Prológus

1.8K 81 52
                                    

Hogy milyen a gimi? Nos, egy kicsit sem olyan, mint a Netflix által gyártott filmekben, illetve sorozatokban. Nem fogsz soha sem felkelni kipihenten, majd a reggeli svéd asztalról egy almát elvenni és buszra futni, miszerint késésben vagy. Nem fogsz összejönni a suli legmenőbb fiújával, akiért minden lány oda van, és nem fog történni semmi olyan, mint azokban a tipikus Wattpad ficikben. Nem vagy yn! Ezt jegyezd meg! Vagy, ha mégis, akkor jól jártál! Én nem. A nevem Park Yeona. Nem ismerős? Nem csoda, hiszen nem vagyok igazán népszerű. Na jó! Miket is beszélek? Abszolút nem vagyok az. Egyedül próbálom túlélni a középsulit kisebb nagyobb sikerrel. És most nem a tanulás nehézségeire gondolok, az egy másik téma. Hanem az engem piszkáló csipet csapatra, akik minden alkalmat megragadnak, hogy bántani tudjanak. Hogy miért nem szólok erről a szüleimnek? Mert nincsenek. Az apukám elhunyt, mikor én csak kisbaba voltam. Anyukám van, ez igaz, de kicsit sem az a törődő típus, sőt! Ennek ellentetje. Míg fel nem nőttem, már ha egy tizennyolc éves lányt felnőttnek lehet nevezni, addig vágta a fejemhez, hogy egy púp vagyok a hátán, aki egy nagy hiba. Most mi a helyzet? Mióta talált magának palit, azóta nála dekkol 24/7-ben, így alig találkozunk, aminek igazából örülök. Hogy miért nincsenek barátaim? Igazából ez egy jó kérdés, hiszen én sem tudom rá a választ. Tény, introvertált személyiség vagyok, ami miatt elég nehéz olyan személyekre lelnem, akikben majd megbízhatok és elmondhatok nekik minden kis apróságot, ami a lelkem mélyén úgy gyötörnek. Az alapsuliban sem voltam túl "híres", bár ekkor még közel állt hozzám az unokatestvérem, Park Jimin. Hogy miért nem vagyunk már jóban? Először is, hadd mutassam be azokat a személyeket, akik a mindennapjaimat tönkre teszik.

Lalisa Manoban, röviden csak Lisa. Ő a suli népszerű csaja, de valójában van miért. Hiszen gyönyörű arca és tökéletes testalkata van. Nagyon okos, rengeteg versenyre jár, a sulit képviseli. Épp ezért válasszák őt Az év diákjának minden évben. Jimin odáig van érte, így észre sem veszi, hogy teljesen ellenem fordította őt Lisa. Azt hiteti el vele, igen is van esélye nála.

A kövi tag nem más mint Kim Taehyung. Hogy róla mit lehet tudni? Hogy egy igazi seggfej! Egy kicsit sem úrias. Hogy ez alatt mit értek? Nem tiszteli a lányokat. Minden héten ki kezd eggyel, de végül úgyis lekoptassa és ki írja a biojába ki is volt az új ágyasa. Mégha jóképű is, izmos, rendkívüli stílusa van, attól még egy köcsög.

A kövi nem más, mint Lisa öri barija, Chaeyoung, de a barátainak csak Rosé. Az iskola sztárjának tekintik egyedi hangja miatt. Pluszba még annyit, hogy rohadt pénzes családból van, így az iskolát támogassák, emiatt pedig máshogy kezeli őt az igazgató.

És a legutolsó nem más mint Jung Hoseok. Valójában róla nem túl sokat tudok. Mégha bele is tartozik ebbe a rém körbe, attól még ő sosem bántott engem. Mindig csak a távolból nézte az eseményt érzést le nem olvasó tekintettel. Imád teniszezni, a suli tenisz csapat kapitánya.

Hát nem rendkívüliek? Na és velem mizu? Értek valamihez? Jó vagyok valamiben? Hah, fityiszt! Semmiben sem! Tény, gimibe járok, bejutottam oda nagy nehezen, de sík hülye vagyok. De durván. Valami hobbi? Hát néha olvasok, de azt is nagyon ritkán. Egy szóval tehetségtelen vagyok és nincsenek barátaim. Így élem az izgalmasnak hitt középsulit, amit úgy vártam annó!

Egyetlen egy személlyel szoktam "dumálni", Kim Namjoonnal, akivel minden péntek délután találkozom, hogy korrepetáljon. Ő egy egyetemista, elég helyes. De vele sem szoktam megvitatni az életem gyötrelmeit. Úgyhogy magamban tartom azt a fájdalmat, amiket éveken keresztül kaptam és kapok.

Viszont mikor már nem láttam a reményt, úgy gondoltam nem bírom tovább, itt az idő, hogy egy csillag legyek fent, akkor jött az életembe, egy olyan házi kedvenc, aki valójában egy ember elátkozva.

A neve Min Yoongi.

Játékos élet Yoongi ff. BefejezettWhere stories live. Discover now