27. Fejezet

588 51 15
                                    

Yeona POV

- Majd meglássuk Lisa ki is lesz a nyerő.- suttogtam magamnak remegve az idegtől. Megfordultam, majd az ellentétes irányba mentem kikerülve az iskolát, egyenesen a könyvtárba. Meg volt az ok miért is oda vettem az irányt, kár hogy arra nem gondoltam mekkora gondot is okozok majd vele.

Sietős lépésekkel haladtam az úticélom felé lángoló fejjel az idegtől.

- Jin!- vertem rá az ajtót mérgesen.

- Jesszus szűz anyám!- kapott a szívéhez megijedve.- Azt hittem rabló vagy! Téged meg mi lelt?- nézett, miközben a könyves polcokat kezdtem gyorsan tanulmányozni.

- Hol a könyv?- kérdezem rátérve a lényegre.

- Mire kell az neked?- értetlenkedett.- Azt már nem kapod meg. Elég bajt csináltatok Yoongival!

- Kérlek! Muszáj tennem valamit!- ragadtam meg a vállait, hogy rázva értéssem meg vele mennyire is fontos az az ügy.

- Oké.- nézett végig rajtam pánikolva.- Erőszakos vagy. Neked mi a bajod?- kezdeményezett szemkontaktust, mire felzihált.- Édes fasz, veled mi történt?

- Mi? Mi van?- suttogtam értetlenül, miközben hátra ment keresni valamit, ami kiderült hogy a könyv, amiért erdetileg jöttem. Lapozni kezdte, majd egy bizonyos oldalnál megállt.

- Na ne!- fogta a fejét.- Mikor vetetted be a rideg varázsfőzetet?

- Hogy a mit?

- Nézd!- tette le elém a könyvet, majd az ábrára mutatott.- Lilává válik a szem színe annak a személynek, aki ezt beveti.

- De nekem nem i-

- Nézd!- adta oda a telefonja kameráját, hogy tükörnek használjam, mire megláttam.

- Ez mégis mi?- akadtam ki.- Én nem csináltam semmit!

- Szóval nem te voltál.- gondolkodott el, majd olvasni kezdte a könyvben írt sorokat.- Ezt simán lehet italban tálalni, ugyanis könnyen elpezseg.- magyarázta, mire eszembe jutott.

- Yoongi!- kiáltottam hangosan a nevét.- Tuti ő volt az!

- Nyilván, ki más tud erről a könyvről Jungkookon kívül, aki amúgy kurvára nem ismeri a kódolt írást lol.- nevetett fel.

- Reggel frissítővel várt lent a konyhában. Azt mondta igyam meg, jól fog esni.- emlékeztem vissza.

- Ugyan miért tenne ilyet? Hiszen emiatt erőszakos személyiséged is lehet, el akarod majd érni azt amit szeretnél, de nem igazságosan, sőt! Rideg is lehetsz ezek után!- magyarázta a hatását, mire megértettem miért is itatta meg velem.

- Már értem.- motyogtam, miközben próbáltam megenyhülni, de mégsem tudtam rá úgy gondolni.

- Hogy miért tette?- kérdezett vissza, mire bólogatni kezdtem.- És miért?

- Hogy legyen egy kis erőm, és merjek kiállni magamért.- mosolyodtam el halványan, miközben végig vándorolt a tekintetem Jinről egészen a könyvig.- Kérlek! Add oda a könyvet!

- De mégis mire akarod? Vissza fordítani a varázslatot?- Nem akartam neki hazudni, mégis nem volt más választásom. Ha az igazságot mondtam volna el, akkor száz százalék hogy nem adta volna nekem.

- I-Igen, arra.

- Ebben segíthetek!

- Ne!- kiáltottam rá ellenkezve.- M-Majd mi Sugával megoldjuk! Ígérem!

- Nézd Yeona, nem szívesen adom oda a könyvet. Félek hogy megint elveszik.- húzta el a száját félve, miközben kezei közé szorította a könyvet.

Játékos élet Yoongi ff. BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora