Yeona POV
- Így van! Elmegyünk érte?- kérdeztem, mire szemei felcsillantak.
- Igen kérlek!
- Akkor hajrá! Hozom is a táskám!- mondtam lelkesen, majd az említett tárgyért futottam. Miután megtaláltam, Yoongi rögtön beleugrott és már indultunk is a beépített emberhez. Úgy szaladtam, ahogy csak tudtam, ugyanis a könyvtár csak hatig van nyitva és már csak tizenöt percünk maradt. Szinte majdnem minden embernek neki mentem, a zebrán körültekintés nélkül átsiettem, amit az autó sofőrök jól megdudáltak, de számomra csak a varázs könyv volt most a fontos. Csalódottan sóhajtottam fel, mikor oda értem a könyvtár ajtajához, amin a "zárva" papír volt kiragasztva.
- Ne, ne, ne, ne!- túrtam idegesen a hajamba, mire Suga kidugta a fejét a táskámból.
- Mi az? Zárva van?- kérdezte, mire pánikolva vissza nyomtam a fejét.
- Te idióta! Ne gyere elő! Még meghallanak!- kiabáltam idegesen, amitől többen is megbámultak. Most biztos azt látták, ahogy a táskámmal veszekszem, de jó! Hogy tudjak vele beszélni és ne legyen gyanús, elő vettem a telefonomat, majd úgy tettem mintha telefonálnék valakivel.- Nézd Sug-vagyis Yoongi! Igen, sajnos bezárt, majd holnap suli után megállok itt. Mit szólsz?- kérdeztem, de nem kaptam választ.- Kérlek ne haragudj rám!
- Honnan tudhatom, hogy betartod majd az ígéretedet és elmész holnap?- kérdezte halkan a táskámból.
- Miért ne tartanám be? Ennyire nem bízol bennem?- kérdeztem hisztérikusan nevetve.
- Nem tudom. Megbízhatok benned?
- Ha ennyire nem bízol bennem, miért mondtad el a rohadt titkodat vagy egyáltalán miért pont nekem nyávogtál kint az utcán?- kérdeztem kiabálva idegesen.
- Öhm Yeona?- szólított valaki, mire felé kaptam a fejem.
- Jungkook? Szia!- nevettem fel kínosan, miközben a telefont még mindig a fülem mellett tartottam.
- Látom valakivel telefonálsz, utána tudunk beszélni?- kérdezte, mire bepislogtam.
- Jaj, hogy ez?- mutattam a telómra.- Nem sürgős, ne aggódj!- csúsztattam vissza a zsebembe.- Mesélj, miről szeretnél cseverészni?
- Úgy kérdezed, mintha nem tudnád miről.- forgatta fel a szemeit, majd a kezem után kapott.- Gyere, üljünk le valahova.- kezdett húzni maga után, amitől fülig pirultam. Pár perc gyaloglás után találtunk egy padot a közelben, amin helyet is foglaltunk.- Nézd , Yeona, nagyon saj-
- Ne! Nekem kell bocsánatot kérnem, amiért állandóan összezavarlak! Jungkook, nagyon sajnálom hogy vissza utasítottam a barátságodat. Tudod mennyire félek Lisától, és aggódtam illetve most is aggódok, hogy emiatt kapni fogok.- Sóhajtottam fel frusztráltan.
- De hiszen megígértem neked, hogy többé nem fognak bántani, mert nem fogom hagyni!- csattant fel, mire lehajtottam a fejemet.
- Tudod, miután Taehyunggal elmentél beszélni, Lisa megállított. Tudta, hogy veled voltam. Jimin pedig bántani akart suli után, de Hoseok szerencsére arra járt és megvédett.- meséltem el a mai történteket, mire bepislogott.
- Öcsém! Jimin nagyon nagy barom!- rázta a fejét, mint aki nem tudja elhinni mit is mondtam az előbb.- Lisát pedig miért érdekli, hogy veled voltam?
- Szerinted miért? Mert féltékeny.- mondtam ki, mire kissé felcsillant a szeme.
- Az lenne?- kérdezte inkább magától.- Ha tényleg az volt, akkor miért szakított velem? Miért hallgatott a szüleire?- horkantott fel idegesen.- Aishh ez a lány!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Játékos élet Yoongi ff. Befejezett
Fantasia"Az emberek azt gondolják, hogy valami vagy valaki szükséges a boldogságukhoz. Azt hiszik, a varázslat egy tárgyban vagy egy személyben rejlik. Számomra egy macskában." Yeona egy átlagos tizennyolc éves tinédzser lány, kinek élete a romokban hever...