25- Oh siktir

1.5K 161 98
                                    

Keyifli okumalar ♡

× × × ×

Midoriyanın ağızından;

Todorokinin bana cesaret vermesiyle bunu düşünmeye başlamıştım ve aquaparktan beri sürekli düşünüyordum.

Olabilir miydi acaba? Kacchan ve ben?

En kötü ihtimale hazırlanmam gerekti çünkü bu kacchan sağı solu belli olmaz onun.

Zil sesi evde yankılanırken olduğum yerde kalmıştım etrafıma bakındığımda diğerleri de tetiğe geçmişti.

Biz yavaşça ayağa kalkarken kapının yanındaki denki ve kirishima duvara yanaştı.

"Neden gerildiniz?" Mahiru-kun sakince aşşağıya inmiş ve kapıya yönelmişti.

"Bekle!"

"Ne yapıyorsun açma!"

Bize ne saçmalıyorsunuz der gibi bakmıştı, ardından tek eliyle kapıyı açıp eğildi ve kapının önünden bir şeyi alıp içeri geçti.

Kocaman koliyi masaya yerleştirdiğinde ondan açıklama bekliyorduk.

"Bakın burası tehlikeli ama görevler başlamadan hiç bir şey olmaz ki zaten görevlerin ne olduğu kesinlikle haber verilir."

Denki arkadan gelip koliyi açtığında hepimiz içine bakmıştık.

"Kimono mu?"  Kolinin tam ortasında kart ve altında kimonolar vardı.

Kartı elime aldım ve okumaya başladım.

"Yarınki havai fişek festivaline davetlisiniz, festivale katılım şartları alttaki maddelerdir;
1- kimonolar asla çıkarılmayacak
2- festival bitene kadar alandan çıkılamayacak
3- kolideki maske ve malzemeler yanınızda tutulacak."

"Demek vakit geldi" -mahiru.

"Ne vakiti? -Iida.

"Yılda bir kere bu festival oluyor ve festival alanında oyunlar oluyor, oyunların sonunda bir ödül veriliyor ki bu ödüller sonraki görevlerde işimize yarıyacak ödüller oluyor"

"O zaman gitmemiz gerekli"

"Zorunlu olduğunu düşünmüyorum ama gidilirse işimize yarayabilir"

× × × ×

"Ee plan ne?" Todoroki yatağa yaslanıp gözlerini kapattı.

"Nasıl yani?" Ben de yataktan sarkmıştım.

"Yani ne yapmayı planlıyorsun ve ne zaman başlıyorsun ?" 

Biraz düşünmüştüm ama emin olamıyordum hala "yapmasam peki" kafasını kaldırdı ve beni süzdü.

"İstemiyorsan yapmayabilirsin ama sırf korktuğun için yapmayacaksan seni zorlamam gerekebilir"

Oflayıp yataktan kalktım ve todorokilerin odasında turladım ve etrafı inceledim, galiba mahiru-kun ile yatıyorlardı.

"Birlikte mi yatıyorsunuz?"

Todoroki beklemediği için biraz şaşırmıştı ama fazla bekletmeden kafa salladı.

"Aslında sırayla yatabiliriz demiştim ama sorun olmadığını söyledi o yüzden evet birlikte yatıyoruz?"

Heyecanlanıp yanına gittim, yere çömeldim ve başımı omzuna koydum.

"Sizin olayınız ne peki?"

Birazcık öksürüp bana baktı, onu izliyordum.

"Yani şimdi.."

Escape | bakudeku +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin