Hoseok POV
Mikor Yeona kiborult, nem bírta tovább magában tartani a sok fájdalmat, amit Lisa okoz neki, annyira megsajnáltam. Tény, eddig is gondoltam, hogy rosszul eshet neki ez az egész, de nem hittem volna, hogy ennyire megviseli. Mikor azt mondta, hogy az anyukája is utálja őt, akkor határoztam el magam, miszerint megfogom őt védeni. Hiába fontosabb neki Jungkook. Lehet, hogy az életében én csak egy háttér szereplő vagyok, egy kis extra, attól még mindent megoldok majd a tudta nélkül.
- Hyung? Itt vagy még lelkileg?- integetett Taehyung az arcom előtt, mire észhez tértem.
- Bocsi, csak elgondolkodtam.- válaszoltam terelve a témát. Perpillanatnyilag lyukas óránk van, mivel a fizika tanár beteg lett, így Taevel úgy döntöttünk kijövünk a suli udvarra kosarazni.
- Oké, és min agyaltál?- kérdezősködött tovább, majd megfogta a flakonját és belekortyolt.
- Nem fontos.- legyintettem egyet, utalva arra, hogy ne foglalkozzon vele, de ő Taehyung. Tehát ha valamit nem mondasz el neki, akkor is kiszedi belőled.
- Na! Mond már! Kérlek!- könyörgött boci szemekkel.
- Mondtam, hogy nem fontos!- emeltem fel a hangomat rá, mire össze húzta magát.
- Egek, de morci vagy.- motyogta, miközben végig nézett rajtam.- Mindegy. Érdekes napunk van ma, nem de?
- Biztos.- motyogtam nem törődöm stílusban, miközben próbáltam beletalálni a labdával a kosárpalánkba.
- Óh! Hallottad mi történt ma Lisa és Yeona között? Állítólag Yeona neki nyomta őt a falnak, de ahogy ismerjük Lisát, ez kamu. Meg Jungkook is mondta.- mesélte, mintha nem láttam volna a saját szemeimmel.
- Nem érdekel.- forgattam fel a szemeimet.
- Nézd! Ott vannak! Emlegetett szamarak.- mutatott a játszótér felé, ahol Jungkook és Yeona mentek kézen fogva, miközben beszélgettek.- Eskü összeillenek.- kuncogott, miközben bámulta őket. Mondata hallatán neki dobtam erőből a labdát.- Mi a fasz? Ezt miért kaptam?- kiáltott fel, miközben simogatni kezdte a kezét fájdalmasan.
- Sokat beszélsz.- néztem a szemeibe érzést le nem olvasó tekintettel, amit ő is sokszor szokott alkalmazni.
- Na várjunk csak!- figyelt meg közelről.- Neked valami nem tetszik.
- Taehyung fejezd be!
- Kerülöd a Yeona témát, nem akarod elmondani min agyalsz, és amint kimondtam hogy Jungkookkal látom őt és shippelem őket, nekem bassztad erőből a kosárlabdát!- Teóriázott, miközben mutogatott rám.
- Férleérted. Engem ez nem érde-
- Te szerelmes vagy Jungkookba!- kiáltotta vigyorogva, mire bepislogtam.- Ugye eltaláltam?
- Taehyung.- szólítottam.
- Tessék?
- Én hetero vagyok.- adtam a tudatára, mire elgondolkodott.
- Óh. Akkor Yeona tetszik?
- Elegem van belőled.- sóhajtottam fel fáradtan, majd leültem, mire ő követett.
- Szóval igen. Mégis mióta?
- Nem tudom. Nem tetszik, csak aggódok érte.
- Ha aggódsz érte, az egy jel.- bólogatott hevesen.
- Tökmindegy. Neki Jungkook tetszik.- biccentettem a szerelmespár felé, akik kissé messzebb voltak tőlünk.
- Honnan veszed?
YOU ARE READING
Játékos élet Yoongi ff. Befejezett
Fantasy"Az emberek azt gondolják, hogy valami vagy valaki szükséges a boldogságukhoz. Azt hiszik, a varázslat egy tárgyban vagy egy személyben rejlik. Számomra egy macskában." Yeona egy átlagos tizennyolc éves tinédzser lány, kinek élete a romokban hever...