1k ya az kalmışş , ben sizin götünüzü ısırırım ama (⁘❛ ᴗ ❛⁘)
Yorum yapın ciğerlerim
"1k özel uzun bölüm"Keyifli okumalar ♡
× × × ×
Bakugounun ağızından
Gece boyunca uyuyamamış bu yüzden de dışarıda yürüyüş yapmıştım, aslında hatalı olduğumu biliyorum ama bunu kabullenicek miyim? Asla.
Belki biraz.. tamam evet ben hatalıyım. Koltukta owari ile küçük kestirmemin ardından (medya) saat 5 gibi kalkıp kahvaltıyı hazırlamış o sırada da owari beni izlemişti.
Midoriyanın ağızından
Kucağımda hissettiğim ağırlıkla gözlerimi açtım owari üstümde geziniyordu, ona küçük bir gülümseme sunup başını sevdim. Saate baktığımda 6 olduğunu gördüm.
Hemen kahvaltıyı yapıp gitmemiz lazımdı çünkü yolumuz uzundu ve gece de orada kalıcağımız için gerekli malzemeleri toparlamamız lazımdı.
Her ne kadar tartışmış olsak bile kendi eşyalarımı ve kacchanınkileri hazırlayıp kapının önüne koymuştum. (Yn: düşünceli bebiş)
Owariyi kucağıma alıp aşşağı indiğimde kacchanın masayı kurduğunu gördüm sadece bizim olmamız garip bir atmosfer yaratsa bile kucağımda mutlu mutlu mırıldayan kediyi yere bırakıp ona yardıma gittim.
(Yn: Arkadaşlar unutmayın owari şekil değiştirebiliyor)
"Demek senin yanına gitmiş" sanki muhabbet açmak ister gibi konuşmuştu. Bende onu yalnız bırakmamak amacıyla cevap verdim.
"Evet gözlerimi açtığımda kucağımdaydı, sonra gelip dudaklarımı yaladı şebeklik yapmak ister gibi" biraz gülümsemiştim istemeden. Ona çaktırmadan baktığımda o da gülümsüyordu.
× × × ×
Kahvaltıyı yapıp geriye kalan hazırlıkları yapmış ve 12 gibi evden çıkmıştık, arabalara binmek üzereydik. Yolumuz uzun olduğundan arabayla gidicektik ve 2 araba vardı.
İlk arabada; uraraka, tsuyu, Iida, tokayami, momo ve todoroki vardı.
Her ne kadar onlarla gitmek istesem bile hem yer yoktu hem de kaminari onlarla gitmemde ısrar etmişti.
İkinci arabada; kaminari, jiro, kirishima, mina, kacchan ve ben vardım.
"Hadi gençler yerleşelim önümüzde uzun bir yol var!"-Iida.
"İyi de kimler sürücek arabaları?"- kaminari. Iida, kacchan ve kendisini göstermişti.
Arka tarafa geçmeye hazırlanırken mina kolumdan tutup ön tarafa itmişti. "E şey ben.." mina elini dudaklarına koydu "şşş geç bakalım öne" bende sözünü dinleyip ön tarafa geçmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape | bakudeku +18
أدب المراهقينSadist villainin kontolündeki şehirde mahsur kalan midoriya ve arkadaşlarının kurtulmaya çalışırken keşfettikleri kocaman fantastik evren ve gelişen ilişkileri. ....Görelim bakalım... * * * Uyarılar! × +18 sahneler ve smut içeririr. × her t...