"קארין נעלמה, ולא עונה לטלפונים" עניתי, מרגיש את הלחץ עולה, כי אני כל הזמן מרגיש מה קורה לקארין הרי אנחנו תאומים, ועכשיו אני מרגיש שמשהו לא טוב קורה, "וואי" סהר השיב מגרד את ראשו, הסתכלתי לכמה רגעים על שאר הבנים שיש הישיבה רואה שכולם שתויים מהתחת, וכידר בכלל פירק שם בקבוק ענקי, כנראה משהו עובר עליו, נקווה בשבילו שזו לא תהיה משאית, אם אני אגלה שהוא עשה משהו רע או משהו שפגע או שייפגע באחותי קארין אני אפגע בו בעצמי.
"אני יכול לפרוץ לה לטלפון" סהר ענה, הסטתי את מבטי, מסתכל עליו, "הטלפון שלה בכלל כבוי" עניתי לו, "אז זה ייקח לי חמש דקות יותר, אבל סך הכל אני יכול לפרוץ למיקום שלה תוך חצי שעה מינוס" הוא אמר, "אתה מלך אחי, אני אהיה חייב לך" טפחתי לו על השכם, "לא אתה לא, ואיפה יש מחשב" הוא ענה, "שאלה טובה, בוא נלך לחפש" אמרתי מתחיל ללכת כשהוא לידי, הגענו למחשב נייד שהונח על השולחן ליד הספה בבית של שובל, התיישבנו, סהר פתח את המחשב מתחיל להקליד שם דברים "אני מעריך את זה בטירוף" הודתי לו, "שטויות, זה בקטנה, הכל בשביל חברים" הוא ענה מקליד במחשב מלא קודים לדעתי, חייכתי מבין שסהר הוא אחלה, "אתה לא שותה וכל זה" שאלתי אותו, כי רואים שהוא פיקח והכל, "האמת שהיום לא התחשק לי לשתות" החזיר כשהוא מקליד במהירות דברים במחשב "מאיפה כל הידע הזה שלך במחשבים" שאלתי מציץ על מה שהוא עושה, יש שם המון אותיות בצבע ירוק, משהו מוזר "למדתי את השפה של האלגוריתם מגיל קטן האמת ופרצתי להרבה אתרים אז משם כל הידע" ענה כשהוא לא מסיט את המבט מן המחשב, "מגניב" יותר שאלתי ממה שעניתי, הוא גיחך "חמש דקות ויש לנו את המיקום המדוייק שלה" הודיע מקליד יותר באיטיות, "נדיר אתה" טפחתי על השכם שלו , "נעשה שיחת חולין בזמן הזה" שאלתי אותו מגחך, השעמום גובר נו, מה נעשה?, "אז תום, מי החברה שלך" שאל "עדיין לא מצאתי את האחת שתזמין 450 גרם המבורגר, או יותר הלוואי" עניתי, מחכה לרגע שזה יקרה, "אנחנו באותה סירה אח" גיחך הפעם טופח לי על השכם, "מה אבל אתה לא האלה שכל הזמן יש להן חברה ומחליפים אותן כמו גרביים" שאלתי, כי סהר נראה אחד כזה שבנות רודפות אחריו, "סטוץ והביתה בתכלס, יש את האלה שחושבות שאנחנו יחד אבל הן סתם אהבלות, גם מי עכשיו בנוי לזוגיות רצינית, מה אני בן ארבע מאות?, ואתה באמת חושב שאני אצא עם מישהי שיש לה יותר שפתיים מזוייפות מאשר דונלד דאק" שאל צוחק "מבין אותך אחי" גיחכתי.
"ואיך אתה מעביר את הזמן שלך" הוא העלה שאלה חדשה "בעקרון אני משחק בקבוצת כדורגל יחד עם אחותי התאומה, זאת קבוצה מדהימה אבל עכשיו אנחנו לא משחקים בגלל כל מה שקרה לי" עניתי, נזכר בכמה שאני מתגעגע לדשא, מתגעגע לשחק עם האחים שלי ועם כל החברים, וכמובן שלשחק עם אבא, אגדה שלי. "מה קרה לה" הוא שאל, "כל הזמן נפצעת אחי, משהו הזוי" עניתי , "אולי עשו עליה עין, בואו לסבתא שלי היא תוציא לה אותה" הוא הציע, "אבל אם היא תוציא לה עין אז מה היא תישאר עם עין אחת" שאלתי בצחוק, "אתה טמבל" הוא צחק, "אבל ברצינות שתחשבו על זה, אולי זה מה שיפתור את זה, לך תדע" הוא אמר אחרי שסיימנו לצחוק, "יש בזה משהו אחינו" השבתי.
YOU ARE READING
My four brothers
Romanceקארין היא ילדה יפהפייה עם ארבעה אחים מגוננים מאוד, וגדולים. היא לא מודעת לכך שהיא כל כך יפה ואף חושבת שהיא מכוערת. בסביבתה של קארין יש הרבה בנים שרוצים אותה אבל היא? היא לא שמה לב עד שמגיע לפתע הבחור שמעיר אותה, עד שהיא מסתכלת עליו באופן שונה, על כל...