43- mahirunun geçmişi

449 49 80
                                    

Keyifli okumalar ♡

Bölüme yorum yapmayanın poposuna hayalet okuyucular girsin :*

× × × ×

Mahirunun ağızından;

Kendime aşırı derecede kızgındım, onu bulaştırmamaya çalışırken daha da içine sürüklemiş ve işleri bok etmiştim.

× × × ×

(Konser gecesi x yılbaşı)

Sonunda söylemiş olmak rahatlatıyordu, onun da benden hoşlanıyor olması da cabası.

Herşey mükemmel giderken ışıklar gitti ve tek bir koltukta yandı diğerleri oraya doğru giderken ben yerimde kalakalmıştım.

Cidden oydu onca yıl sonra.. bu kadar değişmesini beklemiyordum, yüzünde gülümseyen ifadesi bana bakıyordu.

Yanına gitmek için hamle yapınca geriledi ve arka kapıdan çıktı, peşinden gitmem lazımdı onca yıl neler olduğunu neler yaşadıklarını öğrenmek zorundaydım özellikle de..

Yanına gitmeden shoto' nun yanına gidip işimin olduğunu söyledim ve ordan ayrıldım, dışarıya çıktığımda portaldan geçtiğini gördüm.

"Matsu Bekle ! Matsuoka beni dinle" ne kadar bağırsam da beni dinlemiyordu.

Portala baktım geçersem nereye gidiceğimi bilmiyordum ve tekrar shotoyu görememe ihtimalim de vardı.. onca yıl bunu aramışken yapamazdım, peşini bırakamazdım.

Bir anlık kararla portaldan geçtim, ışıklar ve yer zaman algım değişiyordu. Sonunda her şey netleşince midem tepki gösterip beni kusturdu.

Biraz da olsa kendime gelip etrafa baktığımda bana şaşkın şaşkın bakan bir çift kırmızı göz gördüm.

Bakışları aynı küçüklüğümüzdeki gibiydi.

"Matsu?" Ona seslenmemle biraz geriledi.

"Sensin değil mi? Konuş benimle" başını çevirdi ama kaçamak bakışlar atıyordu.

"Mahiru.." sesi değişmişti.

"Evet benim, matsu.. akira nerde?" Sorduğum soruyla gözleri açıldı.

Aniden kafasını tutup inlemeye başlayınca yanına gitmek istedim ama siyah bir madde beni engelledi.

Yavaşça gözlerini açıp kafasını kaldırınca sanki karşımda bambaşka biri vardı, bakışları o tanıdığım kişi gibi değildi.

"Matsu?"

İfadesizce beni inceledi "senin burda ne işin var?!"

Neler olduğunu anlamlandıramazken içerden bir ses geldi "Akira?! Sen misin?" O tarafa gitmeye çalışırken siyah madde yine önüme çıkıp beni kenara attı.

"Burda ne arıyorsun dedim?" Oldukça ciddiydi.

"Matsu beni hatırlamıyor musun?"  Sinirlenmeye başlamıştı kaşlarını çatıp yanıma yaklaştı.

"Benim adım ether! Matsu kim bilmiyorum ve tekrar soruyorum burda ne işin var?"

Ether (idır) mı? Ne oluyor anasını satiyim.

"Ben mahiru, buraya akirayı bulmaya geldim" beni cidden tanımıyor gibi davranıyordu.

"Onu nerden tanıyorsun?" 

"Matsu şaka mı yapıyorsun abim olduğunu benden daha iyi biliyorsun!"

"ETHER! Benim adım ether"  sinirle arkasını döndü başını tutup bir şeyler fısıldadı kendi kendine.

Escape | bakudeku +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin