13. Fejezet

760 54 35
                                    

Yeona POV

- Elég késő van már. Gyere, haza kísérlek!- biccentett maga után Jungkook, mire felsóhajtva ballagtam utána Sugával a karjaim között.- Nem gondoltam volna, hogy egy macskát bújtatsz a hátizsákodban.- kuncogott, miközben a az említett "állatra" nézett.- Ő az a macska, akiről a boltban beszéltél?

- Igen, ő.- simítottam végig a fején, mire dorombolni kezdett.

- És hogy hívják?- érdeklődőtt tovább.

- Suga.- válaszoltam halvány mosollyal.

- Suga?- ismételte el a válaszomat.- Érdekes nevet adtál neki!- vonta fel a szemöldökeit.

- Miért? Milyet kellett volna?- kérdeztem nevetve.

- Nem tudom, hívd Jungkooknak.- viszonozta a mosolyomat, mire válasza hallatától még jobban kacagni kezdtem.

- Miért nevezném el a macskámat a te nevednek?

- Azért hogy amikor szólítod őt, egyből én jussak az eszedbe.- Mosolyodott el kacéran, mire karon csaptam.

- Fejezd be!

- Különben?- állt meg, majd jobban elvigyorodott. Ez a gyerek komolyan imád flörtölni!

- Különben olyan helyen rúglak meg, aminek érzetétől biztosan sírni fogsz.- fenyegettem meg, mire pislogott párat, miközben szavaimat emésztette.

- Ejnye Yeona! Még csak nem rég kezdtünk el barátkozni, de már egyből a nemi szervemről beszélsz?- röhögte el magát a végén. Szerencsére pont megérkeztünk a házamhoz, így megtudtam tőle szabadulni. Pontosabban a perverz hangulatától.

- Oké, nekem ennyi elég volt mára! Jó éjt Jungkook! Mostmár mehetsz haza!- nyitottam ki a kaput a hozzá tartozó kulccsal.

- Nyugi, csak viccelek!- nevetett kislányos zavarom láttán.- Tudod, ahhoz képest, hogy nem túlzottan ismerlek, érzem hogy melletted önmagamat adhatom, illetve megbízhatok benned.- vallotta be gondolatait, mire kissé elnyílt ajkakkal figyeltem.- Tudom, hogy fura de mégis így érzek. És az érzéseim sosem csapnak be. Ezek tények, amiket elkell fogadni, nem de?

- De, biztosan.- nyögtem ki nagy nehezen csillogó tekintettel.

- Oké, akkor mond el te is hogy tekintesz rám. Mit gondolsz rólam?

- Há-Hát tudod nem igazán ismerlek még és egyelőre félek megbízni benned, viszont tudom hogy úgyis képes leszek megnyílni neked!- válaszoltam, miközben elpirulva le néztem a karjaimra, amikben Suga pihent. Látni lehetett rajta mennyire elege van már ebből a "tini románcból". Jungkook a válaszom hallatán mosolyogva felhorkantott, egy lépéssel közelebb jött, majd a fülemhez hajolt. Lehellete érzetétől nagyot kellett ismét nyelnem.

- Ígérem nem okozok csalódást!- mélyen a szemeimbe nézve elmosolyodott, majd Sugán végig simított.- Mostmár megyek. Jó éjt Suga!- vigyorgott az állatra, majd rám nézett.- Szép álmokat Yeona!

- Ne-Neked is Kook!- dadogtam be, majd idegesen befutottam a házba és felsikítottam az örömtől.- Hogy lehet ennyire vonzó?- tettem fel hangosan a kérdést magamnak, miközben Sugát letettem a földre.

- Már miért lenne vonzó? Ő nem egy mágnes.- forgatta fel a szemeit.

- Neked meg miért kell ilyen mogorvának lenned? Jungkook maga a mágnes!- ábrándoztam tovább.

- Már elegem volt belőle. Elég fárasztóak vagytok mindketten.- mászott fel a konyhai asztalra.- Miért nem vallotok szimplán egymásnak szerelmet?

Játékos élet Yoongi ff. BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora