Tatil

311 39 14
                                    

Rüzgar
Bilmem kaç kez aynı şeyi içimden tekrar ettim."Seninim Rüzgar Başaran" benim. Sadece benim.Buna alışması,idrak etmesi niye bu kadar zordu? Resmen ismimi kazımıştı o kusursuz tenine.Tek kusuru benim ismimdi.Benim ismim.Hayatım boyunca birçok kız tanımıştım ama bu çok farklıydı. Hatta bambaşka.Kelimelerin kiyafetsiz kaldığı bir noktadaydım.Kıpırdayamıyordum bile.Bunu nasıl yapıyordu bana? Nasıl bu kadar çabuk etkileyebiliyordu?Şuan sadece karşıma dikilmiş bana bakıyordu.O güzel gözleriyle.Dudaklarında hafif bir tebessüm vardı.Mutluydu.Benim gibi.Biz bir elmanın iki yarısıydık belki de.Bir anlık gelen güçle ona sımsıkı sarıldım.Öyle bir sarılıyordum ki sanki kaçacakmış gibi.
Elena
Bu yaptığıma çok şaşırmıştı.Biraz fazla mı cesurum ne? Her zamanki Elena işte.
Bana öyle güzel sarılıyordu ki bütün dertlerimden kurtuluyordum sanki.Bütün acıları unutuyordum.İlk defa birinin gitmesinden bu kadar çok korkuyordum.İlk defa kaybetmek bu kadar zordu.Ben hep zoru severdim.Ama bu zor o kadar farklıydı ki haz duymam gereken yerde tarifsiz bir acı çekiyordum.Düşünmem bile bu kadar acı verirken ya yaşarsam? Ya kaybedersem onu? Unutabilir miyim? Silebilir miyim?Tabikide hayır.Bunun imkanı bile yoktu.Onsuz ben bi hiçtim.Ben Elena Yılmaz birine nasıl böyle bağlanabilmiştim?Bu ben değildim.Bu tam bir Elena Yılmaz değildi.Onunlayken zorlabıyordum soğuk prenses olmaya.Belki de onunla tanıştım gün bırakmıştım soğuk prenses olmayı.O gün kaybetmiştim benliğimi.
6 ay sonra
Elena
Rüzgar la hayatım muhteşem gidiyordu.Bu kadar uzun süreceğini tahmin bile etmemiştim.Tamam kavga etmiştik arada ama onlar da küçük şeylerdi.Mesela bugün onunla birlikte tatile gidecektik.O kadar dedim ona ben sudan çok korkarım ama anlamıyor.Ben yüzemem yani imkanı yok.Ama beyefendi dinlemiyor korkumu onunla yenecekmişim.Yok canım daha neler? Şuanda valiz hazırlamaya uğraşıyorum.En zoru ya.Dolaptan kıyafetleri al sonra onları valize diz valizi kapa falan ohooo hep zaman kaybı.Ama ne yapalım katlanacağız yani.Zaten çok valiz de almamıştım bir tane büyük birde çantam sadece o kadar.Siz şimdi diyorsunuzdur kızım sen tatile gidiyorsun niye yanına bu kadar çok az şey aldın ama o benim kitabım da yok işte kocaman bir yığın valiz hazırla falan iyiyim ben böyle ya.
Rüzgar
Valizi bagaja koydum şimdi Elena yı da aldık mı tamam.

Evin önüne gelince kornaya basar basmaz Elena kapıda belirdi Allah ım bu nasıl bir kızdır başkası olsa 5 saat bekletir ama benim sevdiğim öyle değil.Arabadan inip yanına gittim.Şimdi birkaç tane valiz almıştır taşıyamaz falan.Gülümseyerek yanına geldim.Ha? Sadece bir valiz mi? Bu kadarını da beklemezdim."Elena canım sadece bir valiz almışsın diğerleri içerde mi?"."Yooo çünkü sadece bir valiz aldım"."Harbi mi?"."Ne sandın oğlum 10 valiz alacağımı falan mı? Ay o işler hiç bana göre değil bir valiz yeter de artar bile" Ben şaşkın şaşkın bakarken gülümsedi ve valizi çeke çeke arabanın yanına gitmeye başladı.Valizi bana bile bırakmamıştı.Bu kız ne kadar garip ya?
Elena
Bu yolda ne bitmez tükenmez birşeymiş ya canım çıktı.Radyoyu mu açsam acaba?"Rüzgar radyoyu açsak"."Aç canım benim için farketmez".Radyoya uzandım ve açtım.Yabancı şarkı mı? Sizi bilmem ama ben genelde türkçe şarkılar dinlerim.Radyoda süper FM i buldum.İşte şim di oldu.Ben şarkıyı beklerken tanıdık bir melodi doldu kulaklarım mustafa ceceli gül rengi.Bu şarkı şuan benim durumuna uyuyordu belki de aynısı.Kafamı Rüzgar a çevirdim o da bana bakıyordu nedensiz bir şekilde içimi huzur kapladım.Son aşkım ilk yarim.Aslında bunu bana göre çevirsek ilk aşkım ilk yarim olur.Bu şarkıyı seviyorum falan tamam ama şimdi sesli söylersem çocuk 2 gün duymaz hiç gerek yok yani.
Bütün yol canım türkçe şarkılarımı dinleyerek geçti.Bu türk şarkıcılar varken hiç gidip yabancı şarkı dinleyemem bana göre değil yani.

Arabadan indiğimizde yürüyemeyeceğim sandım.Ne çok oturmuştum ben öyle ya? Şuan resmen paytak bir ördek gibi yürüyorum ve Rüzgar alttan alttan sırıtıyor "Ne sırıtıyorsun Rüzgar he? Komik mi yani? Ya da neresi komik?". Dudaklarını zorla bastırıp gülmemeye çalışıyor ama tabikide beceremeyip kahkaha atmaya başladı.Anlamıyorum yani neresi komik ki bunun? Sinirden şuan mavi gözlerim kırmızıya dönüşmüş olabilir yani." Gül sen gül ben seni boğmazsam bende Elena değilim"."Sen sudan korkarsın Elena"."İnsanları sadece suyla boğmuyorlarki canım mesela benim çok sağlam boğma fikirlerim var senin üstünde deneyeyim istersen bir kaç tanesini"."Yok canım almıyım ben"

Vazgeçersen KaybedersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin