Medya ether ve akira
Keyifli okumalar ♡
Bu bölüm olayları anlamanız için çok önemli
× × × ×
Akira'nın ağızından;
Buraya gelmeleriyle bütün denge değişmişti ve etherın planlarında da küçük oynamalar olmuştu, onun zihninde olduğumdan artık neler düşündüğünü az çok sezebiliyordum.
Öncelikle kendimden bahsetmem gerekir sanırsam ben akira higashikuni, mahirunun abisi.
Şuan midoriya ve benim bulunduğumuz yer ise etherın zihni, daha doğrusu matsunun zihni ama artık matsunun kontorlünde olmayan bir yer.
Diğer detayları vermeden önce en başından anlatmam daha doğru olur sanırsam.
× × × ×
Ben 8, mahiru 3 yaşındayken ailemiz bir villainin evimizi kundaklaması sonucunda hayatlarını kaybetti, bu kundaklama zamanlarının en iyi kahramanlarından biri oldukları içindi.
Yetimhaneye yerleştirildiğimizde orasının normal bir yer olmadığını anlamıştım, özel yetenekli çocukları seçiyorlardı bilerek.
Matsuyla da orda tanışmıştık, çelimsiz, sürekli gülümseyen uzun kırmızı saçlı bir çocuk, erkek çocuğu diyemezdiniz bile çünkü çoğu kızdan daha güzeldi.
O hiç gerçek ailesini görmemişti, yetimhanede de dış görünüşü yüzünden sürekli dışlanmıştı bizim gelmemizle hayata daha da olumlu baktığını söylemişti görevliler.
2 yıl kadar birlikte o yetimhanede yaşadık, mahiru artık 5 yaşına geldiği için özgünlüğü ortaya çıkmıştı ve her yıl gelen o doktor gibi giyinen kişiler bize bazı testler yapıp yine gitmişlerdi.
Tabi her sene olduğu için şüpelenmemiştim ama matsu daha endişeli bir hale dönmüştü, nedenini sorduğumda bana bizi aile gibi gördüğünü ve kaybetmek istemediğini söylemişti.
Bir gün o adamlar erken geldiğinde matsu bizi kaçmamız için ikna etmeye çalışmıştı ama o ikna edene kadar çoktan bizi götürmüşlerdi.
Bizi laboratuvarların olduğu bir binaya getirmişlerdi ne olduğunu anlamadan 1 -2 ay orda kaldık, her gün testler yapılıyor kan örnekleri alınıyor ve yeteneklerimizi deniyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape | bakudeku +18
Teen FictionSadist villainin kontolündeki şehirde mahsur kalan midoriya ve arkadaşlarının kurtulmaya çalışırken keşfettikleri kocaman fantastik evren ve gelişen ilişkileri. ....Görelim bakalım... * * * Uyarılar! × +18 sahneler ve smut içeririr. × her t...