7- pijama partisi; part 1

2.7K 254 184
                                    

Lütfen bol bol yorum yapmayı unutmayın
😊
Keyifli okumalar

* * *

Buraya geleli 4 gün geçmişti ve hala neler döndüğünü çözememiştik, sadece bizi buraya kapatan villainla kısa konuşmalar gerçekleştirmiştik.

O da zaten "tatilinizin keyfini çıkarın" ve "görev vaktine az kaldı" gibi saçma şeyler söylediği tek taraflı konuşmalardı.

Her an her şey olabileceği ve bizim fiziksel olarak hazır olmamız için günlük rutin hazırlamıştık.

Saat 9 da kalkış, yarım saatlik spor, günlük görevler, akşam sporu ve yatış.

Tabi bu rutin genel anlamda olduğu için boş zamanlarda bize bol bol vakit kalıyordu ve genellikle ya birlikte bir şeyler yapıyorduk ya da isteyen dışarı çıkıyordu.

* * *

Urarakanın ağızından

Tsuyu ile aklımıza gelen fikirle ilk önce dekunun yanına gitmiştik. Düşündüğümüz şeyi anlattığımızda kararsız kalsa bile hayır dememişti.

"Çocuklar ne der bilmiyorum ama aslında olabilir"

"Çook iyi olucak, film izler oyun oynarız ve de diğerlerini düşünme hallederiz" deku kafasını heyecanlı bir şekilde sallamıştı.

Biz konuşurken arkadan kaminari koltuğa atlamış bize dönmüştü.

"Neler konuşuyorsunuz bakalım"

"Akşam pijama partisi yapmayı planlıyoruz *kero*" kaminarinin gözleri parıldamıştı.

"Cidden mi? Kimler var?"

"Şuanlık sadece ben tsuyu ve deku var ama todorokiyle lidayıda çağırıcaz bide momo ve tokoyami yorgunlarmış" denki elini çenesine koyup düşündü.

"Aslında bende bizimkilere söyleyebilirim.."

"Aa bizde yapalım denki, bakugo, kirishimayı ve jiroyu da çağırırız" mina denkinin yanına zıplayarak oturdu.

(Yn: arkadaşlar arada soyadları arada adlarıyla yazıyorum ama umarım anlıyorsunuzdur) * denki kaminari *

"Aslında güzel olur ama kabul ederler mi özellikle baku-bro?" Mina denkiye göz kırptı. "Sen bana bırak"

Böylelikle pijama partisi yapıcak 2 grup belli olmuştu.

* * *

Midoriyanın ağızından

Akşam olduğunda yemekten sonra kimileri odasına geçmişti kimileri salonda oturuyordu.

Todoroki ve lida kabul edince bizim grup belli olmuştu. Urarakanın bize onların odasına gitmeden getirmemiz gereken şeyleri topluyordum. Yastık, yorgan vb.

Odanın kapısı açılınca kafamı sese doğru çevirdim. Kacchan içeri geldiğinde yanımda durmuştu.

"Ne yapıyorsun deku" bakışlarımı ona kenetleyip yanıtladım.

"Şey bugün urarakalar pijama partisine çağırdılar onların odasında kalıcaz bu akşam"

"Anladım" kacchan pencerenin yanına gidip dışarıya bakmaya başlamıştı.

"Bugün rahat uyicaksın anlaşılan" bana omuz üstünden ne diyor diye baktı. "Benimle yatarken rahat olmadığını biliyorum.. yani kasılmandan bile anlaşılıyor"

"Tch" sinirli bir şekilde önüne döndü bense malzemeleri hazırlamış kucağıma almaya çalışıyordum.

Tam kapıya geldiğimde bir şeyler fısıldadı "Ne?" bana bakmadan yastığını aldı, ben çıkmaya hazırlanırken sesli bir şekilde söyledi.

Escape | bakudeku +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin