Cadılar bayramınız kutlu olsuunnn
Ekşın isteyenlere birazcık verelim değil mi ;)
Keyifli okumalar ♡
× × × ×
Midoriyanın ağızından;
"Lan kaçın!"
Kalbim deli gibi atıyordu, peşimizdeki şeye bakmaya bile bir taraflarım yemiyordu gecenin karanlığı ve etrafın korkunçluğu birleşmiş bilinç altımıza gebericeksiniz mesajı veriyordu.
"Sola dönün" todorokinin sesini duyduğumda ani bir manevra yapıp sola döndüm.
Toynak ve iğrenç soluma sesleri bütün sokokta yankılanıyordu.
Yolun sonundaki kocaman evi gördüğümüzde oraya gitmemiz gerektiğini anlamıştım, bir yandan koşarken bir yandan elimle todorokiyi tuttum.
"İşaret verdiğimde büyük duvarı yap" kafasını salladı.
Eve iyice yaklaşırken diğerleri de bize yetişmiş arkamıza geçmiştiker, en iyi olduğunu düşündüğüm anda todorokiye işaret verdim.
Bu yerin güçlerimizi etkilediğini bildiğimden todorokinin duvarının ne kadar büyük olacağı şüpheliydi.
Ellerini soğutup aniden buzları çıkartmaya başladı ve eskilere göre çokta büyük olmayan ama yinede büyük bir duvarla etrafımızı çevreledi.
"Hadi yürüyün eve!" Uraraka kapıya gitmişti bile Iida bizi çekiştirirken arkamızdaki duvardan sesle donakaldık.
Kocaman pençeler duvarı tuzla buz etmişti.
× × × ×
Sabah saatlerinde
"Şunlara bakın çok yakışmamışlar mı ?" Mina kendi kostümünü ve jirounun köstümünü gösterdi.
"Çok tatlıı" kirishima minanın etrafında hayran hayran gezindi. (Yn: kawaii dediğini düşünün UwU)
"Meow!" Mina patisini ona salladı, gerçekten aşırı tatlılardı.
Yanımda birisini hissettiğimde ona doğru döndüm todoroki kostümünü giymişti.
"Vampir kostümü çıktı" gülümsediğinde vampir dişlerini gördüm " waow korkunç"
Gülümsedi kafamı sevdi "senin aksine! Küçük hayalet"
Dün kacchanın odaya gelmemesi moralimi gerçekten bozmuştu ve todoroki bunu telafi etmeye çalışıyordu.
Onun aksine kacchandan hiçbir hareket yoktu, aşşağı indiğimde suratıma bile bakmıyordu ve bu herkesin içinde ağlama isteğini getiriyordu.
Şuan da köşede kaminarilerle duruyordu "Gel mahiru-kun'un yanına gidelim" todoroki cevabımı beklemeden beni dışarıya çıkardı.
Bahçede köşeye yaslanmış mahiru-kun'u görünce yalnız kalmaları için içeriyi gösterdim "all mightlı sepetimi içerde unutmuşum, hemen geliyorum sen git"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape | bakudeku +18
Teen FictionSadist villainin kontolündeki şehirde mahsur kalan midoriya ve arkadaşlarının kurtulmaya çalışırken keşfettikleri kocaman fantastik evren ve gelişen ilişkileri. ....Görelim bakalım... * * * Uyarılar! × +18 sahneler ve smut içeririr. × her t...