פרק 57

369 31 16
                                    

״היינו כחולמים״
שלומות לכולם/ן, הסיבה הדי עיקרית (והמביכה) שלא עלו פרקים היא שהחלפתי טלפון שהתקלקל ולא ידעתי מה הסיסמה לאפליקציה..
אז אחרי שנים אני חוזרת לאט לאט
מקווה שהסיפור יסתיים לפני שנגיע לפנסיה.
אוסיף חלקים מהפרק הקודם עבור מי ששכח (מאמינה שהרוב :) ובזמן שעברתי על הספר הבנתי שיש צורך משמעותי לבגר מעט (או הרבה) את הדמות של קארין, אז תתכוננו :))


נקודת מבט תום
"קארין נעלמה, ולא עונה לטלפונים" אמרתי, מרגיש את הלח עולה, כי  אני כל הזמן מרגיש מה קורה לקארין הרי אנחנו תאומים, ועכשיו אני מרגיש שמשהו לא טוב קורה, "וואי" סהר השיב מגרד את ראשו, הסתכלתי לכמה רגעים על שאר הבנים שיש הישיבה רואה שכולם שתויים מהתחת, וכידר בכלל פירק שם בקבוק ענקי, כנראה משהו עובר עליו בגלל הפרידה שלו ושל קארין שהתרחשה לפני שעות בודדות, נקווה בשבילו שזו לא תהיה משאית שתעבור עליו, כי אם אני אגלה שהוא עשה משהו רע או משהו שפגע או שייפגע באחותי קארין נודר נדר שאני אפגע בו בעצמי.

נקודת מבט אביתר
סהר החנה את הרכב בחניון של הקניון לאחר שנהג כל הדרך לכאן אחרי שאיתר את המיקום של קארין
"אנחנו הולכים לבדוק איפה היא באבטחה של הקניון" הודעתי להם אחרי עשר דקות של חיפוש בקומה השלישית שבה לא מצאנו אותה, ירדנו למטה פוגשים את סהר שגם לא מצא אותן, ממשיכים לכיוון הקומה התחתונה שבה יש את מודיעין ואבטחת הקניון למיטב ידעתי, חוש הניווט שלי פגום ביותר במיוחד בקניונים. "שלום אתם יודעים איפה קארין רונאלדו" שאלתי את הפקידה שישבה שם ונראית מעופפת כמו עפיפון במשב רוח חזק, "בחקירה" היא ענתה באדישות "מה בחקירה?" תום שאל מפוחד, "היא תקפה קשישה" הפקידה הוסיפה בדרך אגב, "מה?" מילמלתי לא מבין, אין מצב שהיא תעשה את זה, אולי היא כועסת בגללי?, בגלל איך שהגבתי כששמעתי מה היא רשמה ללינוי בשמי?, אני מקווה שהיא בסדר, ואני יודע שאין שום מצב שהיא תעשה משהו שייפגע במישהו, במיוחד לא באנשים מבוגרים.  "תתני לנו בבקשה להיפגש איתה" ביקשתי מהפקידה בנעימות, "אתה מאוד מצחיק" היא החזירה "אין שום מצב שייתנו לכן לראות אותה כשהיא בחקירה?" הוסיפה, "אין לה אפילו 16 איך זה חוקי שהיא בחקירה" שאלתי אותה מנסה להבין, "מגיל 12 אפשר לקחת לחקירות, תקשיב יותר לשיעורי אזרחות חמוד" היא הוסיפה מחייכת חיוך מאוךץ, "תביאי לנו פאקינג לראות אותה ולתת לה חיבוק" אלירן צעק עם אגרופים קפוצים כשהוא שיכור, "אתה רוצה גם להיכנס לחקירה מותק מתוק"? היא שאלה בשיא האדישות, "די אחים שלי הכל יהיה בסדר בואו נשב" סהר הצליח קצת להרגיע אותנו, הם הלכו והתיישבו עם הכיסאות המכוערים ואני הולך להתקשר לאבא, לנסות ליידע אותו בעדינות מה הולך כאן, או לפחות ליידע אותו את מה שלא הבנתי כאן, שזה הכל.

"אבא, אני אומר לך משהו עכשיו אבל תהיה רגוע בסדר?"

אבא- "מה קרה?" אפשר לשמוע את הלחץ שבוקע מהקול שלו דרך ההטלפון

My four brothersWhere stories live. Discover now