Herkese merhabalar umarım aklımdaki dünyayı ve kitabımı beğenirsiniz, iyi okumalar ♡
Başlama tarihi yazım köşesi -------->
Midoriya'nın ağızından
Belimde ani bir acı hissetmemle gözlerimi yavaşça araladım, masum ama sinirli bir şekilde uyuyan bir kacchan görmeyi beklediğim bir manzara değildi açıkçası, sesli bir şekilde yutkunup etrafımıza bakındım.
Anladığım kadarıyla bir tür kutu veya minyatür oda gibi bir şeyin içindeydik. Haraket etmeye çalıştığımda yüzümün hemen karşısında uyuyan sinirli suratın homurdanarak uyanmasını izledim.
Kırmızı gözlerin ilk önce dudaklarıma sonra gözlerime bakmasıyla yanaklarımın yandığını hissettim, bu tabikide kacchanın beni burdan çıktığımız anda döveceğinden kaynaklı bir kızarmaydı.. yoksa başka bir açıklaması olamaz değil mi?
Kacchan kendine geldiğinde sinirli bakışları daha da sinir dolmuş ve benden uzaklaşmaya çalışır gibi haraket etmeye çalışmış ama alan oldukça dar olduğundan daha da dibime girip yüzlerimizi oldukça yakın bir hale sokmuş oldu.
"Oi deku! ne halt oluyor lan burda!" tabi yakın olmasından kaynaklı bağırması kulaklarımı oldukça kötü etkilemişti başımı ondan kaçırmaya çalışsamda burnum kül sarısı saçlarına değmiş ve hapşurma isteğinden başka bir şey vermemişti.
"K-kacchan sakin ol, neler oluyor bilmiyorum" sözlerim onu daha da sinirlendirmiş iyice hareket etmeye başlamıştı.
"Çıkarın lan beni burdan" o bağırırken bende içinde olduğumuz şeyi inceliyordum, ellerimle kutuyu yoklarken bacağımın altında bir çıkıntı hissettim.
"Hey kacchan galiba bacağımın orda bir düğme var, şey acab.." sözümü bitirmemi beklemeden elini bacağımdan geçirerek kutuyu ellemeye başladı.
Sonunda yüzünde 'buldum' ifadesini görünce rahatladım, düğmeye bastığında kapak duman saçarak bir kapsül edasıyla yandan açılmıştı ama şimdiki asıl sorun burdan nasıl çıkıcağımızdı çünkü bedenlerimiz birbiriyle iç içeydi ve her ihtimalde yere düşücektik.
Yere diyorum çünkü dışarı baktığımda cidden kapsülün içinde olduğumuzu anlamıştım. Kacchan artık dayanamamış bir şekilde ikimizi de feda ederek bizi dışarı itti.
Ağrıyan bedenimin yumuşak bir zemine düşmesiyle gözlerimi açtım ve kan hücrelerimin yanaklarıma hücum etmesine izin verdim çünkü vücudum bu sefer hiç aralık olmayacak şekilde kacchanın üstündeydi.
"Midoriya iyi misin?" Sağ taraftan gelen sesle ayağa kalkmaya çalışıp bir güzel yine düştüm kaslı bedenin üzerine. Bu sefer altta sinirlenmeye başlayan kacchan beni üzerinden kenara atarak ayağa kalktı ve bana arkası dönük bir şekilde bağırdı.
"Hepsi senin yüzünden lanet inek" todorokinin eliyle ayağa kalktığımda ona gülümseyen bir suratla bakıp teşekkür ettim.
"Neler oluyor burda shoto" todoroki kafasını bilmiyorum anlamında sallayıp arkasını gösterdiğinde köşede duran topluluğu gördüm.
Kaminari, kirishima, Iida, takoyami, momo, tsuyu, uraraka, mina, jiro
Iida ve uraraka bizi gördüğünde hemen yanımıza geldiler, "deku-kun iyi misin?" "Ben iyiyim de kafam biraz karışık, neler oluyor?" Iida derin bir nefes alıp bulunduğumuz odada gezmeye başladı.
"Şuanlık bilmiyoruz hepimiz bu kapsüllerde uyandık, bulunduğumuz odanın kapısını ne yapsakta açamadık" lidanın peşinden demir metal kapıya ilerledim tek elimi soğuk metalde gezdirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape | bakudeku +18
Teen FictionSadist villainin kontolündeki şehirde mahsur kalan midoriya ve arkadaşlarının kurtulmaya çalışırken keşfettikleri kocaman fantastik evren ve gelişen ilişkileri. ....Görelim bakalım... * * * Uyarılar! × +18 sahneler ve smut içeririr. × her t...