Yavaşça gözlerimi açtım.Hayatım boyunca ilk defa bu kadar huzurlu ve deliksiz uyumuştum yavaşça kalkmaya çalıştım.Yok olmuyor.Yoksa karabasan gelip benim yanımda uyuya falan mı kalmıştı.Korkuyla arkama baktım.Rüzgar mı?Neden benim yatağımdaydı? Aaaa sahi bana masal anlatmıştı sonrada uyuya kalmıştık.Pis fırsatçı nasıl da sarılmış tövbe tövbe.Yavaşça elini çektim ve doğruldum.Gözüm hala zonkluyordu.Aynanın karşısına geçip kendime bakıyım dedim az kalsın yansımamı görünce çığlık atacaktım.Bildiğin hortlak gibiyim.Birden gözüm Rüzgar a kaydı bunun intikamını almalıyım.Uyanmasın diye parmak uçlarıma basa basa yavaşça odadan çıktım.Mutfağa gidip buzdolabında su aramaya başladım.Hım birde şuraya bakalım.Buldum.Ve zafer benim.Ha ha ha bakalım Rüzgar bey nasıl tepki verecek.Ayy bu suda amma soğukmuş ya iki dakika da elim dondu resmen.Neyse bir an önce şu planı gerçekleştim.Odaya girdiğimde Rüzgar hala uyuyordu.Ne kadar da güzel ve kusursuz görünüyordu bir melek gibi.Neyse şimdi bunu düşünmeyelim o benim gözümü morartan beni hortlak eden şeytan.Yavaş adımlarla zaferime doğru yürüdüm.Hadi ama bu çok komik olacak.Yavaşça suyu Rüzgar ın yüzüne dökmeye başladım.Su Rüzgar ın yüzüne değdiği an öyle bir kalktı ki beni dövecek sandım baştan biraz korksamda sonradan kahkahalarla gülmeye başladım.Rüzgar ın gözleri alev alev yanıyordu resmen hahahhahahahaha galiba gülmekten öleceğim hahahahahha nasıl bir ifadedir o ya resmen bana cin çarpmış gibi bakıyor. Bense hala gülmeye devam edemiyorum.Bir hışımla yataktan kalktı ve çok çevik bir hareketle şişeyi elimden aldı.
-Hadi ama Rüzgar bunu yapamazsın
-Sence yapamaz mıyım?
-Rüzgar gelme bak gelme yoksa seni çok fena yaparım
-Ne yaparsın Elena? Silah benim elimde.
-Seni öldürürüm
-Neyle?O elindeki tarakla mı ?Hadi ama beni onunla öldüremezsin Elena.
-Sana kötü olacak diyorum anlamıyor musun?
Masadaki herşeyi Rüzgar a fırlatıyordum.En son attığım oje kafasına gelmişti.
-Bu yaptığın beni daha fazla sinirlendiriyor Elena dedi ve buz gibi suyu üzerime döktüm.Hahaha çarpıldım galiba
-Ayyy dondum.Ne yapıyorsun Rüzgar ya.Ben sana gösteririm şimdi.dedim ve üstüne atladım.Yatakta onun üstünde oturuyordum.Yastığı aldım ve kafasına bastırdım.
-Sen nasıl beni ıslarsın ya bende seni böyle boğarım işte.Ben seni öldüremezmişim de mıy mıy sen daha Elena Yılmaz ı tanımadın.
-Elena kalk üstümden öleceğim şimdi.
-Öl diye yapıyorum.Daha ilk günden bende ki katil potansiyelini göremedin galiba sen ben senin gibi kaç kişiyi öldürdüm biliyor musun?
-Tamam Elena sen azılı bir katilsin kalk üstümden artık.
Tam kalkıyordum ki kapı açıldı.Ve içeri babam girdi.Ben Rüzgar ın üstündeyim ve şu an kafasına yastık basıyorum ha bide ikimizde sırılsıklam ıslağız. Hiç hoş bir pozisyonda değiliz.Babam bana
-Ne yapıyorsun kızım sen kalk Rüzgar ın üstünden bide yüzüne yastık basıyorum.
Rüzgar ın üstünden utana sıkıla kalktım.Rüzgar da sırıtıp duruyordu bir babama rezil olmadığım kalmıştı o da Rüzgar bey yüzünden oldu.Babam bana tip tip bakıp
-Ne yapıyorsunuz siz böyle birbirimizi mi öldürecektiniz?Şu halinize bakın ya sırılsıklam ıslanmışsınız.Hasta olacaksınız.
Ben Rüzgar a dik dik bakarken o da bana bakıp sırıtıyordu.Pislik ya nasılda sırıtıyor.Babam bize dik dik bakıp odadan çıktı.Bende elimde ki yastığı Rüzgar ın kafasına fırlattım.Ve ona dönüp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçersen Kaybedersin
Novela JuvenilKim aldatılmak ister ki? Kim intikam almak ister sevdiğinden? Her zaman aldatılan mı çeker acıyı?Her zaman erkek mi alır intikamı? Rüzgar ile tanışıp hayatının aşkını yaşadığını sanan saf kalpli Elena... Ve tam bir yıl sonra Rüzgar ın Elena yı aldat...