19- Lanetli orman

1.6K 189 199
                                    

Yorum yapmayanı mineta öpsün hehehe

Keyifli okumalar ♡

× × × ×

Midoriyanın ağızından:

"Nee!" -mina.

Ani bağırışın üzerine uykumdan sıçramıştım. En azından kalkmayı denemiştim ama üstümde olan kocaman kol buna izin vermemişti.

"Ama nasıl olur?" -momo.

"Biz birkaç saat öncesine kadar adada değil miydik biz" -kaminari.

"Tamam sakinleşin de diğerlerini kaldıralım" - Iida.

"Ne bağırıyorsunuz lan!" Diyerek bağırdı yanımdaki sinirli sarı.

"Baku-brom ormana ışınlanmışız" kacchan ne kadar uykulu olsa da kendine gelmeye çalışmış ve üzerimden kolunu çekmişti.

"Neler oluyor anlamadım?"-uraraka.

"Dışarıya bakın açıklanabilecek bir durum yok" momonun dediği şey üzerine kulubeden çıkmıştık, karşımızda masmavi deniz gitmiş yerine kocaman kapkara bir ormanı bırakmıştı.

(Medyada kulube ve ormanın bir kısmı var)

"Saat kaç bu arada" -deku.

"3.32" -tokoyami.

"Ya neden biz sürekli tuhaf tuhaf yerlerde uyanıyoruz" -jiro.

"Çocuklar buraya gelin *kero*" tsuyunun yanına gittiğimizde kulubenin sağında 2 adet tabela vardı.

Kulubeyi gösteren işarette "gezgin baraka" diğer işarette ise " lanetli orman" altında da "spirit castle" yazıyordu. (Çeviri: ruh kalesi)

"Galiba gezgin barakaları evdeki kitapların birinde okumuştum" -momo.

Herkes ona meraklı gözlerle dönmüştü.

"Hatırladığım kadarıyla saat 1 olduğunda düzenli bir rotayla belirli yerlere ışınlanan seyyar evlerdi"

"Ee nasıl eve dönücez biz burdan?"- mina.

× × × ×

Yakışık 15 dakikalık tartışmanın ardından hep birlikte ruh kalesine gitmeye karar vermiştik.

Momo ve Iida en önde tsuyu,uraraka onların peşinde,  jiro, kaminari, mina ve kirishima grup halinde arkalarındaydı.

tokayami en arkada etrafı koloçan ederken ben ve todoroki yanyana kacchan ise tek başına kirishimaların ve bizim aramızdaydı.

"Ne oldu midoriya"  bakışlarımı etraftan alıp todorokiye çevirdim.

"Hiç düşünüyorum sadece bütün bu olanlar falan aşırı garip"  bana katılır gibi kafa salladı.

"Benim de içimde kötü bir his var"

"Waow şuna bakın" -uraraka.

Urarakanın gösterdiği yere baktığımda kocaman bir köprü ve ardında devasa bir kale vardı.

Urarakanın gösterdiği yere baktığımda kocaman bir köprü ve ardında devasa bir kale vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Escape | bakudeku +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin