Hadi doğum günüme özel biraz uzun olsun dedim hehe (9 mayıstı ama neyse) artık 18'im bitchess :*Medyadaki müzikleri dinleyerek yazdım sizde dinleyin aşırı hoş oluyor ♡
× × × ×
Yorum yapmayanın poposuna Iida'nın motoru girsin ^-^
× × × ×
Bakugounun ağızından
Akşam olmuştu ve yemekten sonra içki içecektik, herkes ilk görevi bitirdiğimiz için heyecanlanırken bundan sonraki görevlerin daha zorlu olucağı konusundan bi haberlerdi.
Deku ile olan olaylar konusunda ona biraz daha iyi davranma kararı almıştım, bunu neden yaptığımı tam bilmiyordum, artık bunu istesem bile daha ona eskisi gibi davranamıyordum.
Bir gülüşü ile sinirim gidiyordu artık ahh aptalca neden böyleyim ki kendimi yumruklak istiyorum.
× × × ×
Extralar masadakileri kaldırırken ben ve kirishima soğutucuya koyduğumuz içki kolisini içeri getiriyorduk.
"Ee heyecanlı mısın?" Ona baktım suratında sinsi bir gülüş vardı, sorgular gibi baktığımı fark etmiş olmalı ki sormamı beklemeden yanıtladı.
"Ya içki falan için işte oyun da oynaycakmışız hem" ona göz devirdim. "Ben oyun falan oynamam"
" 'Doğruluk mu? Shot mı?' Oynaycaklarmış ama" aklıma gelen düşünceyle gizlice gülümsedim.
"Tch! bakarız"
Anlaşılan çok eğlenicektik.
× × × ×
"Evet kim başlıyor?" -Kaminari. Mina elini kaldırdı "ben başlıyorumm" yumruğunu ağızına doğru götürüp öksürdü ve dekuya parmağını uzattı.
"Midoriya... Sarışın mı? Esmer mi?" Herkes sorduğu soruya kahkaha atmaya başlamıştı bense sadece aptal ineğe bakıyordum.
"Cidden cevaplamam gerek mi?" Mina eline shot bardağını alıp dekuya uzattı "cevaplamak istemiyorsan shot" deku hızlıca kafasını hayır anlamında salladı.
"Sarışın" sesi fısıldar gibi çıkmıştı ve bakışlarını diğer taraflara kaçırıyordu.
"Oo güzell" bu gerizekalı pembe neden bana bakıyor lan.
"Benim sıramm" kaminari elini havaya kaldırmıştı "kiri bu odada biriyle sevgili olsan kim olurdu?"
"Salak mısın lan sen?" Denki anlamamış gibi ona baktı. "Dostum benim artık sevgilim var" dedi ve yanında oturan minanın elini tuttu, mina ise utandığından kaynaklı pembe suratı kırmızıya çalıyordu.
"Ben sorabilir miyim?"-todoraki. Herkes ona onay verince o yarım piç dekuyu seçmişti.
"Bize en büyük sırrını söyle" dekunun gözleri açılırken bakışları bana kaydı, büyük ihtimalle one for all'ı düşünüyordu.
Önünde duran shot bardağını alıp viskiyi kafasına diklemişti. O öksürmeye başlayınca yanına gitme isteği gelmişti ama kendime engel olup durmuştum.
"O zaman ben devam ediyorum, bakugou buradaki kimi kıskanıyorsun?"- Jirou.
Lan bunların amacı ne amına koyayim.
"Kimseyi" herkes aaaa diye bağırmaya başladı "ya cevap ya shot hadi kacchan-brom"-kaminari.
Önümdeki bardağı tek dikişte içtim ve bu sefer ben sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape | bakudeku +18
Fiksi RemajaSadist villainin kontolündeki şehirde mahsur kalan midoriya ve arkadaşlarının kurtulmaya çalışırken keşfettikleri kocaman fantastik evren ve gelişen ilişkileri. ....Görelim bakalım... * * * Uyarılar! × +18 sahneler ve smut içeririr. × her t...