Herkese merhaba!
İlk kurguma hoş geldiniz ♡
Uh, aslında bu konuşma için çok heyecanlıyım ve ne yazsam diye epey bir düşündüm; bir süre beyaz ekranla bakıştım öylece, sonra dedim ki, amaaan içinden geleni yaz gitsin!
Mon Âme'nin, yayımlamaya karar verdiğim ilk kurgum olduğunu bir yana bırakırsak, kendimi ergen olarak tarif edebileceğim dönemlerde başka hikayeler yazmaya çalışmışlığım var elbette ancak devam ettiremeyerek sildim hepsini, doğrusu; sonunu getirecek kadar sabırlı değildim o zamanlar, hemen yazayım ve bitsin istiyordum ve bu acelecilik bir kurgunun ölümüne sebep oldu. Umuyorum ki bu kurgunun sonu gelecek çünkü hem büyüdüm ve olgunlaştım, hem de kurguyu gerçekten mahvetmek istemiyorum.
BxB kurguların hazinesi olarak tanımladığım ABO (Alfa, Beta, Omega) evrenine dair kitaplar bir solukta okunuyor, o kadar sürükleyici ve eğlenceliler ki bana göre, hemencecik yalayıp yutuyorum bu tür kitapları. Hâl böyle olunca, okuyacak başka kitap kalmadı, sonra da ani bir esintiyle ben de yazayım dedim ve oturdum bilgisayarın başına. Kalemimden dökülenleri sizlerle paylaşmak, yorumlarınızdan destek alarak kurguyu sakince tamamlamak istiyorum.
Umarım okunmaya değer ve satırları arasında keyifle gezinebileceğiniz bir kurgu yazmayı başarabilirim, bunu hep birlikte göreceğiz...
Hikayenin asıl bölümlerine geçmeden önce sizlere Omegaverse kurgularının hepsinde "genel" anlamda geçerli kurallar hakkında birkaç bilgilendirmek yapmak istiyorum; değiştirmek istediğim herhangi bir nokta olursa da bunu açıkça belirtirim, bir sorun yaşanacağını düşünmüyorum fakat aklınıza takılan, anlamadığınız bir yer olursa da gönül rahatlığıyla bana sorabilirsiniz.
Alfa
Genellikle doğal olarak yetenekli, karizmatik ve güçlüdürler. En belirgin özellikleri lider olma kapasitelerinin yüksekliğidir. Cinsiyet grubunun %20'sini oluşturuyorlar. Oldukça çekici ve erkeksi vücutları vardır. Omegaverse evreninde üstün ırk olarak kabul edilirler. Feromonları-vücutlarından salgılanan ve özel bir kokuya sahip aura- ile Omega ve Beta cinsiyetlerini kontrol edebilir ve istediklerini yapmalarını sağlayabilirler. Aynı şekilde Omega feromonlarına karşı zayıftırlar. Bir Omega Kızışma Dönemi'ne girdiği sırada kokusunu alırlarsa cinsel ilişki isteklerini bastıramazlar veya bastırmaları çok zordur. Bu dönemde şiddete başvuracak kadar ileri gidebilirler. Kadın türleri için bile hamile kalma gibi bir durumları yoktur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mon âme » bxb
Manusia Serigala❝ Kızıl Gece'nin düşman ettiği iki sürünün varislerinin, birbirlerinden kilometrelerce ve yıllarca uzak kalmalarına rağmen, ruh eşleri olması kaderin bir cilvesi değildi de neydi? ❞ [omegaverse & mpreg] 060321