"אז לענייננו" שגיא התרכז ןכל הכיתה השתתקה בבת אחת, ואני התכמרתי בשביל לשים את ראשי על השולחן ולהמנע מהפדיחות שיהיו עכשיו, שמתי את הכובע של בסוודר על הראש שלי והנחתי את ראשי על השולחן. מקשיבה למה ששגיא אומר ומפדח אותי.
"אתמול גילו לקארין משהו ובשעה השנייה יגיע הרופא של קארין והוא יסביר לני מה גילו לה ומה צריך לעשות במצב שזה מתרחש" שגיא הסביר, הרגשתי המון מבטים עליי, הרמתי את ראשי בעדינות, צדקתי כולם מסתכלים עלייב איזה יופי.דפקתי מבט כזה מצחיק והרבה צחקו, אני לא יודעת מה לעשות עם החיים שלי, עד ששגיא התחיל ללמד אנגלית, פעם ראשונה ששמחתי ששיעור מתחיל.
אני נשבעת שבחיים, אבל בחיים שלי שיעןר לא כבר כזה מהר.
אני נודרת נדר.
באור שאני רואה.
לבינתיים אור פלורוסנט.
אז אני נודרת נדר במנורת פלורוסנט שבחיים שיעור עבר לא כל כל מהר."עכשיו צריך להיכנס מי שיסביר לנו וצריכות להיות לנו שעתיים רצופות, אני רוצה שתסדרו את הכיתה בעיגול" שגיא ביקש, כולם קמו וסידרו את המקומות ישיבה, ככה שכל שולחן צמוד לאיזשהו קיר, וכל כיסא צמוד לכיסא השני.
"שון ויואב לכו תביאו חמישה שישה מזרונים" שגיא ביקש מהם, הם הנהנו ויצאו, יא איזה כיף, מה הולכים לישון?.
הדלת נפתחה, מה כזה מהר לקח להם להביא את המזרונים?, לא, כי מי שנכנס לכיתה הוא לא אחר מבן.
כולם התיישבו על הכיסאות, כל אחד בכיסאו, אני יושבת מצד אחד ליד תום ומהצד השני ליד ליאב, חייכתי אליו חיוך רחב, "אני הומו אז אל תבני עליי" לחש לי לתוך האוזן, מה אני עד כדי כך מטרידה?, יש מצב שכן מרוב כל החיוכים שדפקתי לו, אז כן נראלי שכן הטרדתי אותו קצת, "אני יודעת" החזרתי לו בלחישה, והוא חייך, ויצאה לו גומה קטנה פאק איזה חמוד.
"אז אני בן, ואני הרופא של קארין" בן הציג את עצמו כשהוא התיישב על השולחן שהיה מאחוריו, חייכתי לכיוונו בביישנות והוא החזיר לי חיוך.
כולם הסתכלו עליו בשביל לראות מה יש לו להגיד.
"אני רק רוצה להדגיש שלקארין יש בעיה עם ברזל וזה יכול לקרות שהיא תתמוטט במהלך היום אם היא תעשה יותר מדיי כושר או אם היא תיפצע ותתחיל לדמם באופן מוגזם בגלל החוסר בברזל, לכן היא צריכה להימנע מספורט מרובה וכו" התחיל להסביר"גילינו שלקארין יש מחלת אפילפסיה' אמר, ובשלב זה יש ממש שקט בכיתה ןהמון מבטים עליי, איזה מביךךך, שמתי את ידי על ראשי בשביל שקצת תכסה אותי ואת הפדיחות שלי.
"אבל המחלה הזו היא יחסית נורא קלה, אין קצף שיוצא מהפה וכל זה, אבל מה שכן יש זה פרפורים שיראו לכם כאילו היא גוססת, גלגולי עיניים" התחיל להסביר,
בשלה זה שמתי את האצבעות על העיניים שלי מחייכת מפודחת."יש שני התקפים, התקף ראשון זה בהייה, והשני הוא הפרפורים וכולי, בדרך כלל היא תשים יד על הבטן כי היא תכאב לה או שהיא תחזיק את הראש כי הוא גם כואב לה ואלו הסימני אזהרב אבת זה יכול לבוכ גם בתפאומיות, עכשיו השאלה מה עושים כשזה קורה" המשיך להסביר.
YOU ARE READING
My four brothers
Romanceקארין היא ילדה יפהפייה עם ארבעה אחים מגוננים מאוד, וגדולים. היא לא מודעת לכך שהיא כל כך יפה ואף חושבת שהיא מכוערת. בסביבתה של קארין יש הרבה בנים שרוצים אותה אבל היא? היא לא שמה לב עד שמגיע לפתע הבחור שמעיר אותה, עד שהיא מסתכלת עליו באופן שונה, על כל...