Yeona POV
Ahogy a hosszú folyosókon végig mentünk kézen fogva, minden diák susmorogni kezdett. Lenéző pillantásokat kaptam, bár ezt Jungkook nem vette észre, helyette nagy mosollyal az arcán ment magabiztosan.
- Jungkook ezt inkább ne!- húztam el a kezem a gyenge szorításából az osztály ajtó előtt.
- Ugyan már Yeona. Nem kell félned!- ragadott meg ismét, majd kinyitotta az ajtót és bevonszolt maga után. Mikor a bent lévő diákok meghallották az ajtó nyitódásának hangját, egyből kíváncsi tekintettel kezdtek bámulni.
- Jó reggelt!- köszörülte meg a torkát Jungkook megtörve a kínos csendet, mire a többiek visszakívánták motyogva a kedves szavakat. Minden az összekulcsolt ujjainkat kezdték bámulni, amitől úgy éreztem mindjárt elájulok. Utálom a figyelmet!
- Szevasz Kookie!- jött felénk Taehyung vigyorogva.
- Szia Tae!- pacsizott le vele.
- Mit jelentsen ez?- biccentett lefele az ujjainkra kacér mosollyal.
- Semmi olyat, amit te gondolsz!- nevette el magát Kook, majd az asztalomhoz kezdett húzni. Miközben Lisa padjánál mentünk el, éreztem ahogy tekintete lyukat fúr a hátam közepére.- Ülj le!- parancsolta lágy hangnemmel, mire azt teljesítettem, ő pedig az asztalomnak dőlve cseverészett tovább Taevel.
- Egyébként ma doga lesz földrajzból megint. Tanultál rá?
- Persze, bár nem fektettem bele túl sok energiát.- válaszolt Jungkook neki.
- Na és te Yeona?- fordult felém, mire pislognom kellett párat, míg az agyamig jutott, hogy nekem szánta a kérdést.
- Én? Izé! Nem igazán.- nevettem fel kínosan, mire a két fiú szintén viszonozta a mosolyomat.
- Nekem sem volt rá túlzottan kedvem, de az anyum megölne ha rossz jegyet vinnék haza.- simított végig a tarkóján Tae idegesen.- Amúgy nincs uzsim, szóval eljössz velem a büfébe?
- Persze. Jössz te is?
- Nem, itt maradok, megleszek.
- Biztos?- kérdezte aggódva, mire bólintottam egyet.- Akkor jó! Sietek vissza!- borzolta össze a hajamat kuncogva, utána elment.
- Ezt az idiótát!- suttogtam mosolyogva, majd próbáltam az ujjaimmal kifésülni a kócos hajszálakat.
- Szerintem erre szükséged lesz!- nyújtotta felém az egyik osztálytársam a hajkeféjét.
- Köszi.- hajoltam meg meglepődve, majd elvettem tőle a tárgyat.
- Lehetne egy kérdésem?- kérdezte mosolyogva, miközben helyet foglalt mellettem.
- Persze. Azt hiszem.- motyogtam félve.
- Te és Jungkook együtt vagytok?- tette fel a kérdését, miközben bólogatni kezdett hátha igennel válaszolok.
- Nem Jisoo, ilyenről szó sincs.- nevettem el magam kínosan.- Szimplán barátok vagyunk.
- Komolyan? Pedig tök shippelni valók vagytok. Azért szorítok neked!- vigyorodott el, mire kívánsága hallatától elpirultam.
- N-Nézd, nem lesz itt semmi ilyen mivel Jungkook nem szerelmes belém és én sem belé.- magyaráztam, mire lebigyesztette az ajkait.
- Igaza van a libának.- hallottuk meg, ahogy Lisa közelít felénk.- Jungkook sosem szeretne bele egy ilyen egyszerű lányba, mint ő.
- Pedig eléggé úgy tűnik.- szólalt meg Jennie, aki Jisoo padtársa, majd felénk ballagott a telefonjával a kezében.- Kézen fogva jöttek ma suliba.- mutatta meg a felvételt Lisának.- Mindenki ezt küldi Snapchaten. Szóval a kérdés. Ha Jungkooknak nem jönnek be az "egyszerű lányok"- mutatott idézőjelet az ujjaival a levegőbe.- Akkor Yeonával miért bánik így?
ESTÁS LEYENDO
Játékos élet Yoongi ff. Befejezett
Fantasía"Az emberek azt gondolják, hogy valami vagy valaki szükséges a boldogságukhoz. Azt hiszik, a varázslat egy tárgyban vagy egy személyben rejlik. Számomra egy macskában." Yeona egy átlagos tizennyolc éves tinédzser lány, kinek élete a romokban hever...