19. Fejezet

748 46 48
                                    

Yeona POV

- Miért tűnsz el állandóan?- motyogtam, miközben a könyvet bámultam.- Mindegy.- tettem bele a táskámba, majd felvettem a cipőmet és már siettem is a suliba. Mivel szép idő volt, és az introvertált fenekem nem akart emberek között lenni egy járgányban, így sétálás mellett döntöttem. Lassan ballagtam ráérősen mit sem törődve azzal, hogy alig tíz percem maradt becsengetésig. Végig azon agyaltam hogy fogok a diákok szemébe nézni azok után, amit Lisa terjesztett rólam, illetve Jungkooknak hogy fogom elmagyarázni a tegnapi incidenst a könyvtárban. Nehéz lesz ez a nap, az egy biztos! De muszáj napirendet készítenem, hogy ne zavarodjak össze. Az első pont, éljem túl ezt a mai napot a suliban! Látom előre mennyi lenéző pillantással fognak jutalmazni, illetve Lisa piszkálására sincs idegzetem. A második pont, suli után Jungkookkal beszélni. Muszáj tisztáznom magam, Suga pedig engedélyt adott arra, hogy az igazat mondjam. Félek a reakciójától, de remélem jól fogja kezelni. A harmadik pont, Sugáért haza menni és onnan a könyvtárba sietni. Bonyolult ez a nap, de túl fogom élni, legalábbis remélem.

Míg a gondolataimmal voltam elfoglalva, észre sem vettem, hogy Megérkeztem a suli kapuja elé. Nagyot felsóhajtva mentem be, majd onnan a bejárati ajtón át. Fellépcsőztem, mire megláttam az osztályom ajtaját, ami már be volt csukva, ami azt jelenti, a tanár már rég bent van, azaz már rég becsengettek. Gondolkodás nélkül nyitottam be, mire minden szempár rám szegeződött.

- Elnézést a késésért!- motyogtam kedvtelenül, majd készültem leülni a helyemre.

- Park Yeona! Nem! Nem fogom elnézni! Eleget néztem már el a késésedet! Nem ez az első eset. Ne hidd, hogy ezt csak úgy megúszod!- mutogatott felém a pálcájával az irodalom tanár.

- Bocsánat.- motyogtam, majd leültem.

- Hol tartottam? Megvan! Szóval a reneszánsz korszak!- zökkent vissza a tananyag tanításába.

- Hé!- suttogta felém Jungkook, mire felé fordultam. Gyorsan körbe nézett, nehogy a tanár meglássa, majd egy papírgalacsint nyújtott át. "Kibontottam" értetlen fejjel, majd olvasni kezdtem.

" Miért ignoráltad tegnap az üzijeimet, illetve a hívásaimat?"

Nagyot nyelve fogtam meg a tollam, majd elkezdtem írni a választ. Megnéztem, hogy a tanár nem e figyel, majd gyorsan átnyújtottam neki, mire azonnal olvasni kezdte.

" Nem értem rá. Ígérem mindent megmagyarázok!"

Felém fordította a fejét, hogy a tekintenünk találkozni tudjanak, majd a száját rágcsálva firkantott rá valamit a papírra. Tanárral nem foglalkozva nyújtotta át a papírt. Mire elolvastam volna, egy hang zökkentett ki a koncentrációból. Pontosabban egy női kiabálás.

- Park Yeona és Jeon Jungkook! Mit műveltek az órámon?- jött felénk mérgesen. Azonnal bújtatni kezdtem a papírt.

- Elnézést tanárnő!- hajolt meg Jungkook, mire én is biccentettem egyet.

- Most azonnal kérem azt a levelet, amit írkodtatok!- nyújtotta ki a kezét ingerülten, mire Jungkookra néztem pánikolva, de láttam rajta, hogy elpirult.

- Tanárnő kérem ne! Megígérjük, hogy már nem fogjuk zavarni az órát!- könyörgött.

- Jeon Jungkook! Maga eddig tisztességes diák volt! Most pedig mióta Park Yeonával barátkozik, azóta ilyen fenegyerek!- állított be engem annak a személynek, aki rossz hatással van rá.

- Hékás! Már miért lenne fenegyerek? Csak azért mert írt egy üzenetet?- emeltem fel a papírt idegesen, mire gyorsan kikapta a tanár a kezemből.

Játékos élet Yoongi ff. BefejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant