30- Halloween part: 2

1.1K 132 116
                                    

Yorum yapmayanın popoya balkabağı giriyor gençler.

Keyifli okumalar ♡

× × × ×  (uyarı!! 3 bölüm aynı anda attım 29.bölümden başlayın)

Midoriyanın ağızından:

Biraz daha iyi hissettiğimde sahil tarafından ayrılıp diğerlerinin yanına gittim, içeri girdiğimde herkes masada toplanmış kitapları da çıkarmışlardı.

Daha mahiru-kun la konuşmadan kitapları çıkarmaları hiç iyi olmamıştı ama bir şey olduğunu anlayıp yanlarına ilerledim.

"Midoriya!" Denki hızlıca yanıma geldi, bir dakika neden yanıma geldi.

Todoroki da geldiğinde ikisinin gözlerindeki endişeyi görüdüm "iyi misin?" Kafamı salladım.

"Neler oluyor?"

"Ciddi bir görev var, radyocu konuştu"

× × × ×

2 gruba ayrılmıştık böylece evlere girip hızlıca toplayabildiğimiz kadar şeker toplayacaktık.

Bizim grupta todoroki, Iida ,denki , jirou, uraraka

Diğer grupta ise kirishima ,mina , kacchan , tokoyami, momo, tsuyu ve mahiru vardı.

Mahiru-kun şehri iyi bildiğinden onun grubu hem balkabağını arayıp hem de şeker toplayacaktı.

Bizim grup ise olabildiğince çok şeker toplayacak ve radyocunun bahsettiği ziyafet masasını arayacaktı.

Tek tek daha önceden girilmeyen apartmanlara girip dairelerin önündeki şekerleri çantalara dolduruyorduk.

"Böyle aniden görev çıkması garip değil mi?"  Jirou dairenin önündeki şekerleri kendi poşetine koyup sormuştu.

"Evet hatta tam zamanında konuştu yoksa işler kötüleşicek gibiydi" -uraraka.

Ne olmuştu ki ben gittiğimde olay mı çıkmıştı " işler kötüleşecek gibiydi derken?"

"Yok bir şey boş yapıyorlar mido-brom sen gel biz ilerilere gidelim"

Beni omuzumdan kavrayıp diğer tarafa çekmişti.

"Denki bir şey olduysa söyle lütfen" denki küçük bir nefes verip bana döndü.

"Baku-brom ile biraz tartıştık da... özellikle ben"

Kaşlarımı çatmıştım istemsizce çünkü denki ve biriyle tartışmak birbirine çok uzak şeylerdi.

"Konu neydi?"

Biraz söylemekte çekinse de başını kaldırıp söyledi "sendin ama sakın üzerine alınma ben onun mallığına çıkıştım sana karşı davranışına falan"

Gerçekten şaşırmıştım tamam arkadaşlarımın beni düşündüğünü biliyordum ama denki ile kacchanın arasındaki bağ.. şaşırmıştım.

"Anladın değil mi?"

Sorduğum şeyi anlamış ve kafasını sallamıştı "zaten sizi shiplediğim için rahatça bir şeyler döndüğünü anlamıştım bir de öpüşmenizi görünce tam mutlu olmuştum ki.. salak bakugou mallık yaptı"

"G-gördün mü?!"

Ciddi ortam bile olsa gülmekten kendini alı koyamadığı belliydi "tabiki gördüm sadece o an utanmayın diye şey etmedim, maşşallah baya götürüyordunuz çünkü bi.."

Utanmıştım ama o an aklıma gelince suratım düşmüştü bunu anlamış olucak ki sustu.

"Bence anlayacak hatasını, anlamazsa zaten zorla anlattırırız!"

Escape | bakudeku +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin