Keyifli okumalar ♡
Bölüme Yorum atmayanın popolara ne oluyor uturii nin kolu giriyor
× × × ×
Dekunun gittiğine emin olduktan sonra ejderhanın peşinden gitmeye başlamıştım uzun bir yolun ardından eski bina ve kule tarzı kalıntıların olduğu bir yere gelmiştik.
Ben etrafı incelemeye dalarken ejderha ortalıktan kaybolmuştu, hava daha erken saatler olmasına rağmen dağların gölgesi ve sis sağolsun etrafı oldukça karanlık gösteriyordu.
Aslında deku malzemeleri almaya gittiğinde büyücü bana bir görev vermişti, bu ejderhayı öldürmem gerekiyordu nedenini sorduğumda bana şehire saldıranın bu ejder olduğunu ve halkın ortadan kaybolduğunu söylemişti.
Ben de çok meraklı olmasam da o kadar yardımlarına göz ardı edemezdim, e tabi böyle bir riske dekuyu sokamayacağım için onu göndermem gerekmişti.
Ben bunları düşünürken birden sıcaklık arttı, özellikle arkalardan aşırı derecede sıcaklık gelirken kalp atışlarım da hızlanmıştı.
Arkamı dönmeye cesaret edemezken arkamda bir şeyler hissetmemle olduğum yerde kaldım. Kendimi biraz daha hazır hissetmemle arkamı döndüğümde birkaç saniyeliğine nefezsiz kaldım.
Siktir.. tamam bakugou sakın hiç bir sikik harekette bulunma sakin ol.. yavaş yavaş uzaklaş.. işte böyle tetikleme sakın.
Biraz da olsa ondan uzaklaşsamda hala çok yakındık ve ani bir hareketimde işimi bitirebilirdi.
Yeteriznce uzaklaştığımı düşündüğüm anda ona arkamı döndüm ve hızlıca koşmaya başladım, ben koşmaya başlayınca o da kendine gelmiş gibi hareketlenip bana doğru kelmeye başladı ve kafasını bana vurdu.
Ben yere düşmemek veya savrulmamak için burnuna tutunurken bu onu daha da kızdırmışa benziyordu.
Daha da asabileşirken tutunucak çok bir yerim olmadığı için sonunda yere düşmüştüm, şanslıyım ki gölet tarzı bir şeyin içine düşmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape | bakudeku +18
Teen FictionSadist villainin kontolündeki şehirde mahsur kalan midoriya ve arkadaşlarının kurtulmaya çalışırken keşfettikleri kocaman fantastik evren ve gelişen ilişkileri. ....Görelim bakalım... * * * Uyarılar! × +18 sahneler ve smut içeririr. × her t...