Resmen öcü gibi görünüyorum.

-Öcü?

-Aaa sen herhalde yakın akrabalarınla daha tanışamadın.

-Ha ha ha ne komik

-Komik tabi.

-Sen amma çok konuşuyorsun kızım ya keşke yumruğu ben yeseydim.Nasıl bir çene bu ya.Neyle çalışıyor bu anlamadım ki.Benzinli mazotlu mu hahahah

-Aman ne komik ne komik.

-İlk günden okulu astık

-Bir şey olmaz

-Nasıl bişey olmaz ya Rüzgar

- Hepsi senin yüzünden.Zaten bu halde asla okula falan gidemem ben yüzüme bak ya

-Sanki eskiden çok güzeldin de bir yumruk yiyince çirkinleştin

-Ne dedin sen bana çirkin mi dedin sensin çirkin.Hem biraz daha konuşursan gidip seni polise şikayet ederim kadına şiddetten seni hapse atarlar bence artık sussan iyi olur.

-O beni hapse atan savcı 5 dakika seninle birlikte otursa adam kendine mübbet hapis verir canım.

Tam ağzımı açmış cevap verecektim ki doktor odaya girdi bana

-Biraz daha iyi misin başın falan ağrıyor mu?

-Hayır ağrımıyor.

-Artık taburcu olabilirsin.Gözün için sana bir krem vereceğim sabah akşam sürersin.Birde arada gözüne buz koymayı ihmal etme şişliğini alır.Ha bu arada bir dahakine erkek kavgalarına sakın karışma.

Vazgeçersen KaybedersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin