10- Gezi görevi: kıskanmak?

2.8K 313 343
                                    

Bölüm like sınırı koyduğumda baya bekliyoruz o yüzden keşfedilene kadar koymiycam çünkü dayanamıyorum ^-^

Ama siz like ve bol bol yorum atmayı unutmayın.

Keyifli okumalar ♡

* * *

Bakugounun ağızından

Görevi öğrendikten sonra plan yapmaya başlamıştık. Şehiri gezdiğimiz sırada bir yer altı metro durağı bulmuştuk ve büyük ihtimalle orada bir harita olması gerekiyordu.

Haritayı almak için jirou ve pikaçu gidicekti neden sadece onların gittiklerini tam bilmesek bile yalnız gitmek için ısrar etmeleri aralarında bir şey olduğunun kanıtıydı.

Dünden beri kimse bana ağızını açmıyordu çünkü en ufacık bir şey söylerseler ağızlarına ediceğimi biliyordu herkes.

Özellikle de o boktan inek. O zaman bağırmamış olsam bile bu ona asla kızmayacağım anlamına gelmiyordu en ufacık bir konuşmasında bunu yaptığına pişman edicektim.

Bu zamana kadar babam bile beni öpemezken o gerizekalı nasıl beni öpüyordu. Ahh düşündükçe sinirleniyorum.

(Yn: annesi diyecektim ama sıkıyorsa öptürmesin mitsukiye)

* * *

Neredeyse öğlen olmuştu ve biz spor yapıcaktık herkes bahçeye çıkmıştı şuan sadece jiro ve denki yoktu.

Ben kirishima ile çalışıyordum, o kollarını sertleştirmeye çalışıp bana savunma yapıyordu ben ise patlamalar yaratarak yumruk atıyordum.

"Todoroki biraz yavaş midoriya nefes nefese kaldı"- tokoyami.

Çaktırmadan onlara baktığımda todorokinin dekuya buz parçaları fırlattığını dekunda onları tekmeyle paçaladığını gördüm.

"Y-yok hayır iyiyim ben hızlanabilirsin" aptal inek pes etmek ne asla bilmiyor.

"Midoriya istersen durabilirim seni zorlamak istemiyorum" -todo.

"Devam edelim" nefes nefeseydi alnından akan terler pembe çilli yanaklarından yavaşça iniyordu.

(Yn:Tam istediğim fotoğrafı bulamadım ama bunu biraz daha kızarmış ve tatlı hayal edin )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yn:Tam istediğim fotoğrafı bulamadım ama bunu biraz daha kızarmış ve tatlı hayal edin )

Ne kadar durmalarını söylemek istesem bile işlerine karışmak istemiyordum çünkü deku beni ilgilendirmiyordu.

"Tamam artık yeter biraz mola verelim midoriya" o salak eline havlu almış dekunun alnını siliyordu.

Sinirlerime hakim olmaya çalışsam bile dayanamayıp hızlıca yanlarına gittim. "Oii yarım piç!"

Bana baktığında elindeki havluyu alıp dekunun kucağına attım. "Efendim bakugou" bakışlarımı ona sabitleyip net bir sesle söyledim "kapışalım, dostça!" dosyçayı biraz daha kısık ve kinayeli şekilde söylemiştim.

Escape | bakudeku +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin