שנדע ימים טובים יותר, אני כאן עבור כל דבר
תהיו חזקים, סומכת עליכם!״נו מה יהיה״ שמעתי קולות לא ברורים מדברים, ״גם אלוהים לא יעיר אותה״ אלירן אמר, את הקול שלו אי אפשר שלא לזהות.. ״בעיה שלה״ נאנח תום, התרוממתי לישיבה במהרה באתי לפקוח את עיני ובאותה השנייה הם דפקו לי עוגה לפרצוף, ליקקתי את הקצפת שהייתה לי על הפה ״אני ארצח אתכם, אחד אחד״ צעקתי בפה מלא ונכנסתי למקלחת כשאין לי את האופציה להסתכל היכן אני דורכת בגלל שכל הפרצוף שלי חוץ מהפה מרוח בקצפת ושאריות עוגה.
שטפתי את הפנים היטב מכל שאריות העוגה שלא הספקתי לאכול, ונכנסתי למקלחת נזכרת שלא הבאתי בגדים ״תום״ צעקתי מרגישה את ראשי כואב משום מקום ״תום״ צעקתי שוב כשהטון שלי ירד מעט בגלל הכאב, ״קארין הכל בסדר?״ שמעתי אל קולו של אחי אליאב ״בטח״ עניתי משקרת ומחזיקה את ראשי שפועם מכאב ״אתה יכול להביא לי בגדים לבית הספר״ ביקשתי ממנו, לאחר כדקה שמעתי דפיקה על חדר המקלחת ואליאב הניח בכיור את הבגדים שהכין, חולצה אדומה ארוכה כמובן, גינס עם קרעים סבירים ותחתוני סבתא, נאנחתי בקול מהשמרנות הזו שלו, וניסיתי להתעלם מהכאב תוך כדי שאספתי חצי מהשיער לגולגול חמוד ואת השאר השארתי פזור.
״יצא חשוף יותר ממה שתכננתי״ מלמל בקול אליאב
״שקט״ השתקתי אותו מכינה לעצמי שוקו.
״נו נבלה״ אמרתי לתום שהסתכל עליי במבט לא מבין ״איך זה להיות חמור גדול״ שאלתי מגחכת ושמתי את התיק על הגב ״לא פשוט כשיש כלבה קטנה לידך״ החזיר
״1-0 לדעתי״ אמר אלירן מחמם ״לכל שבת יש מוצאי שבת״ אמרתי מאיימת על תום שהרים ידיים ככנוע
״ואתה אל תתערב״ איימתי גם על אלירן שהוציא לי לשון ״מטומטם שלי״ הבאתי לו חיבוק ״מזל טוב פיצקית״ הידק את החיבוק, הסתכלתי לתוך עיניו הדומות לשלי וחייכתי.״קארין בוחן פתע״ הפתיע אותי שגיא המדריך במהלך שיעור היסטוריה, הסתכלתי עליו מחכה שימשיך ״באיזו שנה היטלר נבחר״ שאל מחכה שאענה וכל הכיתה יחד איתו ״היטלר נבחר להיות קנצלר גרמניה בשנת 1933״ השבתי בגאווה ״מה הפירוש של קנצלר״ לא חדל מהבחינה ״כמו ראש ממשלה בגדול״ השבתי שוב, הוא הנהן והמשיך לנושאא הבא בזמן שכתבתי לקארין ׳אפילו היטלר לא היה מתקיל ילדת יום הולדת ככה׳ הפתק גרם לה לצחוק בקול, קצת יותר מדי בקול שמשך את תשומת ליבו של שגיא ״שתפי אותנו מה כה מצחיק אותך ענבל״ פנה אליה, ענבל הסתכלה עליי בחוסר אונים, נאנחתי ולקחתי את המושכות לידיים ״קשקשתי לה על המחברת״ שיקרתי, שגיא הנהן עם מבט לא ברור ועבר לנושא הבא, ענבל רשמה על אותו הפתק ׳מזל׳ הנהנתי אליה כותבת לה בחזרה ׳אני חייבת שנדבר היום ותעזרי ללמוד על עצמי׳ כתבתי לה באופן לה ברור שגרם לה להרים את הגבות בתהייה ולשגיא לעבור ליד השולחן שלנו מה שגרם לי לסגור את המחברת באופן אוטומטי, הוא בחר להתעלם מהסיטואציה שבוודאות ראה, וגרם לי להעריך אותו אף יותר.
YOU ARE READING
My four brothers
Romanceקארין היא ילדה יפהפייה עם ארבעה אחים מגוננים מאוד, וגדולים. היא לא מודעת לכך שהיא כל כך יפה ואף חושבת שהיא מכוערת. בסביבתה של קארין יש הרבה בנים שרוצים אותה אבל היא? היא לא שמה לב עד שמגיע לפתע הבחור שמעיר אותה, עד שהיא מסתכלת עליו באופן שונה, על כל...