16-Ada görevi: kaptan!

2.8K 279 585
                                    

Yorum yapın lan, merak ediyorum ne düşünüyorsunuz ^-^

Medyadaki şarkı en sevdiğim şarkılardan, yine iyisiniz çok bilen yoktur

× × × ×

Keyifli okumalar

× × × ×

Midoriyanın ağızından

Bize verdiği ipucunun ardından çoktan yemek yemiş olduğumuz için hazırlanıp evden çıkmıştık hızlıca ve zaten sahilin dibinde olan evimizden limana gitmiştik.

Limana ulaştığımızda karşımızda devasa boyutlarda bir gemi vardı.

"Ha.sik.tir!" Kirishima ve kaminari aynı anda şaşırmışlardı tabi bizimde onlardan aşşağı kalır yanımız yoktu.

Herkesin ağızı 5 cm açıktı.

"Biz şimdi bununla mı gidicez?" Uraraka elini koca geminin yan tarafında gezdirdi.

"Büyük ihtimalle*kero*" tsuyu oldukça mutlu görünüyordu.

"Ee bir şey diyicem nereye gidicez"-mina.

"Adadan bahsetmişti" benim söylediğime karşı Iida geminin sol tarafından sarkan ip ve tahtadan yapılmış merdiveni tuttu.

"Bir bakalım o zaman kıza"

(Bilgi köşesi: denizciler gemilere kız diye seslenirler örk: she is on the way)

× × × ×

Gemide biraz gezindikten sonra kaptanın odası olduğunu düşündüğümüz yerde bir harita bulmuştuk.

Gemide biraz gezindikten sonra kaptanın odası olduğunu düşündüğümüz yerde bir harita bulmuştuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"O zaman rota belli oldu demek?" -Tokoyami.

"Evet de kim sürücek ve ne kadar uzaklıkta"-momo.

"Ben stajdayken biraz gemiciliği öğrenmiştim *kero*" tsuyu gerçekten de şaşırtıcı birisiydi.

"Sanırsam 1 buçuk günümüzü alıcak bu yolculuk, yani yeterli yemeğimizin olduğuna emin olmalıyız"

"Yemek konusunu dert etmeye gerek yok denkiler bir yemek alanı bulmuşlar ve oldukça da yiyecek varmış"-jiro.

Plan belirlenmiş ve herkese bir görev verilmişti. Eski bir gemi olduğundan yelkenliler ve el gücüyle gidiceğini düşünüyorduk ama garip bir şekilde geminin alt taraflarında motor vardı.

Motor olduğundan bizim çok bir şey yapmamıza gerek kalmayacaktı.

"Gençler bir gelin buraya"

Mina aşşağı kattaki oturma alanından çağırıyordu.

"Yine ne buldular acaba" todoraki tek omzunu kaldırdı "bilmem, bakalım"

Herkes aşşağı indiğinde masanın üzerine bir sürü denizci kıyafeti koydu ve tatlı tatlı baktı herkese.

Escape | bakudeku +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin