Çook uzun süredir yokum farkındayım ve özür dilerim ama üniversite cidden zorlayıcı, bekleyen herkese çok teşekkür ederim ♡
Keyifli okumalar ♡
× × × ×
Midoriyanın ağızından;
Cadılar bayramının üzerinden 3 gün geçmişti ve o canavarın bedeni ortalıklarda görünmüyordu, biz de kendi düzenimize dönmüştük.
Yani çoğumuz..
Kacchan ve ben şey, sevgili sayılmazdık ama flörtden de fazlasıydık. O günden sonra sürekli beni öpmek için fırsat bulmaya çalışıyor ama diğerlerinin gözü üzerimizde olduğundan sadece odada öpebiliyordu.
Tabi benim utangaçlığımın izin verdiği kadarıyla.
"DEKU! Çık artık şu lanet banyodan" kacchanın bağırışıyla kapalı gözlerimi açtım ve saçımı durulayıp banyodan çıktım.
Kapıyı açtığımda banyonun önünde 5 kişi sinirle bekliyorlardı "ah pardon çocuklar biraz fazla kaldım"
(Yn: şu halde gibi düşünün ama havlu kafasında ve belinde )
Kafamdaki havluyla saçımı kurularken önümdeki sarışının bakışları dikkatimi çekti, sadece benim dikkatimi çekmemiş olucak ki arkasındaki denki sitemle kacchanın omzuna yaslandı.
"Hadi ama daha ne kadar bekliyceksin kacchan-brom"
O ise öksürüp yana çekildi "siz girin"
"Ne dedin bakugou?" Bileğimden tutup beni yukarı götürürken bir yandan arkadakilere bağırdı.
"GEÇİN LAN İŞTE!"
Neden bu kadar yükseldiğini bilmemeyi çok isterdim ama malesef biliyordum.
Odaya girdiğimizde beni önüne çekti ve yavaş yavaş yaklaşmaya başladı, onun adımlarından kaçmak için geriye gittiğimde yatağa denk geldim.
Hala üzerime geliyordu "kacchan?"
"Hmm" gelmeye devam ederken hafif tırsıyordum, ne günah işledim de bana bu kadar azgın bir sevgili? Flört? Ah neyse ondan verildi.
"Ne yapıyorsun?" Artık gidicek yerim kalmayınca yatağa oturdum ve birazıcık geri çekildim.
"Sence?"
Beni yiyecek gibi bakan birine ne yaptığını sormak mı? Ah evet tam benlik.
O da yatağa çıkıp elini boynuma koyduğunda içimde kelebeklenme gibi bir şey hissettim, aramızda 5 cm den az mesafe kaldığında baktığı tek yer açık kalmış ağızımdı.
Artık daha bekleyemeyecek olmalı ki elini yanağıma çıkarıp kendine çekti. "Kaccha-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape | bakudeku +18
Novela JuvenilSadist villainin kontolündeki şehirde mahsur kalan midoriya ve arkadaşlarının kurtulmaya çalışırken keşfettikleri kocaman fantastik evren ve gelişen ilişkileri. ....Görelim bakalım... * * * Uyarılar! × +18 sahneler ve smut içeririr. × her t...