Yorum yapanların rüyasına çıplak kaslı bakugou girer inşallah ^-^
Bu senenin en sevdiğim eurovision şarkısı dinleyin pişman olmazsınız.
Keyifli okumalar ♡
× × × ×
Midoriyanın ağızından:
Nandelha bizimle gelmeyi kabul etmiş ve ruh kalesine gelmiştik ama gelir gelmez tartışma çıkıcağını kim bile bilirdi ki.
"100 yıl tam 100 yıldır bizi kendi alanlarımıza hapis edip her gelen ziyaretçilerle bizi neden çağırıyordun anlat bakalım" su perisi cidden sinirlenmişti.
"Aleree bu kadar sinirlenme belki bir açıklaması vardır"
"Sen karışma Adaril" ruh perisi hava perisine elini uzatıp susturmuştu.
"O zaman açıklasın, neden 1 kere bile gelmediğini bizi hapis ettiğini bir birimizden ayırdığını ve güçlerime el koyduğunu açıklasın"
Aleree nandelhanın üzerine yürümeye başlamıştı ki içeriye kaminariler ve doğa perisi olduğunu düşündüğüm biri girmişti.
"Aleree sen de mi geldin ?" içeri giren kişiyi gördüğünde aleree hızla kıza koşup sarıldı.
"Uzun zaman oldu" su perisi kardeşinin kafasını okşayıp ayrıldı.
"Siz içeri geçin konuşmamız gereken konular var"
Edrila kafasını sallayıp hava perisi ile içeriye ilerlediler.
"Yapmam gerekti"
"Yapman mı gerekti ? Neden?! "
Ruh perisi kafasını eğip göz yaşlarını saklamaya çalıştı ama çok becerememişti. Yere düşen yaşları görmeyi beklemeyen aleree bir anlığına afallamıştı.
"Çünkü sizi öldürücekti" fısıltı gibi çıkan sesi bütün odada yankılanmıştı.
"Radyocu mu?" Sesi çok netti. Kafasını sallayıp göz yaşlarını sildi.
"Siz çok yakındınız.. dani ile çok yakındınız ve diğerlerine kaçması için yardım etmeye çalıştığınızda radyocu beni tehtit etti"
Biraz nefeslenip devam etti.
"Ya hepimizi kapatmasına izin vericektim ya da sizi öldürücekti"
Aleree duydukları üzerine nandelhanın kollarını tuttu, kendine çekti ve sıkıca sarıldı.
"Nasıl düzelticeğiz ? "
Nandelha gözlerindeki yaşı sildiğinde başını bize döndürdü " Onların buradan kurtarırsak düzelicek ama bu kolay olmiyacak"
"Lanetli ormandan mı?" - kaminari.
"Bu yerden, şehirden "
"Selamlarr" ortam yine içeriye giren birileriyle bozulmuştu.
"Kacchan" kacchanın bakışları direkt beni bulmuştu ve gözlerinde anlamlandıramadığım bir bakış vardı.
İçeriye selam diye giren küçük peri ablalarının yanına giderken kacchan bana doğru geliyordu.
"İyi misin bir şey oldu mu ?"
Gelen soruyla afalladım "evet iyiyim de siz neden bu kadar geciktiniz"
O bakışlarını kaçırırken arkasından kirishima gelip elini kacchanın omzuna koydu " küçük bir sorun çıktı ama hallettik"
"Kiri iyi misin?" Mina yanımıza gelip kirishimaya kocaman sarılmıştı, benim şuan kacchana yapmak istediğim şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape | bakudeku +18
Fiksi RemajaSadist villainin kontolündeki şehirde mahsur kalan midoriya ve arkadaşlarının kurtulmaya çalışırken keşfettikleri kocaman fantastik evren ve gelişen ilişkileri. ....Görelim bakalım... * * * Uyarılar! × +18 sahneler ve smut içeririr. × her t...