Kudurmaya hazır mıyız arkadaşlar jdbdkhdjd
Bol yorum atın da kudurmanızı okuyup sevineyim.
Keyifli okumalar ♡
× × × ×
(Aynı anda 4 bölüm attım kaçırmayın 24 ten okuyun)
Todorokinin ağızından;
Yüksek bir yere çıkmıştık ve burdan bütün festival alanı görünüyordu.
"Birazdan havai fişekler patlamaya başlar" onu kafamla onaylayıp etrafı izlemeye başlamıştım.
"Neden bu kadar suskunsun ?" Sessizliği bozan yine oydu.
"Yani sebebi yok genelde de suskun biriyimdir" kafasını eğip oturduğumuz yerin altına baktı.
"Yani evet biliyorum sessiz birisin onu önceden beri fark etmiştim ama bugün biraz fazla sakinsin gibi"
"Önceden?"
"Dediğim gibi hawksın yanında çalışıyorum ve hawksı bilirsin fazla endeavor hayranıdır"
Merakla diyeceği şeyi bekledim.
"O ne zaman endeavorla alakalı bir şey olsa bana gösterir veya bir yere gidilecekse beni çağırırdı, sonuç olarak seni fazlasıyla görüyordum ve az da olsa tanıyordum"
Sessiz bir şekilde yutkundum "yani beni aslında başından beri tanıyordun, o yüzden mi benimle aynı odada kalmak istedin?"
"Yani evet, o bir de başka bir şey yüzünden ama şuanlık bilmene gerek yok"
Kafa sallayıp önüme döndüm, garip bir şekilde sabahki huzursuzluk kaybolmuştu.
× × × ×
Kaminarinin ağızından;
"Hadi jirou birazdan başliyacak"
Peşimden koşup önüme geçmişti ki atılmaya başladı, hem havai fişeklerin güzellikleri, hem sevgilimin güzelliği gözlerimi kamaştırıyordu.
Adım atıp arkasına geldim ve sıkıca sarıldım.
"Çok güzeller" kafamı sallayıp ona döndüm.
Elimi çenesine koyup dudağına küçük bir öpücük bahşettim, ondan ayrıldığımda bana gülümseyip dudağıma yaklaştı.Şehvet ve sevgiyi bolca hissettim o öpüşte.
× × × ×
Midoriyanın ağızından;
"Kacchan bak !"
Kafasını benim baktığım tarafa çevirdiğinde havada süzülen ışık parçalarını izledik.
"Böyle bir ortam olmayalı uzun zaman olmuş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape | bakudeku +18
Novela JuvenilSadist villainin kontolündeki şehirde mahsur kalan midoriya ve arkadaşlarının kurtulmaya çalışırken keşfettikleri kocaman fantastik evren ve gelişen ilişkileri. ....Görelim bakalım... * * * Uyarılar! × +18 sahneler ve smut içeririr. × her t...