11. fejezet

791 63 26
                                    

Yeona POV

Nyöszörögve ébredtem fel, miközben a tarkómon lévő fájdalmas pontot simogattam.

- Mi történt?- kérdeztem értetlenül, azon agyalva mit keresek a földön fekve.- Elájultam?

- Nem, szimplán lefeküdtél a jéghideg parkettára, mert annyira kényelmes az.- mondta szarkazmussal Suga, aki előttem ült, mire felsikítottam.

- Te beszélsz!- kiáltottam rá, miközben hátrébb csúsztam a félelemtől.

- Váó, erről sem tudtam még.- forgatta fel a szemeit.

- M-Mégis h-hogy? M-Mi vagy te? Én ezt nem értem!- fogtam a fejem idegesen.- Biztos bevertem a fejem és halucinálok. Igen! Biztos ez van!

- Eh, nem? Nem halucinálsz. Igen is beszélek duh!- beszélt szlengesen, mire tátott szájjal figyeltem.

- Uram isten!- álltam fel lassú mozdulatokkal.- Ez nem lehet igaz! Találtam egy macskát, aki tud beszélni! Te jó isten!

- Valójában ennél komolyabb a helyzet egy ici picivel.- mutatta a kis mancsaival elvigyorodva.

- Mindig is tudtam, hogy fejlődik a világ, de hogy ennyire!

- Várj! Te most miről-

- Találtam egy macskát, aki tud beszélni! Rohadtul meggazdagodnék, ha ezt megmutatnám a világnak!- tapsikoltam az örömtől.

- Egek! Minden ember a pénzen agyal? Nézd Yeona!- szólított, mire rászegeztem a tekintetem.- Én nem egy macska vagyok!

- T-Tessék?- kérdeztem bepislogva.- Akkor mi?

- Ugyanolyan ember vagyok, mint te, csak elátkozva.- az utolsó szó hallatán tátva maradt a szám.- Miért nem szólalsz meg?

- Nem. Nem. Ez tuti nem igaz. Nem! Ez az egész egy nagy hülyeség!- hátráltam, mire utánam kezdett futni.

- Várj már Yeona!

- Ne kövess te akármi!- kezdtem megdobni őt mindennel, ami a kezemben akadt.

- Yeona kérlek hallgass végig!

- Miért? Miért velem történik ez? Ennyire szerencsétlenség nem lehetek!- csaptam be a szobám ajtaját, majd bömbölni kezdtem.

- Yeona, kérlek!- szólított az ajtó mögül.

- Ez csak egy rémálom lehet!- fogtam be a füleimet, hogy ne halljam őt.

- Kérlek! Beszéljük meg! Tudom alig ismerjük egymást, de már szinte mindent tudok rólad!

- Fejezd már be! Ne beszélj hozzám!- kiabáltam sírva a félelemtől.

- Tudom, hogy bántani szoktak téged a suliban, hogy nincsenek barátaid, hogy az anyád egy alkoholista, aki nem törődik veled. Tudom, hogy mennyit szenvedsz.

- H-Honnan tudod ezeket?

- Mióta befogadtál, rengeteget beszéltél hozzám. Kimondtad a gondolataidat.- magyarázta az ajtó mögött, mire lehajtottam a fejemet.- Nézd, én tudok neked ezügyben segíteni, viszont akkor te is segítesz nekem. Mit szólsz?

- Mégis hogy tudnál te segíteni nekem? Azt sem tudom mi vagy te! Teljesen össze vagyok zavarodva!

- Segítek abban, hogy fogadd el magad. Hogyan legyél magabiztos. Hogy merj nemet mondani!- mondta lelkesen, mire felcsillantak a szemeim. Csak arra tudtam gondolni milyen jó lehet erősnek lenni és nemet mondani Lisának.- Na? Mit szólsz?

- És nekem mégis miben kellene segítenem neked?- kérdeztem kíváncsian.

- Segíts megtörni az átkot!- mondta ki, mire nagyot kellett nyelnem.

- És azt hogyan kell?

- Tudod elég szar így kommunikálni, nem nyitnád ki az ajtót?- kérte, mire kissé hezitálva lenyomtam a kilincset.- Na végre! Köszönöm!- jött be a kis szőrmók a szobámba, akire már nem tudtam úgy tekinteni, mint pár nappal ezelőtt.- Ott fogsz állni és bámulni engem vagy leülsz?- kérdezte miután az ágyamon foglalt helyet. Fejemet megrázva közelítettem meg, majd az ágy végére ültem.- Remek! Akkor tárgyalás következik!

- Még mindig nem tudom elhinni.- ráztam a fejem.

- Pedig hidd. Először is, szerintem tisztáznom kellene magam. A nevem Min Yoongi. Örvendek.

- Szóval az én kicsi Suga bugám nem is Suga?- kérdeztem lebiggyesztett ajkakkal.

- Eh nem? Egyébként is, milyen hülye név ez? Na mindegy. Szóval én is ember vagyok mint te.- magyarázta, mire félbe szakítottam.

- De várj! Mégis hogy? Mármint ilyen csak a filmekben létezik! Mégis hogy lettél elátkozva?- tértem a lényegre, mire félig elmosolyodott.

- Onnan, hogy a világnak két oldala van, kedves Yeona!- állt fel, majd tipegni kezdett a kis mancsaival a padlón.- hagyd mutassam be mindkettőt! Tehát van ez a világ, amely átlagos, unalmas, szinte depressziós hangulatú, nincs semmi izgalom itt. Hogy ne legyen túl komor a hangulat, filmeket gyártanak, amiben mindenféle varázslat van, na de persze nem igazi. Ugyanis olyan "nem létezik"- állt két lábra, majd idéző jelet mutatott a mancsaival.- Viszont! Van a világunknak egy másik oldala, amelyről nagyon kevesen tudnak!

- Mégis miről beszélsz?- kérdeztem motyogva.

- Kérlek, ne szakíts félbe! Na szóval. Az a világ, amiről nagyon kevesen tudnak, a legjobb! Tele van varázslattal, mitikus lényekkel, legendákkal, amiről egy átlagos ember csak álmodozni tudhat. Én úgy fejezném ki magam, hogy a játékos oldala!

- Én ezt nem értem.- hajtottam le a fejem értetlenül.- Kérlek hagyd dolgozza fel az agyam! Szóval létezik varázslat, viszont erről nem mindenki tudhat?

- Pontosan!- kiabálta boldogan.- Minden országban van legalább egy beépített ember, aki tudhat erről.

- Ez annyira hihetetlen!- mondtam ki sokkoltan.

- A lényeg, hogy elkövettem valamit, ami miatt többé nem tartozhattam közéjük és elátkoztak büntetésként.

- Mégis mit követtél el, hogy ezt tették veled?- kérdeztem.

- Az most nem lényeges! Majd megtudod egyszer, valamikor.

- Oké? De hékás! Ha tudsz a varázslatokról, akkor nyilván te is tudsz varázsolni, nem?- kérdeztem izgatottan.

- Ez nem ilyen könnyen megy. Rengeteg év és tapasztalat kell ahhoz, hogy érts hozzá.

- Megkérdezhetem, hogy hány éves vagy?- lettem kíváncsi, miközben beharaptam a szám.

- huszonhárom. És három évig voltam varázs tanonc.- gondolkodott el, mire újabb kérdés jutott az eszembe.

- És hogy tudja meg egy átlagos ember, hogy nem is olyan uncsi a világunk? Vagy kiket vesznek be?

- Ez öröklődés. Az apukám szintén tudta, így miután elhunyt én juthattam ehhez a titokhoz.

- Áh értem. Amúgy nem. Vagyis elég ködös számomra ez az egész!- nevettem el magam kínosan.

- Ne aggódj, mindent megfogsz érteni. Csak idő kérdése.-  mosolyodott el halványan.

- De azért még mindig hihetetlen számomra ez. Apropó! Mégis hogy fogjuk tudni megtörni az átkot?

- Van egy könyvtár, amit az egyik beépített ember birtokol. Nála biztos van egy könyv, amiben a varázsigék találhatók.- magyarázta, mire eszembe jutott az a csillogó könyv, amit a múltkor láttam.

- Na ne! Azt hiszem tudom ki a beépített ember!- nevettem el magam.

- Igazán? Honnan?- kérdezte értetlenül.

- Emlékszel arra, amikor a múltkor elfutottam az egyik könyvtárba? Láttam ott egy könyvet, amit az ottani dolgozó nem engedte, hogy megtekintsem.- kuncogtam Jinre gondolva.

- Bizonyára a varázslatok könyve lehetett!

- Így van! Elmegyünk érte?- kérdeztem, mire szemei felcsillantak.

- Igen kérlek!

- Akkor hajrá! Hozom is a táskám!





Játékos élet Yoongi ff. BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora