21. Fejezet

664 48 29
                                    

Lisa POV

- Miféle igazságot?

- Azt hogy Yeona hetero, te pedig egy hazug liba vagy.

- Tessék?- csattantam fel idegesen.- Hogy mersz engem hazug libának szólítani?

- Ne húzd az időt, most azonnal készíts egy felvételt, ahol tisztázod magad és elküldöd az egész sulinak!- kiabálta mély hangján, amitől Rosé ijedten hunyta le a szemeit.

- Hihetetlen.- horkantottam fel gúnyosan nevetve.- Ez a Yeonát hirtelen mindenki kedveli vagy mi van?- igazítottam meg a hajam idegesen.- Csakhogy tud Hoseok, ugyanolyan szánalmas vagy a szemeimben, mint Yeona.- tisztáztam vele, de nem "hatotta" meg. Nagyot fújtatva indítottam el a felvétel gombot, majd a csábító karizmámat elővéve hazudtam a hazugságomról.- Szép napot kedves diákok! Van egy kis bejelenteni valóm, pontosabban tisztázni valóm.- pislogtam be aranyosan.- Sajnos voltam olyan butus, hogy félreértettem Park Yeona közellétét. Azt hittem szerelmes belém, de csak barátkozni akart, így megáldott egy apró puszival a suli mosdóban, ami a barátság kezdetét szimbolizálja!- kuncogtam el magam cukin viselkedve.- Kérlek ne harizzatok rá. Puszi mindenkinek, legyen további szép napotok!- fejeztem be vigyorogva integetve, majd megállítottam a felvételt.- Remélem mostmár boldog vagy.- morogtam Hobi felé, miközben elkuldtem mindenkinek, illetve a saját my storymban is megosztottam.

- Nem tudod elképzelni mennyire.- vigyorgott rám, majd elsietett.

- Kezd rohadtul elegem lenni Yeonából.- ültem le mérgesen.- Miért veszi el a legjobb barátaimat? Önző liba, semmi más!

- Lisa, lehet nem Yeonával van a gond, hanem-

- Hanem kivel?- emeltem fel rá a hangomat.

- Senki. Igazat van. Yeona tehet mindenről.- motyogta megbánva, amit mondani akart.

- Ezért még kapni fog. De nem akármilyet.

Jungkook POV

Mikor Yeona csak úgy elfutott azzal a könyvvel a kezében, végig rajta agyaltam, hogy vajon miért van ekkora felhajtás az a poros könyv körül. Reggel szokás szerint késett az első óráról, így egy kézzel írt levéllel próbáltam belőle kiszedni mégis miért nem reagált a hívásaimra, de csak annyit firkantott rá, hogy majd később elmondja. Miután lebuktunk, mindkettőnknek büntit szabott ki a tanár, amit már úgy várok. Szeretek Yeonával lógni, de mint barát. Tudom, elég közvetlen vagyok hozzá, de nekem ilyen a stílusom, és ezzel szerintem ő is tisztában van. Úgy voltam vele, hogy pár percet el tud nélkülem lenni, így gyorsan elfutottam Taehyunggal a büfébe, de Lisa nem bírta ki, hogy ne kössön ismét bele a lányba. Sajnos nem tudtam őt megvédeni, ugyanis mire én visszaértem az osztályba, Yeona már nem volt ott. Mérgemben Jimint a gallérjánál fogva löktem neki a falnak.

- Mit műveltél vele már megint te gyökér?- kérdeztem vicsorogva, de az csak nevetett gyenge próbálkozásomon.

- Ugyan már Jungkook, miért érdekel ez téged ennyire? Csak nem szerelmes vagy Yeonába?- mikor feltette ezt a kérdést, legszívesebben azt hazudtam volna, hogy igen, hátha a mellettünk álló Lisa arckifejezésén láthattam volna a csalódottságot, amiért képes voltam túllépni rajta, de helyette kikerültem a válasz adást.

- Gáz hogy a saját unokatesódat képes vagy bántani, csakmert elvakít a szerelem.- löktem el magamtól, majd a lány elé álltam.- Neked pedig ideje lenne felnőttként viselkedned, mert amit művelsz az egyenlő egy óvodás teljesítményével.- sziszegtem felé, miközben szemkontaktust tartottunk.- Merjetek mégegyszer Yeona közelébe menni, azonnal kicsinállak titeket!- kiabáltam bátran. Ezután Hoseok küldött egy üzit, amiben az állt hogy vele van Yeona, így rögtön megkerestem, majd megvígasztaltam, utána visszamentünk az osztályba, ugyanis becsengettek. Jó pár kínzó óra eltelt, viszont mind jókedvre derültünk, amint meghallottuk hogy az egyik óra elmarad. Yeonával rögtön az udvar felé vettük az irányt, majd dumálni kezdtünk.

Játékos élet Yoongi ff. BefejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant