16. Fejezet

710 54 27
                                    

Yeona POV

- Kérlek bízz bennem Kook!- suttogtam könnyes tekintettel.

- Bízok.- mondta halvány mosollyal, majd felém dobta a könyvet.

- Ne!- kiabálta Jin csalódottan, mire futni kezdtem haza boldogan.

- Suga!- ordítottam a nevét, miután haza értem és kitéptem szinte a bejárati ajtót.

- Megjöttél? Hogy hogy ilyen korán?- kérdezte ásítva, miközben leballagott a lépcsőn.

- Az most lényegtelen. Meg van a könyv!- mutattam fel boldogan, mire meglepődött arckifejezéssel jutalmazott.

- Azta. Hát gratulálok, vagy mi.- mondta, miközben a konyhába kísért. Leültem az asztal elé, majd kinyitottam a varázs könyvet, Yoongi pedig felmászott az asztalra.

- Hűha!- mondtam ki tátott szájjal, miközben lapozni kezdtem.- Rengeteg varázs ige található benne, viszont a legtöbb le van kódolva. Azta! Az egész szivárvány színű! Ez annyira hihetetlen. Tényleg működnek?

- Na hagyd magyarázzak szivi- köszörülte meg a torkát, miközben a mancsát az álla alá tette.- Két fajta varázslat van. Az egyik, amelyiket hacsak felolvasod belőle, egyből megtörténik. A második pedig amelyiket elkell készíteni. Recept formájában van leírva Mutatok példát.- magyarázta, miközben lapozgatni kezdett.- Itt is van!

- Szépítő varázs ige?- olvastam fel csodálkozva.- Ez mit jelent?

- Ahogy a nevében is benne van, szépítő. Szép leszel tőle.

- De ez mit takar? Teljesen más lesz az arcom, vagy mi?- kérdeztem értetlenül.

- Természetesen nem kapsz tőle új arcot, bár tiszta bőrt igen.- próbálta elolvasni az alatta lévő kódolt írást.- Ha jól értelmezem, akkor hozzá járul a dús szempilla, dús ajkak, meg ehhez hasonlók.

- Ez most komoly? Végre megszépülhetek?- kérdeztem boldogan.

- Ja, valahogy úgy.- értelmezte.- Ez varázs ige, csak fel kell olvasnod és megtörténik.

- Ezt itt?- mutattam rá a mutató ujjammal, mire bólogatni kezdett.- De ennek semmi értelme! Mi az, hogy " a tökéletes arcomtól fel lángol a vonzó erőm, csatt!" ? - olvastam fel értetlenül, mire éreztem ahogy lángolni kezd az arcom.- Mi ez?- kérdeztem kiabálva.- Úristen! Érzem ahogy ég a bőröm!- simítottam végig az arcomon könnyes szemekkel a fájdalomtól.

- Nyugi, mindjárt vége.- legyintett egyet unalmasan a macska. Mint ahogy mondta, pár másodperc múlva tényleg elmúlt a fájdalom.

- Történt valami az arcommal?- kérdeztem kíváncsian.

- Hm, most hogy jobban nézlek, látom eltűnt az a nagy kráter ott a homlokod közepén.- biccentett felém, mire azonnal a fürdőszobába rohantam, hogy megnézhessem magam a tükörben. Mikor megláttam, hogy a pattanások, amikkel éveken keresztül küzdöttem szinte, eltűntek, majdnem elsírtam magam.

- Úristen! Ezt nem hiszem el! Tuti álmodom!- vigyorodtam el boldogan, miközben a tiszta bőrömet kezdtem simogatni.

- Azért annyira ne fogdozd, mert megint ki jön újabb patti.- hallottam meg Suga hangját, mire visszamentem a konyhába.- Na? Tetszik amit látsz?

- Imádom! Ez a könyv zseniális!- ültem le mellé.- De várjunk! Nem azt mondtad, hogy több dolog is hozzá járul? Hogy nem csak a tiszta bőrt idéz elő?

- De, akinek szüksége van rá, igen. De te túl tökéletes vagy, így csak a pattanásokat tüntette el, ami igazából teljesen normális a te korodban.- válaszolt unott hangon, mégis képes volt zavarba ejteni. "Túl tökéletes vagy". Tényleg ilyennek lát engem?- Mi az?

Játékos élet Yoongi ff. BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang