47- gitme vakti geldi

573 59 122
                                    

Keyifli okumalar ♡

Beklenilen an geldi ×-×

Popolara sahip çıkalım yoksa bakugou minik! bakugou ile birilerini ziyaret edebilir.

× × × ×

Fazla +18 fotoğraf koyamıyorum çünkü biliyorsunuz wattpad algoritması kitabı ve bölümü silebiliyor o yüzden hayal gücünüze bırakıyorum.

× × × ×

Beni kucağında odaya getirdiğinde öpüşmeye hala devam ediyorduk.

Dili dudaklarımda gezdikçe içimde farklı bir his yayılıyordu, onu çok seviyordum öpüşünü sarılışını dokunuşunu her şeyini.

Beni yatağa yerleştirdiğinde üzerime çıktı, gözlerime baktı onayımı ister gibi, hafifçe kafa salladığımda kafasını yaklaştırdı.

Öpmeye başlarken bir yandan eli aşşağıya doğru gidiyordu, tshirtümün ucundan elini tenime dokundurduğunda bütün bedenim ürperdi.

Öpmeye başlarken bir yandan eli aşşağıya doğru gidiyordu, tshirtümün ucundan elini tenime dokundurduğunda bütün bedenim ürperdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tshirtüm yeri boylayınca diğer kıyafetlerinde yanına gitmesi uzun sürmedi, şuan sadece boxerlaydık.

Göğüsleri kasları her şeyi beni altına girmek için çağırıyordu resmen.

(+18 BAŞLIYOR RAHATSIZ OLUCAKLAR İÇİN ALTTA BİTTİĞİ YERİ BELİRTİCEM)

Dudaklarımdan ayrılıp çeneme.. boynuma ordan da göğüsüme indi, dilini göğüs ucuma değdirdiğinde inlememek için dudağımı ısırdım.

Dilini haraket ettirmeye başladığında elini de boş durdurmayıp belimden aşşağıya doğru sürdü, penisimin üzerinde durduğunda derin bir nefes aldım.

Göğüs ucumu komple ağızına alıp emmeye başlamıştı vakumladıkça içim garip oluyordu, penisimi boxer üzerinden okşasa da sulandığını hissedebiliyordum.

Dil darbeleri sıklaşmıştı ve eliyle de boxerımı çıkarıyordu, göğüs ucumdaki ani acıyla ona baktım sırıtıyordu.

"Sen az önce orayı mı ısırdın?" Sessiz bir şekilde söylemiştim.

Vücudunu yukarıya doğru kaldırıp dudağıma öpücük kondurdu ve sonunda çıkardığı boxerı yatağın kenarından diğerlerinin yanına attı.

Eliyle penisimi tuttu büyük eli hepsini kaplıyordu, dudaklarını yalayıp ve penisimin ucunda gezdirdiğinde aşırı derecede boşalmak istemiştim.

"Kacchan!"

Gülümsedi "daha değil" bu sefer ağızını açıp yavaşça ağızına yerleştirdi inlememle gözlerimi kapatmam bir oldu.

Yukarı aşşağı yaparken bir yandan da dilini kullanıyordu, ben sınıra geldiğimi anladığımda elimle yüzünü tuttum.

O anlamış olucak ki durup dikeldi ve kendi boxerını çıkardı sanırsam benim  de bir şeyler yapmam gerekiyordu.

Escape | bakudeku +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin