Yeona POV
- Hé! Kislány! Siess órára! Becsengettek rég!- kiabálta a takarítónő, mire meghajolva futottam vissza az osztályba. Szerencsére a tanár még nem volt bent, így gyorsan átnyújtottam a kis táskát Lisáéknak.
- Na végre! Mi tartott eddig?- kérdezte flegmán, majd elkezdett kipakolni.- Ez mi?- mutatta fel az üveget.
- E-Epres üdítő.- motyogtam értetlenül.
- Ezt én is látom te barom!- horkantott fel idegesen.- Ez darabkás, nézd!- nyitotta ki, majd mutatta meg.- Én nem ilyet kértem!
- De ez le sem volt írva.- suttogtam magam elé.
- Ne feleselj vissza!- kiáltotta el magát, majd öntötte rám az eper levet, ami teljesen hirtelen ért. Természetesen minden elnevették magukat, míg a többi osztálytársunk csak nézték az eseményt.
- E-Ez m-mire-
- Hé, Yeona! Ide figyelj!- lépett közelebb hozzám Rosé, mire én hátráltam. Ez egészen így ment, míg a hátam neki nem ütközött egy kemény mellkasnak.
- Nocsak! Hozzám dörgölödsz, cica?- kérdezte Taehyung perverz vigyorral, majd lefogott, így nem tudtam elmenekülni.
- Olyan szánalmas vagy.- nézett végig rajtam Rosé.
- M-Miért?- suttogtam sírva.- Miért bántotok?
- Mert jó móka!- súgta a fülembe Tae.
- Szerinted miért, Yeona? Nézz végig magadon. Egyszerűen nem vagy közénk való.
- Miért akarnék közétek tartozni?- kérdeztem gúnyosan, mire Lisa a hajamba markolva tépett meg.- Ez fáj! Engedj el!
- Merd még egyszer kinyitni a lepcses szádat ránk, azon nyomban kidobatunk az iskolából! Világos?- kérdezte vicsorítva, mire a tanár megjelent.
- Elnézést a késésért! Gyűlésünk volt!- hajolt meg. Gyorsan elengedtek, majd arrébb bökdöstek.
- Semmi baj tanár úr! Bár nagyon hiányzott nekem! Azt hittem el fog maradni az óra.- nyávogta, amitől hányingerem lett.
- Áh Lisa! Ha esetleg így is lenne, délután úgy is találkoznánk.- kaccsintott a lányra. Tudni illik, hogy a gazdag szülők gyerekei plusz órákra járnak, hogy okosabbak legyenek, jogban át tudják venni a tudást, majd egy rohadt drága és egyben nehéz egyetemre tudjanak menni. Természetesen Lisa közéjük tartozik.
- Igaza van.- kuncogta el magát a lány. A férfi tekintete végig vándorolt az egész osztályon, majd rajtam akadt meg a tekintete.
- Park Yeona, te miért vagy nedves?- utalt az eperlére ami a ruhámat "díszítette". A félreérthető szó miatt Taehyung nem bírta ki közbe szólás nélkül.
- Bizonyára miattam, tudja az előbb hozzá értem és kancás lett.- húzogatta a szemöldökét, miközben engem nézett, mire a többiek hangos nevetésben törtek ki.
- Elég Taehyung! Yeona, elmondod mi történt?- kérdezte kedvesen, mire Lisa gyilkos pillantásokkal jutalmazott.
- É-Én cs-csak k-kiöntöttem magamra véletlenül.- válaszoltam halkan, félve. Rosé hangosan felhorkantott mögöttem gúnyosan.
- Óh, ezt a szerencsétlenséget! Nincs valami pót ruhád?- mielőtt válaszolni tudtam volna, Rosé megelőzött.
- Tanár bácsi! Én szívesen kölcsönzök neki!- emelte fel kissé a hangját.
- Nagyszerű! Akkor öltözz át és siessetek vissza!- utasított minket, mire nagyot nyelve felálltam és követni kezdtem a lányt. Miután kiléptünk az osztályból, nagy vigyorral az arcán invitált a szekrénye felé.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Játékos élet Yoongi ff. Befejezett
Fantasia"Az emberek azt gondolják, hogy valami vagy valaki szükséges a boldogságukhoz. Azt hiszik, a varázslat egy tárgyban vagy egy személyben rejlik. Számomra egy macskában." Yeona egy átlagos tizennyolc éves tinédzser lány, kinek élete a romokban hever...