Keyifli okumalar ♡
× × × ×
Midoriyanın ağızından :
Mahiru-kun ile dün karşılaşmıştık ve gerçekten iyi birisine benziyordu.
O günün akşamı ise bize aslında gidilecek çok yer olduğunu ve her yerin kapalı olmadığını söylemişti, bugün ise bizi çok sevdiği bir yere götürecekti.
"Hazır mısınız?" Aşşağıdan bağıran Iidaya herkes evet diye seslenirken ben de son olarak hırkamı alacaktım.
"Neden gitmek zorundaysak" kacchan odamızda kendi kendine mırıldanıyordu ben de yanında üstüme bir şeyler arıyordum.
"Zorunda değilsin ki kacchan istersen gelme" dediğim şeye sinirlenip ayağa kalktı ve yanıma geldi.
"Ya o şerefsiz aslında düşmansa ve sizi tuzağa düşürmeye çalışıyorsa aptal" waow cidden.. biraz fazla komplo teorisi gibi.
"Sanki biraz paranoya yapmışsın gibi geldi"
"Tch! Aptallar" kendini yatağa fırlattı sinirle, bakışlarını tavana sabitledi.
Sonunda doğru hırkayı bulup dolaptan uzaklaştım, yatağa sırtüstü uzanmış kacchanın yanına gidip köşeye oturdum.
"Kacchan?" Sessizce söylememe rağmen duymuş ve bana bakmıştı "hı?"
"Dünden beri biraz fazla mı korumacısın acaba" hızlıca doğrulup bana sinirli sinirli bakınca refleks olarak kollarımla kendimi kapattım ve aradan onu izledim.
"Gelmem gerek" fısıldar tarzda konuşmuştu ve devam etti "bir şey olmasına izin veremem" gözlerimi kısıp onu süzdüm modu cidden düşüktü.
"Ne gibi bir şey ?" Sorumla birlikte gözlerime baktı, bakışlarından karışısındakinin ben değil de her an kırılmaya hazır porselen bebek var gibi hissetmiştim.
Kafama vurmasıyla tabi bu sözümü geri aldım "Ne biliyim siz aptallar tehlikeyi kendinize çekmeyi seversiniz, özellikle de sen "
Kafamı aşşağı doğru eğip saçımı karıştırdı, ben de gülümseyip aklıma geleni söyledim "Kacchan... bana iyi davrandığın için teşekkür ederim"
Şaşırmıştı ama çok bozuntuya vermeden yanıt verdi "problem değil, şimdi kalk aptal inek geç kalıcaz"
× × × ×
"Aquapark mı?!" Denki heycanla yerinde zıplarken mina da ona eşlik etmişti, ikisi çocuk gibi elele tutşup etrafta zıplıyorlardı.
"Burası en sevdiğim yerlerden biri" mahiru.
"Waow burayı nasıl keşfettin ki" uraraka.
"Bir görev sırasında keşfettim çok ayrıntıya girmeye gerek yok eğlenmeye odaklanalım" mahirunun dediğine karşı yine kacchan bir şeyler mırıldanmıştı sinirli sinirli.
Bütün çiftler kendi aralarında 2li grup olmuş etrafa dağılmışlardı. Todoroki, mahiru ve ben konuşarak balıkları izlerken arkamızda da kacchan vardı.
Tokoyami , momo ve Iida kuş bölümüne gitmiştiler.
"Ee mahiru-kun nasıl hayatta kaldın?" Sorduğum soruyla bana doğru döndü.
"Aslında zor olan kısmı psikolojik kısımlar, yoksa fiziksel görevler bir şekilde hallediliyor"
"Nasıl yani psikolojik?" Todoroki de aramıza katılmıştı kacchan ise sessizce dinliyordu.
"Şöyle örnek veriyim bir görev sırasında ahlaki değerlerinizin sınırına dayattığını düşünün, takım arkadaşlarınızın aç ve susus kalması da cabası"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape | bakudeku +18
Teen FictionSadist villainin kontolündeki şehirde mahsur kalan midoriya ve arkadaşlarının kurtulmaya çalışırken keşfettikleri kocaman fantastik evren ve gelişen ilişkileri. ....Görelim bakalım... * * * Uyarılar! × +18 sahneler ve smut içeririr. × her t...