Yeona POV
- Mikor érünk már oda?- nyavajgott Suga.- Már megfulladok ebben a szatyorban!- kiabálta kétségbeesetten a hátizsákomból.
- Örülnék neki, ha befognád az aranyos pofikádat, ugyanis rohadtul idiótának néznek az emberek miattad.- válaszoltam halkan csendesen, kínosan vigyorogva.
- Miért is?
- Mert a táskámhoz beszélek, azt' az emberek azt hiszik agyhalott vagyok!- emeltem fel a hangomat idegesen.- És mostmár kuss!
- Yeona!- szólított.
- Azt mondtam kuss!
- Csak egy utolsó mondat.- könyörgött.- El kell árulnom valamit.
- Mondjad.- sóhajtottam fel fáradtan.
- Nem kell ahhoz beszélned egy táskához, hogy az emberek agyhalottnak lássanak.- suttogta, majd kacagni kezdett.
- Haha, de vicces! Az is az lesz, ha a sintérnek oda adlak, Mr. Kóbor macska.- vágtam vissza, mire elhalkult.
- Oké, most már fogom a pofám.
- Felesleges, mert már megérkeztünk.- mutattam az ajtóra, majd benyitottam.- Hahó? Van itt valaki? Jin?- sétáltam beljebb, mire egy csattanást hallottam.- Jin? Itt vagy?
- Igen persze! Csak rakodtam. Igen, mizu? Mit keresel itt?- jelent meg kínosan mosolyogva.
- Szerintem te is tudod miért vagyok itt.- emlékeztettem, mire bepislogott.
- Óh! Baszki! Ez a gyerek kimosta rendesen az agyam!- panaszkodott.
- Milyen gyerek?
- Senki senki! Nos mi járatban is jöttél?
- Először is, bocsánatot szeretnék kérni, amiért elloptam a varázs könyvet.- hajoltam meg bűnbánóan.
- Oké, legalább vissza hoztad?
- Nos, ez a másik ok, amiért bocsánatot kell kérnem. Sajnos elveszítettem.- vakartam meg kínosan a fejem.
- Értem. És hogy is veszítetted el?
- Ez egy jó kérdés, ugyanis én mindig vigyáztam rá, de olyan mintha lábai nőttek volna és képes lenne elszaladni. Mindig máshol találtam meg, nem ott ahová letettem és ez frusztráló volt. Sajnos a suliban veszítettem el, így kitudja hová került.- magyaráztam szomorú hangnemben.- Sajnálom Jin!
- Pontosan emiatt nem akartam oda adni.- jelentette ki hirtelen.- Ez nem egy egyszerű könyv, amit csak úgy be lehet zárni. Teleportál. Épp ezért jobb itt ebben a hatalmas könyvtárban tartani, hogy tovább ne tudjon jutni.
- Annyira sajnálom! Ha ezt tudom, akkor az elejétől kezdve őszinte lettem volna hozzád és megpróbáltan volna veled megoldani a problémámat.
- Pontosan milyen problémáról van szó?- kérdezte kíváncsian.
- Ami azt illeti- vettem le a hátamról a táskát, majd kinyitottam.- ő lenne.- vettem a kezembe az állatot.
- Egy macska?
- Ő nem akármilyen macska. Hanem egy ember elátkozva.- magyaráztam, mire a szemei kétszeresre nőttek.
- Yoongi?- szólította a kis szőrmókot.
- Az volnék. Szia Jin!- köszöntött neki, mire tátva maradt a szája.
- Ezért kellett a könyv.- mosolyodtam el halványan.
- Azt a picsa mindenségét!- hátrált egy kicsit, majd a fejét kezdte fogni.- Min Yoongi?
- Igen, az a menő csávó vagyok.- biccentett egyet a kis fejével büszkén, mire kuncogni kezdtem.
YOU ARE READING
Játékos élet Yoongi ff. Befejezett
Fantasy"Az emberek azt gondolják, hogy valami vagy valaki szükséges a boldogságukhoz. Azt hiszik, a varázslat egy tárgyban vagy egy személyben rejlik. Számomra egy macskában." Yeona egy átlagos tizennyolc éves tinédzser lány, kinek élete a romokban hever...