"קאריני איך את" שאל. "בסדר" עניתי מחייכת, הוא גם חייך, 'מחר בן יבוא לכיתה שלך ויעשה את ההדרכה, ועוד שבוע בערך הוא יעשה הדרכה לשכבה, הוא גם מחר יחלק לכל תלמיד ערכה שיוכל לעזור לך במקרה של אחד מההתקפים" הסביר לי, הנהנתי מבינה שאין מה לעשות ושזה צריך לעזור לי וזה רק לטובתי, "לא אמרנו שזה יהיה רק לחברים קרובים" שאלתי, "כן,א בל בן ביקש את המספר של המורה שלך, אז הבאתי לו את המספר של שגיא, ושגיא נורא דאג לך והחליט שזבה חשוב שכולם ידעו מה לעשות, או אפילו רוצה שכל הבית ספר ידע" סיפר לי, "לא לא, לא כל הבית ספר" ביקשתי מחייכת וחושבת כמה פדיחות זה יביא לי.
'לילה טוב" מלמלתי, אביתר נתן לי נשיקה על השפתיים וכיבה את האור, אוף איזו באסה שדווקא היום זה קרה ושלא יכולתי היום להכיר את שליאב החמוד הזה שטוי הזונה אמרה שהוא לא בא המון זמן לבית הספר בגלל שהוא יצא מהארון.
"בוקר טוב" שמעתי שאלירן מנסה להעיר אות, אז קמתי, "בוקר טוב" חייכתי אליו, "יואו קמת מהררר" צחק מלטף את הלחי שלי, הנהנתי מחייכת גם
קמתי לחדר הארונות שלי, אחרישהלכתי לשירותים לכשות את היציאה של הבוקר, ולצחצח שיניים
בחרתי ללבוש חולצת סוודר כזו שחורה כחולה, ומכנסי ג'ינס עם לא הרבה קרעים בברך,
ובגלל שקמתי ממש מוקדם היום יחסית אליי, החלטתי ללכת לעשות קצת בייביליס בשיער הבלונדיני שלי, אבל ממש קצת בייביליס, השיער שלי באופן טבעי הוא חלק קרשים, וכשאני עושה בייביליס תמיד מחמיאים לי ממש, אז בגלל שקמתי כל כך מוקדם החלטתי לעשות קצת בייביליס ולסחוט קצת המון מחמאות,
התזתי דורדורנט ושמתי בושם של שנאל החדש.
לקחתי את התיק של נייק השחור שבדרך כלל רואים אותו יותר על בנים, כבל אני מאמינה שהכל זה גם של בנים וגם של בנות, וואי לשים בוקסר זה אלוהי, אני אומרת את זה לכולם.
שמתי בתוך התיק את הספרים של המערכת ואת הסירופ והחבילת כדורים שבן אמר לי לשים, וכמובן שגם שמתי בתיק חמישה כדורי מציצה, שבמקרה של התקף אפילפסיה יצטרכו לשים לי את זה בפה, כל כך מבאס, אבל צריך להתבגר.
כמעט שכחתי לשים נעליים בתיק, חזרתי שוב לחדר הארונות והנעליים ונעלתי נעלי נייק איר פורט.
ירדתי למטה עם חיוך די גדול ואמיתי על הפנים, מחייכת לתום שישב על הספה צופה בטלוויזיה, הוא בהה בי שניות ארוכות לא מזיז את מבטו, "מה יש לך גם התקף אפילפסיה" צחקתי בגלגול עיניים מיואש כזה, תום צחקק 'אני פשוט לא מבין מה את עושה כאן כזה מוקדם" הסביר כשהוא שם לי יד על המצח, 'קמתי" עניתי צוחקת, "את מהממת היום ממש" אמר, הנה סוף כל סוף המחמאות התחילו להגיע, איזה כיף.
חייכתי אליו בהוקרת תודה.
התיישבתי על הספה לראות טלוויזיה, אחרי חמש דקות בערך אליאב ואביתר נכנסו ביחד, "מה את עושה כאן מוקדם" שאלי ביחד, "קמתי" עניתי להם את אותה התשובה שעניתי לתום.
"מפתיע" אביתר מלמל, 'מפתיע מאוד" אליאב הוסיף לדבריו של אביתר,
"לקחת את הכדור של הברזל" אלירן שאל אותי בזמן שאנחנו נוסעים לבית ספר ןהוא יושב לידי באמצע השורה, "כן" עניתי נזכרת שתום בבוקר ריסק לי את הכדור, 'את צריכה גם לשתות את הסירופ של האפילפסיה" אביתר הזכיר לי כשהוא נוהג, הנהנתי, אלירן ישר הוציא את הסירופ מהתיק ונתן לי חצי מהפקק השקוף.
כשהגענו לכיתה היא הייתה ריקה, כך שרק אני ותום היינו בה, "הגענו עשר דקות לפני הזמן" תום אמר אחרי שפתח את הטלפון שלו וראה.
הנהנתי לחיוב, קמה ללוקר שמאחורי בשביל להוציא את ספר אנגלית לשיעור הקרוב, המון זמן לא הוצאתי ספרים מהלוקר בגלל שלא היה לי כוח לקום ועכשיו יש לי יותר כוח, אני מקווה שזה ישאר ככה.הדלת נפתחה וכידר נכנס כשהוא מתקרב אליי מחייך חיוך לא הכי אמיתי שקיים אני חושבת, "איך את" שאל כשהגיע לשולחן שלי ושל תום, "הרבה יותר טוב" עניתי בחיוך, "שמח לשמוע" ענה והלך לשולחנו, מה עם נשיקת בוקר טוב או איזה חיבוק כי תום לידי או משהו?, היחס שלו לא היחס הרגיל שלו, זה קשה לי כי חושבת שתכלס אוהבת אותו.
תום הסתכל עליו ועליי במבט מוזר, הרגשתי שהוא שואל אותי מה קרה, ועשיתי לו בתנועות הידיים שאני לא יודעת מה קרה.
הכיתה התמלאה בכל הילדים שאני מכירה, וכמובן שכולם שאלו אין אני וחיבקו אותי, לא כמו בבית ספר הקודם שכל הבנות התעלמו ממני.
אני רק שואלת את עצמי איפה ליאב.
שגיא המדריך נכנס לכיתה כמה דקות אחרי הצלצול, כולם הסתובבו בין השולחנות ועדיין ןא התיישבו במקומם, הם פשוט עדיין לא קלטו את שגיא, הוא התקרב לכיוונו, "איך את" שאל כשהוא הגיע לשולחן שלי ושל תום, 'הרבה יותר טוב" עניתי מחייכת, אולי הוא לא כזה חרא בלבן כמו שחשבתי, "כיף לשמוע" ענה ונתן לי ליטוף קטן בשיער, חוזר למקום המורה, ומשתיק את כולם גורם להם ללכת או לרוץ למקומות.
אוף אני מרגישה שכידר מתרחק ממני ואני לא יודעת למה, אולי עשיתי לו משהו?, אני שונאת להרגיש ככה.
YOU ARE READING
My four brothers
Romanceקארין היא ילדה יפהפייה עם ארבעה אחים מגוננים מאוד, וגדולים. היא לא מודעת לכך שהיא כל כך יפה ואף חושבת שהיא מכוערת. בסביבתה של קארין יש הרבה בנים שרוצים אותה אבל היא? היא לא שמה לב עד שמגיע לפתע הבחור שמעיר אותה, עד שהיא מסתכלת עליו באופן שונה, על כל...